Suomen suurinta seurakuntalehteä vastaan on tehty kantelu Espoon hiippakunnan tuomiokapituliin.
Kantelussa Kirkko ja kaupunki-lehteä syytetään Espoon seurakuntalaisten seksuaalisesta häirinnästä ja uskonrauhan rikkomisesta.
Seurakuntalaisia häiritään seksuaalisesti, kun teatteriohjaaja Juha Hurme ilmaisee haastattelussa teatterin tekemistä olemalla kuvassa ilman paitaa.
Uskonrauhan rikkominen taas tulee siitä kun lehdessä on julkaistu lesbo-parin haastattelu.
Päätoimittaja Jaakko Heinimäki pitää kantelua pahan mielen purkamisena, eikä se aiheuta lehden linjan muuttumista.
Kirkko ja kaupunki on Julkisen sanan neuvoston jäsen ja sitoutunut Journalistin ohjeisiin, toisin kuin esim Rahkosen Oikea media tai MV-lehti.
Tuo kantelu ei ole mitenkään yllättävää AA-kannattajilta, kun se sopii oikein hyvin heidän örveltävään linjaansa.
AA-väeltä kantelu tuomiokapituliin
11
159
Vastaukset 11
Unohdit Pekuliini laittaa todisteet siitä, että kantelun oli tehnyt Anonyymit Alkoholistit 😂
- tolkkuakehiin
Aito avioliittolaisten taso vaan pahenee väen vähetessä ja jäljellä on enää räkäsimmät räyhääjät ilman mitään tolkkua.
- tolkkuakehiin
usko.vainen kirjoitti:
Mitenkäs Aito avioliitto liittyy tähän Pekuliinin aloitukseen? 😳
Räyhääjät mainitsin ja eikös nekin ole Aito avioliittolaisia.
tolkkuakehiin kirjoitti:
Räyhääjät mainitsin ja eikös nekin ole Aito avioliittolaisia.
Minä kysyin miten se liittyy Pekuliinin aloitukseen missä puhuu Anonyymeistä Alkoholisteista 😳?
Hyvin yhdistetty.
Esdpoon hiippakunnasta kuuluu nyt muutenkin mielenkiintoisia asioita, jotka ovat saaneet samaisen yhdistyksen johtoporukan kiehahtamaan.
Piispa Luoma kun on ilmoittanut arkkipiispan vaaliin lähtiessään kääntäneen takkinsa ja on nyt valmis vikhkimään homopareja.
Pasi Turusellekin saattaa kasvaa kyttyrä selkään kuultuaan uutisen.Pe.ku kirjoitti:
Hyvin yhdistetty.
Esdpoon hiippakunnasta kuuluu nyt muutenkin mielenkiintoisia asioita, jotka ovat saaneet samaisen yhdistyksen johtoporukan kiehahtamaan.
Piispa Luoma kun on ilmoittanut arkkipiispan vaaliin lähtiessään kääntäneen takkinsa ja on nyt valmis vikhkimään homopareja.
Pasi Turusellekin saattaa kasvaa kyttyrä selkään kuultuaan uutisen.Laitatko Pekuliini ne todisteet jotka liittyvät asian tiimoilta AA:han tai Aa:n.
Logiikkasi on kuin pissi lumessa 😂
https://www.kotimaa24.fi/blogit/miikka-ruokanen-nyt-tarvitaan-johtajuutta-tapio-luoma/
- kummallistakäytöstä
Peku taisi purkaa omaa pahaa mieltään kun pani tämän kantelun vihaamansa AA:n kontolle?
"Päätoimittaja Jaakko Heinimäki pitää kantelua pahan mielen purkamisena, eikä se aiheuta lehden linjan muuttumista."
Näin noihin ylilyönteihin kai kannattaakin asennoitua?Ja hän myös ihmettelee kantelun osoitetta.
Jos on mediaa vastaan kanneltavaa, niin on kanneltava julkisen sanan neuvostoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459