Eilen ajelin hieman ennen klo 8 Savosenkatua pitkin koululle päin. Näin edessäni vasemman kaistan reunalla pienen koululaisen heijastimineen kävelemässä. Vastaan tuleva auto ajoi vaarallisen lähellä tätä pientä, minkäänlaista väistöliikettä autoilija ei tehnyt. Entä jos lapsi olisi jostain syystä vaikkapa hypähtänyt sivulle? Kovin suurta harha-askelta lapsen ei olisi tarvinnut tehdä, kun olisi ottanut osumaa. Onneksi ei ollut liukasta.
Töyssyt toimivat kuuleman mukaan mopoilijoiden ramppina, tällaisen vastauksen oli kaupungilta lehteen laittaneet viime vuonna. Vaihtoehtona on myös muunlaisia ratkaisuja. Mikään nopeusnäyttö ei näitä autoilijoita hidastele. Oon laittanut kaupungille sähköpostilla ehdotuksia, mutta vastausta en ole saanut.
Kunpa Savosenkadulle tulisi hidasteet
huolestunut5
4
166
Vastaukset
- onsseniin
Voi kun kaivaisivat poikki kaikki mänttilän ns. sisääntuloväylät , saisivat sitten nää sisäsiittoiset päteä siellä ihan keskenään, tai ohan heillä siellä uutta väriä tuomassa mamut
- H.A.Pan.Turska
Mita, etko saanut naista ilman kortsua?
- H.A.Pan.Turska
Savosen katua ei kannata kayttaa. Kannattaa oikaista hautausmaan lapi. Mutta siihen tarvitaan hokkarit tai nastat kenkiin etta pysyy pystyssa.
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136