S-Pankin Visa Debit/Credit

Ässävisa

Ihmettelen suuresti,kun luin paljon tosta ässän yhdistelmäkortista ja paljon ihmiset valittavat saamisen vaikeudesta.

Itse kävin S-Pankissa avaamassa juuri tilin, ja samalla hain 2000 euron luottorajalla korttia ja myönnettiin pikapäätöksellä suoraan. Itse olen 21-vuotias ja osa-aikatöissä ja bruttotulot reilu 2000 euroa kuussa eikä asiakkuutta S-Pankilla ennen ole ollut, mutta hienosti tuli se kortti siltikkin.

Mites muilla onko ollut vaikeuksia saada ja millä rajalla hakeneet?

8

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcbxcvb

      Ei mitään ongelmia minullakaan. Tonnin rajalla hain ja vuotta myöhemmin nostin rajan kolmeen tonniin. Tulot itsellä oli hakiessa parin tonnin paikkeilla, eikä tili edes mene S-Pankkiin.

    • iygfg8yeqgfq

      Hain takavuosina muutaman kerran S-Pankin luottokorttia, ei tärpännyt, vaikka luottotiedot ovat aina olleet kunnossa, eikä hakuhetkillä ollut lainaakaan jäljellä. Syynä todennäköisesti eläkkeen pienuus, nettona alle 900 euroa. Toisaalta se ei aikoinaan estänyt Nordeaa antamasta minulle isohkoa kulutusluottoa. Yritin kerran myös OP:ltä luottokorttia. Sain vastauksen, jossa luki "Emme halua teitä asiakkaaksemme!" vieläpä huutomerkillä varustettuna. Syynä oli ehkä että olivat tarkistaneet tuloni, joiksi olin mukaanlukenut myös asumistuen yli 300 euroa. Asumistukea ei yleensä lasketa tuloiksi, koska se on epävarmaa tuloa pankkien mielestä. S-Pankin vastaukset ovat olleet vähemmän tylyjä. Nordealta, joka oli silloin tilipankkini, yritin myös, sain kohteliaan vastauksen, että emme suoralta kädeltä voi nyt myöntää, mutta voitte tulla konttoriimme neuvottelemaan. Minulla oli silloin maksamatonta kulutusluottoa Nordea Rahoitukselta vielä jäljellä enkä sitten kuitenkaan mennyt konttoriin neuvottelemaan. Viime vuonna hain täysin velattomana ihmisenä Norwegianin luottokorttia, jonka sainkin heti ensi yrittämällä 1500 euron luottorajalla. Käytän sitä nykyisin kaikessa maksamisessa, mielenosoituksellisesti mahdollisimman paljon myös S-ryhmän kaupoissa. Päinvastoin kuin S-Pankin luottokortissa, siinä ei ole laskutusmaksua ollenkaan. Automaateilta voi nostaa maksutta niin usein kuin haluaa, ja automaattinostojen korkokin alkaa juosta vasta seuraavan kuukauden puolessavälissä. Ainoa miinus Norwegianin luottokortissa on lainan korkea korko 19,99 %, jos ei maksa laskua heti. Pienissä lainoissa korko ei tuntuisi vielä miltään, mutta en ottaisi isoa lainaa heiltä. Toivottavasti mahdollisimman moni kuitenkin lainaa Norwegianilta, jotta ilmaiset palvelut kyetään säilyttämään. Jostakin pankinkin on tuottonsa keksittävä. Siirsin kesällä eläketilini S-Pankista osuuspankkiin, joka suostui myöntämään minulle vain Visa Electronin, vaikka liityin myös jäseneksi. Mutta heillä on Suomen paras mobiilipankki, jonka kuukausimaksu jäsenille on alle 3 euroa. Osuuspankin Visa Electronia en ole sitten käyttänyt kertaakaan, en muista edes sen tunnuslukua. Visa Electron on lasten kortti! Maksan kaikki maksuni siis nykyisin Norwegianin credit-kortilla. Myös Klarnaan minulla on hyvät välit. Olen saanut sieltä isoja osamaksusopimuksia erittäin edulliseen hintaan. En usko että Nordeallakaan on mitään minua vastaan.

    • Ihmehommaa

      Ässävisa mitä tarkoitat pikapäätöksellä? Ite kävin s pankkiin avaamassa tilin ja verkko pankkitunkukset samalla niin virkailija kysy haluatko maksukortin tuo samainen kortti pistettiin tilaukseen mutta tuleeko siitä vielä kotiin erillinen päätös vai oisko ne jo konttorissa sanonu että ei tipu?

      • Ässävisa

        Mulla tuli siis samassa hetkessä hyväksytty päätös. Mutta tulee päätös sulle myöhemmin postitse. Pankkitunnukset saat nopeiten kun haet vaan uudet muka kadonneiden tilalle niin saat ne heti mukaan asiakaspalvelupisteestä.


      • ihmehommaa2
        Ässävisa kirjoitti:

        Mulla tuli siis samassa hetkessä hyväksytty päätös. Mutta tulee päätös sulle myöhemmin postitse. Pankkitunnukset saat nopeiten kun haet vaan uudet muka kadonneiden tilalle niin saat ne heti mukaan asiakaspalvelupisteestä.

        Kiitti vastauksesta! En usko että kortin saamiselle mitään esteitä on luottotiedot ok ja parin tonnin tulot kk, vakkariduuni. Pankkitunnukset sain ja avainlukulista tulee kotiin (ehkä huomenna). Tällä hetkellä opiskelen töiden lisäksi ja työharjoittelu päällä, ei riitä oikein vuorokaudessa tunnit ravata pankissa ihan joka päivä. Jotenkin vaan se virkailija siellä s-pankin pisteessä vaikutti vähän uunolta :D eipä tuolla asialla sinänsä niin kiire ole, jäin vaan vähän ihmettelee tuota pikapäätöstä, kun hakemuksen teki tosissaan se pankin täti anto lapun siitä ja tuumasi vaan että kortti tulee parissa viikossa kotia.


      • PaziPa
        ihmehommaa2 kirjoitti:

        Kiitti vastauksesta! En usko että kortin saamiselle mitään esteitä on luottotiedot ok ja parin tonnin tulot kk, vakkariduuni. Pankkitunnukset sain ja avainlukulista tulee kotiin (ehkä huomenna). Tällä hetkellä opiskelen töiden lisäksi ja työharjoittelu päällä, ei riitä oikein vuorokaudessa tunnit ravata pankissa ihan joka päivä. Jotenkin vaan se virkailija siellä s-pankin pisteessä vaikutti vähän uunolta :D eipä tuolla asialla sinänsä niin kiire ole, jäin vaan vähän ihmettelee tuota pikapäätöstä, kun hakemuksen teki tosissaan se pankin täti anto lapun siitä ja tuumasi vaan että kortti tulee parissa viikossa kotia.

        Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Hakuprosessi on automatisoitu.


    • NousukaudenHuumaa

      Kun S-Pankki aikoinaan aloitti viime vuosikymmenellä, myönsivät ilmeisesti luottoja suhteellisen helposti, minkä jälkeen kiristivät linjaansa. Veikkaisin että nykyään kuitenkin linja on aika sama kuin muillakin pankeilla.

      Nythän on nousukauden huumaa taloudessa ja mm. norjalaiset nettipankit valtaavat markkinoita. Kun markkinaosuuksista taistellaan, voi siinä linja hieman päästä pehmenemään toimijalla jos toisellakin.

    • Kekkonen3

      8000e limitti, suorilta sain

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe