Islam on tullut tänne jäädäkseen...

tyhmät.suomalaiset

... ja Halla-aho sekä Huhtasaari voisivat vähitellen tunnustaa tämän tosiasian. Jos ihmiset liikkuisivat yhä vain jalan, polkupyörällä, hevosella, aasilla ja kameleille niin jotain tulppaa rajoille voitaisiin laittaa muttei tässä ajassa jossa me nyt elämme.

38

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäsuahäiritsee

mites se suvakin käsityskyky ja suvaitsevaisuus
      vai liikkuuko suvakki aina valloitusmielessä?

onhan täällä ollut satoja eri kirkkoja ennenkin eikä ne ole revitelly saati aiheuttanu mitään suurempia tunteita. miksi se sun islami on yht äkkiä kaikki jonot ohittava?
      Onhan niitä ollut täällä vuosisatoja.

maassa on myös pakanoita. Koita kestää ja tunnustaa niidenkin asema
      vai loukkaako sua jotenkin erityisesti se
      että tässä maassa on ollut elämää ennen sinua ja tätä nykyistä I -uskontoa?

Ei ne ole jääneet paitsi. ennenkään vaan HE ovat eläneet täällä kuten muutkin.
      Miten ne ei yht äkkkiä enää siedä ketään muuta?
      en tajua tätä asetelmaa.

vai mitä sä kitiset?

• Sepposenselällään

Odotellaan kun 50 miljooonaa hindua ja 30 miljoonaa buddhalaista tulevat myös.

• tryrtyrt

No jos nyt kuitenkin valmistauduttaisiin 500 000 tulokkaaseen...

• Idänilouutinen
        tryrtyrt kirjoitti:

No jos nyt kuitenkin valmistauduttaisiin 500 000 tulokkaaseen...

Vihreiden kansanedustaja sanoi ettei ole olemassa mitään ylärajaa sille kuinka paljon Suomi voi vastaanottaa. Kunhan Intian kaikki köyhät ja kodittomat saavat kuulla että Suomessa saa ruuan ja terveydenhoidon ja katon pään päälle ilmaiseksi niin veikkaan että nopsasti saadaan 100 miljoonaa uutta kansalaista maahan. Luulisi työvoimapulankin helpottavan vihdoin.

• PaikkaaPaikanPäälle
        Idänilouutinen kirjoitti:

Vihreiden kansanedustaja sanoi ettei ole olemassa mitään ylärajaa sille kuinka paljon Suomi voi vastaanottaa. Kunhan Intian kaikki köyhät ja kodittomat saavat kuulla että Suomessa saa ruuan ja terveydenhoidon ja katon pään päälle ilmaiseksi niin veikkaan että nopsasti saadaan 100 miljoonaa uutta kansalaista maahan. Luulisi työvoimapulankin helpottavan vihdoin.

Riittää hammaslääkäreillä duunia.

• HetiValmisKehitysmaa
        Idänilouutinen kirjoitti:

Ne noin puolitoista miljoonaa nettoveronmaksajaa 5.5 miljoonasta suomalaisesta eivät kyllä pystyisi pitämään enään pystyssä Suomi-nimistä valtiota silloin, jos Suomeen tulisi 100 miljoonaa verovaroin tuettavaa lyhyessä ajassa. Verovaroista saadut tuet/tulonsiirrot olisi ainakin heti lopetettava ja verorahoista palkkansa saavien kuntien ja valtion työntekijöiden ja virkamiesten palkkoja olisi laskettava heti kehitysmaatasolle ja eläkeläisten eläkkeet olisi heti lopettava.

• EttäPistääVihaksi
        HetiValmisKehitysmaa kirjoitti:

Ne noin puolitoista miljoonaa nettoveronmaksajaa 5.5 miljoonasta suomalaisesta eivät kyllä pystyisi pitämään enään pystyssä Suomi-nimistä valtiota silloin, jos Suomeen tulisi 100 miljoonaa verovaroin tuettavaa lyhyessä ajassa. Verovaroista saadut tuet/tulonsiirrot olisi ainakin heti lopetettava ja verorahoista palkkansa saavien kuntien ja valtion työntekijöiden ja virkamiesten palkkoja olisi laskettava heti kehitysmaatasolle ja eläkeläisten eläkkeet olisi heti lopettava.

Me emme olisi edes näkemässä tuota kaikkea. Ranskassa on jo nähty merkkejä siitä, kuinka tulijat yrittävät vallata ranskalaisten taloja.

Tuommoinen joukkio söisi suuhunsa pienen, sinisilmäisen ja tyhmän kansan. Toivottavasti sentään säästävät pääministerin, joka niin auliisti on markkinoinut Suomea kaiken kansan tulla.

Pakko kysyä vielä kerran: kuinka suomalaiset voivatkaan olla näin TYPERIÄ??? Samaa asiaa ihmetellään Virossa ja Venäjällä.

• mitämuutak

silloin niille on järjestettävä töitä mitää vaan isoksi ne on kasvaneet lapsukaiset

• munkki-

Meillä on hinduja ja buthalaisia ollut vuosikymmeniä. Ehkä nekin alkavat laajenemaan kuin ilmastonmuutos, mutta me emme huomaa mitään!

• liennytystä

Nykyaika. Niinpä. Venäläistenkään ei enää tarvitse hyökätä Suomeen aseet kourassa, riittää kun tulevat miehissä rajan yli ja hukkaavat paperinsa ennen Vainikkalaa.

• avaamielesipakanoille

AP
      kyse ei ole siitä, etteikö niitä jo olis täällä
      vaan paljonko niitä tulee ja miten ne käyttäytyy.

HA ja Huhtasaari ovat täysin oikeassa.
      Kyllä sen saa myöntää - ihan reippaasti annat tulla - rentoudu ja antaudu todellisuudelle.

Myös suvakki saa muuttaa mieltään ja tulla maltillisten ajattelijoiden joukkoon.
      Ei tarvii vetää kaasu pohjassa ja keulia koko aikaa.
      Kato, ei suvakin tarvii riehua ja valloittaa koko aikaa., chillaat vähän ja
      jätät ajattelun muille.

Suvakki = tule meidän maltillisten joukkoon
      AJATTELE maltillisesti ja ennenkaikkea tulevaa - heitä hillittömyys
      avaa mielesi ja näe muita vaihtoehtoja

i :lle ja M:lle miten niitä nyt nimitetään,
      niille pitäisi saada jokin max kiinitö määrä. Mitään yhtä liikaa sorttia = EI HYVÄ

ja sitten muistetaan, että maassa on jo uskonvapaus. eikä tulokkaat voi keulia SEN PÄÄLLE JA OHI. ei ne nyt ole mikään valittu kansa eikä varsinkaan kuolemassa sukupuuttoon.
      eikä mua kiiinnosta niiden kyky huutaa ja vaatia itselleen oikeuksia. SINNE JONON HÄNNILLE. Siellä ne on muutkin pahoinpidellyt lapset ja nälkäset vanhukset.

• Shitlam romahtaa koska se perustuu pakkoon ja väkivaltaan - pitkän päälle toimimaton yhtälö. Samoin kävi neukkulan ja samoin käy pee-korealle. Mitä pikimiten sen paree.

• suomalaiset.ei.tajua

Se tosiaankaan ole mihinkään romahtamassa, päinvastoin kasvaa koko ajan. Pohjois-koreassa taas ihmisillä ei ole edes tarpeeksi ravintoa, että jaksaisivat supertotalitariaa vastaan nousta ikinä.

• suomalaiset.ei.tajua kirjoitti:

Se tosiaankaan ole mihinkään romahtamassa, päinvastoin kasvaa koko ajan. Pohjois-koreassa taas ihmisillä ei ole edes tarpeeksi ravintoa, että jaksaisivat supertotalitariaa vastaan nousta ikinä.

Aber doch. Sen romahtaminen on ajan kysymys - veikkaan 25 vuotta lopetukseen ELLEI maltilliset voimat aikaansaa uskonpuhdistusta (eli putsataan pakko ja väkivalta, sukuelinten silpomiset, eläinten kidutukset ja epätasa-arvoisuus helvettiin pois). Valinta on vatipäillä, mutta en olisi optimisti (voi olla jo meille muille haitalliset vakiokäytökset jämäytettynä niitten seemiläisten geenipoolissa).

• Qåaäzm

Tätähän Laura varoitti. Islam ottaa täällä vallan kun aikaa kuluu jonkin verran, ellei sitten kansa herää. Haluaako aloittaja islamin lain meitä hallitsemaan?

• lähtö.tulee

Ja paskat on tullut jäädäkseen, vaan lähteekseen täältä nuo raiskari ja ääri islamistit.

• Hölmöysloppuu

Onneksi enemmistö kansasta tulee näyttämään tahtonsa ensi keväänä ja meille saadaan pitkästä aikaa oman maan etua ajava presidentti. Tottakai oma kansa pitää maan presdientillä olla aina etusijalla. Nyt ovat presidentit leikkineet koko maailman joulupukkia mutta tähän tulee nyt loppu kun Laura siirtyy johtoon ja alkaa laittaa asioita takaisin oikeaan järjestykseen.

• suvakkianneli

Suomen valtion ehkä kannattaisi kustantaa näille suvakkitädeille ja miehille pari matkaa vaikka Kongoon vuodessa nauttimaan "kulttuurista".Tulisi veromaksajile halvemmaksi kuin hommata jännämiehiä tänne elätettäväksi.Sitäpaitsi dildot on halpoja nykypäivänä ja ne voi tilata netistä huomiota herättämättömästi.

• Hyvä idea, ja viekööt omaisuutensa mukanaan kehitysavun muodossa. Lupaamme ylistää heidän altruistista muistoaan (siellä siis ja omalla fyrkalla). Kun kongon jehu raiskaa tai tappaa niin suvakin palkinto odottaa tuonpuoleisessa.

• diudiu666

Onneksi olen ateisti,eikä uskonto koske minua.
      Tervetuloa joukkoon.

• Pääveks

Et sitten ollut tietoinen siitä ettei Islam hyväksy ateismiakaan ? He hyväksyvät ainoastaan islamilaiset ja pää putoaa ateistilta siinä kuin kristityltä tai hindultakin.

• diudiu666

Millä tavalla tämä liittyy suomeen,meillä on uskonnonvapaus v.1923.
        Meinasitko heittää pyyhkeen kehään heti kun joku sormella osoittaa.
        Olen vapaa kaikesta uskonnollisesta saastasta.

• Luulinkielletyksi
        diudiu666 kirjoitti:

Millä tavalla tämä liittyy suomeen,meillä on uskonnonvapaus v.1923.
        Meinasitko heittää pyyhkeen kehään heti kun joku sormella osoittaa.
        Olen vapaa kaikesta uskonnollisesta saastasta.

Onko meillä uskonnonvapaus ? Kovasti ainakin tällä sivustolla näkyy kristittyjä julkisesti pilkattavan .

• diudiu666
        Luulinkielletyksi kirjoitti:

Onko meillä uskonnonvapaus ? Kovasti ainakin tällä sivustolla näkyy kristittyjä julkisesti pilkattavan .

Uskonnonvapaus tarkoittaa sitä,että voi kuulua johonkin
        uskontoon tai olla kuulumatta.Puhun uskonnosta yleisellä tasolla
        enkä osoita sormella mitään uskontoa erityisesti,mutta minulle uskonto
        on tarpeetonta ja olen ateistina onnellinen,ilman rasitteita.
        Uskonnot , raamatut ja koraanit yms.on ihmisten keksintöjä ja jokaisella
        aikakaudella uskonnolliset johtajat muokkaa uskontoja oman mielensä
        mukaiseksi.Se joka haluaa elää siinä maailmassa,niin ihan vapaasti.
        Minua se ei koske,koska olen vapaa sellaisista rasitteista.

• Nautikunvoit
        diudiu666 kirjoitti:

Uskonnonvapaus tarkoittaa sitä,että voi kuulua johonkin
        uskontoon tai olla kuulumatta.Puhun uskonnosta yleisellä tasolla
        enkä osoita sormella mitään uskontoa erityisesti,mutta minulle uskonto
        on tarpeetonta ja olen ateistina onnellinen,ilman rasitteita.
        Uskonnot , raamatut ja koraanit yms.on ihmisten keksintöjä ja jokaisella
        aikakaudella uskonnolliset johtajat muokkaa uskontoja oman mielensä
        mukaiseksi.Se joka haluaa elää siinä maailmassa,niin ihan vapaasti.
        Minua se ei koske,koska olen vapaa sellaisista rasitteista.

Olet vapaa valitsemaan niin kauan kuin parjatut pallinaamajunttikanttikset ovat vallassa tässä maassa.

• fghjudfujhy

Se on totta. Islamin ja lännen kauhun tasapaino tulee jatkumaan tästä iäisyyteen, nyt myös omassa maassamme. Hienoa Kokoomus!

• Odotapas

Kohta saamme taas tuon taantumuksen.

• OikeaImpivaara

Kantsiihan islamin vuoksi aina sentään, vaikka hieman taantuakkin.

• dfgfgfdf

Mitä turiset tonttu-ukko?

• Sopetumattomat

Islam on ennenkin häädetty euroopasta pois. En ihmettelisi sitä, jos vaikka historia alkaisi toistamaan itseään.
      .
      Islam kun on alkanut juurtua johonkin paikkaan niin kohta se häädetään, koska islam ei kulttuurina sopeudu muihin yhteiskuntiin. Esimerkkinä viieisimpänä Jugoslavia.

• vhimsff

Islam ja usko kaikkivaltiaaseen Luojaan - lie eri asia kuin esm erilaiset terrorijärkjestöt, jotka piinaavat kansaa eri tavoin varojenhankinnoillaankin Suomesakin ja ympärimaailmaa.

• PahemmaksiVainKäy

YKn tuleva pääsihteeri Guterres sanoo näin:

Yhdistyneiden Kansakuntien (YK) tuleva pääsihteeri kertoi keskiviikkona 23.11 huoneelliselle eurooppalaisia päättäjiä, että “maahanmuutto ei ole ongelma vaan ratkaisu” ja kehotti poliitikkoja unohtamaan äänestäjät.

Koko artikkeli luettavissa OikeassaMediassa: https://beta.oikeamedia.com/

Minä jaksan ihmetellä, kuinka kauan eurooppalaiset pysyvät nahoissaan. Eikö edes Pohjanmaalta löydy enää miehiä pysäyttämään tämä kehitys?

Mikä päätösvalta on YKn pääsihteerillä itsenäisten kansakuntien asioissa?

YKn kannattaisi keskittyä yhteen päätehtävistään eli rauhan turvaamiseen.

• Ykbannissa

YK on muuttunut pahan kätyriksi.

KUKA NIILLE MAKSAA TUOSTA?

YK.n jos kenen pitäisi ymmärtää, että tässä on kyse ihmissalakuljetuksesta
        ja väestöräjähdyksestä - EIKÄ TÄTÄ HOIDETA SILLÄ, ETTÄ NIITÄ VAIN LEVITETÄÄN HULLUNA PITKIN MAAILMAA.

LÄHTIJÖILLÄ PITÄISI OLLA OIKEUS JA MAHDOLLISUUS PYSYÄ LÄHTÖMAASSA
        JA SAADA "SE" UNELMANSA SIELLÄ.

voi helvetti tota yk:ta. YK joukot ovat saaneet raiskaussyytteitä ja
        ne on hyssytelty hiljaisiksi.

KOKO VÄESTÖRÄJÄHDYS ON YK:N EPÄONNISTUMISEN MERKKI.
        miksi ne syötti ihmisiä elinkelvottomilla alueilla - vain jotta ne jakso jatkaa loputtomia sotiaan siellä?

miten helvetissä ne KÄSKEE unohtamaan äänestävät kansalaiset?
        SEHÄN JUURI JOHTAA SOTAAN JA DIKTATUURIIN.

YK on itse TERRORISTI

• Fxsdwwwww

Historia tosiaan kertoo, että islamista on päästy Euroopassa eroon useita kertoja esim. Espanjasta ja Unkarissa heidät on häädetty joskus keskiajalla. Aina muslimit yrittävät uudelleen eri tavoin valloittaa Eurooppaa mutta tähän asti ainakin Eurooppa on pitänyt pintansa ja toivottavasti jatkossakin. Merkit alkavat taas olla sellaiset, että tarpeeksi on saatu rikastamista, ehkäpä nyt riittää tältä erää.

• EttäPistääVihaksi

Kyllä riittää, kiitos kysymästä.

• 8907432696308

Olin itse nuorempana nk. liberaali. En ole enää. Olen nyt linkolainen eli en diggaa juuri mitään muuta kuin elämän säilyttämistä. Ja sitä elämää ei todellakaan säilytetä sillä, että maahamme otetaan porukkaa, jonka ainoa funktio näyttää olevan lisääntyminen verovaroilla. Hillitön sellainen.

Inhimillisyydelle ei tuo lisäarvoa se, että yritämme aamusta iltaan ymmärtää ja tuoda maahan porukkaa, joka selvästi täällä kärsii ja joutuu sen takia radikalisoitumaan. Jos maahamme kuitenkin päätetään haalia nk. uutta työvoimaa ja kasvupotentiaalia niin eikö sitä humanismia voisi harrastaa esim. Aasian suuntaan? Omien havaintojen mukaan kaakkois-aasialaiset (mm- thaikut, kiinalaiset, filippos, jne.) ovat sopeutuneet erinomaisesti maahamme. Teretuloa heille, mutta ei mahmuteille.

• Bctwwwxx

Suomea ei luovuteta tarjottimella islamin vallan alle., koska maahanmuutossa on kyse nimenomaa vallasta. Tämä pitäisi olla ulkopolitiikan ykkösprioriteetteja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4836
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      202
      2597
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1655
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1517
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1425
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1108
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1044
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe