AVEKKI -toimintatapamalli ja koulutukset
AVEKKI on toimintatapamalli uhka- ja väkivaltatilanteisiin ja erityisesti niiden ennaltaehkäisyyn.
AVEKKI toimintatapamallin tavoitteena on luoda turvallinen työyhteisö sekä asiakkaille että työntekijöille.
AVEKKI-koulutusten kantavia teemoja ovat ammatillinen asiakkaan kohtaaminen, varhainen ennaltaehkäisy sekä yhtenäisen toimintatapamallin sisäistäminen haasteellisiin asiakastilanteisiin. Ammatillisella asiakkaan kohtaamisella sekä turvallisen työyhteisön tuella paineistuva työntekijä ei provosoi uhkatilanteessa asiakasta ja osaa toimia turvallisesti.
Koulutuksessa käydään läpi ennakointia, viestinnän eri sävyjä, työyhteisön tilaa, stressitekijöitä sekä uhka- ja väkivaltatilanteessa toimimista.
"Ammatillinen yhteisöllisyys"
"Varhainen ennaltaehkäisy"
"Sujuva, turvallinen arki"
"Työnhallinta ja itsetuntemus"
Tilaa kauttamme erilaisia AVEKKI -koulutuksia työyhteisöösi!
Koulutukset toteutetaan usein 8, 12 tai 24 tunnin kokonaisuuksina.
Suppeampi koulutus painottuu ennakointiin ja ennaltaehkäisyyn. Laajempi 24 tunnin koulutus soveltuu työyhteisöön, joissa tarvitaan edellä mainittujen teemojen lisäksi syvällisempää taitoa asiakkaan fyysiseen rajoittamiseen.
AVEKKI-koulutusten tarkempi sisältö ja laajuus räätälöidään yhteistyössä vastaamaan työyhteisöjen tarpeita.
Lue lisää: https://taydennys.savonia.fi/index.php/koulutukset/sosiaali-ja-terveysala/avekki
Avekki-Koulutus
Avekki-Koulutukset
1
728
Vastaukset
- Kaikelle_paikkansa
Hyvähän tää on hoitoalalle ja opetusalalle, ei valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512