Mistä juttukaveri Lieksassa?

Wildrose1

Missä täällä voi tutustua ihmisiin?

11

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selitystä-pyydän

      Voisitko tarkentaa, millaisiin ihmisiin haluaisit tutustua?

    • nyhjääpä.tyhjästä

      Kumpaa ihmistä tarkoitat? En kehota tutustumaan kumpaankaan.

    • kollliippppo

      jos löydät täältä lieksasta juttu kaverin niin ole varovainen puheissasi puukottavat heti selkään kun mahollista ja levittelevät paskajuttuja pitkin kylijä. valitettavasti.

      • jouluviisu

        Minä en tutustu ollenkaa juoru kylään en halua olla tekemisessä pahimmat kyttääjät löytyy cittarista juttuseura istuu penkeillä maleksivat siellä. Juttueuraa voi parhaiten tutustua Merilässä olevaan työllisyyspalvelut Merilänhoviin siellä näkee syrjäytyneitä pitkäaikaistyöttömiä siellä voi harjoitella juttuseuraa ja sosiaalitaitoja tutustua toisiinsa vaikka hieroa takapuolta leikkiä laulaa tonttuleikkejä syödä joulupuuroa jne mitenkä virkistävää toimintaa on siellä.Kahviseura rupattelut on sallittua koska ei pakko tehdä mitään työtä saa oleskela rauhassa ja saa siitä 9 euroa riisipuuro ja kinkkurahaa käyttöön eikä tarvitse olla nälässä jouluna


      • oppii.mitä.oppii

        Siellä työkkäri opettaa juttelemaan ja seukkaamaan itteensä parempien kanssa. Samalla oppii sosiaalitaitoja ja tekemään työhakemuksen. Liian innokas ei kannata olla, paremminkin hiven pidättyväinen ja tympeä. Näin siksi, ettei kukaan vain vahingossakaan kuvittete sinun olevan tosissasi hakemustesi suhteen. Eikun tsemppiä !


    • Moni on löytänyt erilaisista harrastekerhoista, tai joistain yhdistyksistä.
      Myös eri seurakunnilla voi olla senkaltaista toimintaa.
      Eiköhän Punaisella Ristilläkin ole ystäväpalvelu toimintaa, joten siihen liittymällä voi löytyä juttuseuraa.

      Toivotan onnea yrityksillesi, eiköhän sitä juttuseuraa löydy, koska karjalaiset ovat puheliaita.
      Täälläpäin Suomea voisi olla paljon vaikeampaa.

    • Lerkku.Lassi

      Tule entiseen Kären kahvilaan niin seuraa löytyy.

    • B-ryhmä

      Uuninpankkosimulaattorissa on juttukavereita. Puhuvat kiljusta vellistä työttömyydestä jne

    • ollaan-vaan-hiljaa

      No kuule ei missään !!!!!!!!!!!!

    • Ei.kset

      Eikö löyvy

    • mie.löyvän

      Minä löyvän kahvilasta< joka päivä uusia juttukaveriloi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe