Lainaisko joku pikaisesti oikeasti 50e tilille?

Jos joku hyväntekijä pystyisi lainaa minulle 50e tilille tänää,koska en saa luottotietojen menettäneenä lainaa pikavippi paikoista nii jos joku yksityinen henkilö voisi auttaa ja luottaisi siihen että maksan 13.12 takaisin vaikka 30e korolla takaisin jos vain joku voisi auttaa epätoivoista että pärjäisin siihen asti ruoassa ja muutenki?
Ilmianna
Jaa

12 Vastausta

Eli oletko kuitenkin jossain työssä? Sieltäkö saat rahaa 13.12. mennessä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tällä hetkellä olen työtön koska en ole töitä saanut vaikka niitä yritän koko ajan hakea. Eli työttömyyspvä rahoilla kittuuttelen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Miten se lainaaminen käytännössä tapahtuu, jos ei ole mitään tietoa sinusta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo, tässä on, ole hyvä. Tarjous voimassa sen ajan kun nyt netissä tänä aamuna olen . En ole aikeissa jäädä odottelemaan mahdollisia yhteystietoja sen pitempään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Harmi. En uskonut kukaa auttaisi ja nyt et varmaa enää ole paikalla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aamuisin varmimmin olen.
Tosin en tajua näitä "epätoivoisia" pyyntöjä joista on jätetty pois se tärkein - yhteydenottotiedot. Pelastusarmeijan tilillekö laitan sen viisikymppisen, vai mitä oikein ajattelit?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Tosin en tajua näitä "epätoivoisia" pyyntöjä joista on jätetty pois se tärkein - yhteydenottotiedot."

Ehkä hän haluaa, että otamme yhteyden huutamalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Täällä yksi epätoivoinen olisi myös apua vailla. Voitko auttaa mua?
mehilainen@luukku.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos aloittajalla on tuollainen ote taloudenpitoon, että lyhyestä 50e:n lainasta ollaan valmiita maksamaan vajaan kahden viikon kuluttua 80e takaisin, en yhtään ihmette, että ahdingossa on. Eipä sillä, en kyllä usko, että tuota viiskymppistä mihinkään ruokaan pyydetään, kyllä se menis entisten velkojen maksuun tai viinaan ja tupakkaan.
Ilmianna
Jaa
Kas kun et pyydä samantien tonnia?
Ruokaa saa kun hakee sen vaan kaupasta... niin tekee jo nykyään moni perseaukinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Syntymävuodesta päätellen aloittaja on ollut eläkkeellä jo hyvän tovin. Olisi jo aika sopeuttaa omaa kulutustaan eläkeläisten tasolle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
npghmlhtfölm kirjoitti:
Syntymävuodesta päätellen aloittaja on ollut eläkkeellä jo hyvän tovin. Olisi jo aika sopeuttaa omaa kulutustaan eläkeläisten tasolle.
Mutta kun on se epäreilu-inteksi, eläkkeiten ostovoima on laskenut kymmenessä vuodessa alle puoleen. Yritä siinä sitten pieneläkeläisenä sopeuttaa kun kaikki on niin kallista, ruokakin on kallistunut euron takia kuusinkertaiseksi ja autoveroa nostetaan jatkuvasti. Sähkövirmatkin nostaa siirtohintoja veroparatiiseihin kymmeniä rosentteja vuojessa. Vuokra nousee koko ajan, miksi, mihin ne vuokrarahat menee, mitään remontteja ei tehdä?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lainaisko joku pikaisesti oikeasti 50e tilille?

Jos joku hyväntekijä pystyisi lainaa minulle 50e tilille tänää,koska en saa luottotietojen menettäneenä lainaa pikavippi paikoista nii jos joku yksityinen henkilö voisi auttaa ja luottaisi siihen että maksan 13.12 takaisin vaikka 30e korolla takaisin jos vain joku voisi auttaa epätoivoista että pärjäisin siihen asti ruoassa ja muutenki?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta