Lainaisko joku pikaisesti oikeasti 50e tilille?

Epätoivoinentyttö29

Jos joku hyväntekijä pystyisi lainaa minulle 50e tilille tänää,koska en saa luottotietojen menettäneenä lainaa pikavippi paikoista nii jos joku yksityinen henkilö voisi auttaa ja luottaisi siihen että maksan 13.12 takaisin vaikka 30e korolla takaisin jos vain joku voisi auttaa epätoivoista että pärjäisin siihen asti ruoassa ja muutenki?

13

1242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oommeeta

Eli oletko kuitenkin jossain työssä? Sieltäkö saat rahaa 13.12. mennessä?

• Epätoivoinentyttö29

Tällä hetkellä olen työtön koska en ole töitä saanut vaikka niitä yritän koko ajan hakea. Eli työttömyyspvä rahoilla kittuuttelen

• Pööööpöölä

Miten se lainaaminen käytännössä tapahtuu, jos ei ole mitään tietoa sinusta?

• fghfhgfhgf

Joo, tässä on, ole hyvä. Tarjous voimassa sen ajan kun nyt netissä tänä aamuna olen . En ole aikeissa jäädä odottelemaan mahdollisia yhteystietoja sen pitempään.

• Epätoivoinentyttö29

Harmi. En uskonut kukaa auttaisi ja nyt et varmaa enää ole paikalla

• fghfhgfhgf

Aamuisin varmimmin olen.
        Tosin en tajua näitä "epätoivoisia" pyyntöjä joista on jätetty pois se tärkein - yhteydenottotiedot. Pelastusarmeijan tilillekö laitan sen viisikymppisen, vai mitä oikein ajattelit?

• käheä-ääninen

"Tosin en tajua näitä "epätoivoisia" pyyntöjä joista on jätetty pois se tärkein - yhteydenottotiedot."

Ehkä hän haluaa, että otamme yhteyden huutamalla.

• Huhuuauttaja

Täällä yksi epätoivoinen olisi myös apua vailla. Voitko auttaa mua?
        [email protected]

• eitipux

Jos aloittajalla on tuollainen ote taloudenpitoon, että lyhyestä 50e:n lainasta ollaan valmiita maksamaan vajaan kahden viikon kuluttua 80e takaisin, en yhtään ihmette, että ahdingossa on. Eipä sillä, en kyllä usko, että tuota viiskymppistä mihinkään ruokaan pyydetään, kyllä se menis entisten velkojen maksuun tai viinaan ja tupakkaan.

• yffcddddhjjnvcd

Kas kun et pyydä samantien tonnia?
      Ruokaa saa kun hakee sen vaan kaupasta... niin tekee jo nykyään moni perseaukinen.

• npghmlhtfölm

Syntymävuodesta päätellen aloittaja on ollut eläkkeellä jo hyvän tovin. Olisi jo aika sopeuttaa omaa kulutustaan eläkeläisten tasolle.

• sopeuttaitsevaan
        npghmlhtfölm kirjoitti:

Syntymävuodesta päätellen aloittaja on ollut eläkkeellä jo hyvän tovin. Olisi jo aika sopeuttaa omaa kulutustaan eläkeläisten tasolle.

Mutta kun on se epäreilu-inteksi, eläkkeiten ostovoima on laskenut kymmenessä vuodessa alle puoleen. Yritä siinä sitten pieneläkeläisenä sopeuttaa kun kaikki on niin kallista, ruokakin on kallistunut euron takia kuusinkertaiseksi ja autoveroa nostetaan jatkuvasti. Sähkövirmatkin nostaa siirtohintoja veroparatiiseihin kymmeniä rosentteja vuojessa. Vuokra nousee koko ajan, miksi, mihin ne vuokrarahat menee, mitään remontteja ei tehdä?

• Öljvökjvljkb

No miten meni? Saitko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8323
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4644
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4333
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3463
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe