Ex-muslimit vainottuina Suomessa

zxvxv

Islamista Jeesuksen seuraajiksi kääntyneet ex-muslimit vainottuina Suomessa
Äärimuslimit hakkaavat ja pahoinpitelevät islamin jättäneitä henkilöitä Suomessa. Avioero astuu voimaan heti. Uskonnonvapaus romutetaan silmiemme alla. Yksilön itsemääräämisoikeutta rikotaan. Tämä on järkyttävää, mutta totta. Väkivallan kulttuuri on rantautunut Suomeen äärimuslimien mukana.
Onneksi asia on nostettu puheenaiheeksi toimittaja Mari Turusen ilmestyneen: ”Kääntyneet” kirjan myötä. Ohessa ote kirjasta:
” Eräänä sunnuntaina lähdin illalla puoli kymmenen aikaan juoksulenkille. Vierelleni hiljensi BMW, josta partasuiset miehet huusivat: ”Oletko Ahmed? Oletko ylpeä itsestäsi, kun olet kristitty?”
Ymmärsin heti, että nuo autosta tuijottavat miehet olivat perässäni, sillä he toistivat sanojani edellisviikon messusta. Olin silloin kertonut uskostani kirkossa julkisesti. Mietin mitä tekisin. Väittäisinkö, että he ovat erehtyneet henkilöstä? Sen sijaan pysähdyin ja otin kuulokkeet korviltani. Vastasin: ”Kyllä olen.”
Autosta nousi kolme miestä, jotka toistelivat Koraanin lauseita. Näin, että yhdellä oli kädessään metalliputki. Ensimmäinen potkaisi minua silmään, ja toinen löi minua putkella kolmesti takaapäin olkapäähän. Kipu oli hirvittävä. Kun käännyin, hän löi minua metalliputkella käteen. Etusormeni murtui, ja rystynen painui sisään. ”Sinut on tapettava”, miehet huusivat.
Sitten kadulle kääntyi toinen auto, ja sen valot nähdessään miehet säikähtivät ja pakenivat. ”Jos kerrot jollekin, me tapamme sinut”, he huusivat mennessään.
Minäkin poistuin nopeasti paikalta.
Palattuani vastaanottokeskukseen muslimihuonetoverini naureskeli minulle ja sanoi: ”Sait mitä ansaitset.” Minusta tuntuu, ettei kukaan välitä. Tätä ex-muslimien häirintää tapahtuu kaikkialla, ei vain kotimaassani.”
Vain harva uskaltaa kertoa oman tarinansa näin tunnistettavasti, kuten ”Ahmed”. Vaikenemiselle on lukuisia vakavia syitä. On henkistä häirintää, kiusaamista ja haukkumista, joka voi olla niin rajua, että se järkyttää mielenterveyttä. Usein mukana on pelottelua ja uhkailua, joka kohdistuu henkilöön itseensä tai hänen läheisiinsä. Ja sitten on raakaa väkivaltaa. Lisäksi haastateltavat kertovat:
” Veljeni on Saksassa. Hän uhkasi tulla tappamaan minut kääntymiseni vuoksi. Omaiseni eivät halua olla kanssani missään tekemisissä.”
” Perheeni hylkäsi minut. Isäni sanoi, etten ole enää hänen poikansa, että en ole enää hänen vertaan. Olen saanut useita tappouhkauksia sukulaisilta ja ystäviltä kotimaasta.”
Missä luuraa vihervasemmiston ihmisoikeuksien taistelijat.
En ole vielä nähnyt tai kuullut vasemmalta laidalta ainuttakaan tuomiota näiden muslimien uskonnonvapauden ja ihmisoikeuksien rikkomisesta. Kovin ovat olleet vaisut myös virkamiesten ja maahanmuuttoviraston lausunnot, ehkä niitä ei ole edes annettu. Ellei pian tule viranomaisten ja politiikkojen taholta voimakkaita ja tuomitsevia puheenvuoroja uskonnonvapauden rikkomisesta, niin kansa nousee ”kapinaan.” Kyllä kansa tietää, että rajansa on kaikella.
” Uskonnonvapaus mitätöityy, ellemme toteuta sitä ”
Kirkkohallituksen maahanmuuttotyön asiantuntija Marja-Liisa Laihia arvioi Uusi Tie lehdessä ex-muslimeihin kohdistuvan painostuksen olevan Suomessa maanlaajuista ja systemaattista. Turvallisuusriskin vuoksi ei kaikkia kastetoimituksia luterilaisissa paikalliseurakunnissa kirjata omaan rekisteriin.
” On järkyttävää, että joudumme toimimaan omassa maassamme näin. Tässä on syvä ristiriita.” toteaa Laihia.
-       Uskonnonvapaus mitätöityy, ellemme toteuta sitä Meidän on turvattava ja suojeltava uskonnonvapautta aktiivisesti. Samalla on annettava mallia tänne tuleville, että uskontoa saa harjoittaa, ja uskontoa saa myös vaihtaa.”
Mitä imaami asiasta ajattelee
Syyrialaissyntyinen imaami Mohamad Anas Hajjar on Suomen Islamilaisen Yhdyskunnan imaami ja monelle tuttu mies islamin kommentoijana televisiossa. Hajjarilla on ”rohkaiseva” uutinen kaikille kääntyneille: ”Historia tuntee myös tapauksia, joissa kuolemantuomiolta on vältytty.” Hajjar ei tuomitse muslimiyhteisön toimesta annettuja tappouhkauksia tai hylkäämistä Islamin hylkäämisen seurauksina.
Rakkautta ja rajoja
Kristittyinä meidän tulee rakastaa kaikkia ihmisiä ja auttaa hädässä olevia lähimmäisiämme. Pakolaisissa on paljon sotaa ja kuolemaa pakoon lähteneitä ihmisiä, puhumattakaan lapsista jotka ovat täysin syyttömiä pakolaistilanteeseen. Kaikkien maahanmuuttajien sopeutumisen ja paremman elämän tähden meidän pitää kertoa heille rohkeasti ja selvästi millaiset oikeudet ja velvollisuudet Suomessa asuvilla on. Nyt on oikea aika kristittyjen oikaista itsensä ja kertoa totuus rakkaudesta ja rajoista. Antaa äänen kuulua suomalaisten ja kristillisten arvojen puolesta. Emme tee sitä vain itsemme tähden, vaan myös lastemme ja lastenlastemme tähden. Meidän turvamme ja tulevaisuutemme on Jumalan Sanan ja Raamatun opetuksen esillä pitämisessä.
Tässä maassa säilyy sisäinen rauha ja rauhaisa elo kun kunnioitamme toinen toisiamme. 
Siunattua joulun odotuksen aikaa!
Patmos.

71

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASddtt

      saDAD

      • Mitämieltä

        Miettikääpä aloituksen tekstin sis.


      • Kristityille

        HERÄTYS.


    • Olipa sekavaa. Kuka tuo vihervasemmistoa haukkuva minä-hahmo on? Patmosko todella?

      • LueFAKTATjaOPi

        No se taho tietysti, joka huutaa tasa- arvosta ja uskonvapaudesta.
        Varmasti sinulle sekavaa, sillä sivistykseen kuuluu olla tietoinen erilaisista elämänkatsomuksista ja uskonnoista myöskin. Ja sinullehan sana sivistyskin on sekavaaaa.
        Kun ihmiset itse kertovat kokemuksistaan niin sekavahan se tietysti sekavalle on,


      • KallotomalleInfoa

        Suura 66:9 Profeetta, taistele sitkeästi epäuskoisia ja tekopyhiä vastaan ja ole ankara heitä kohtaan; heidän olinpaikkansa on oleva helvetti. Kurja on moinen määränpää.
        Suura 2:190-191 “Taistelkaa Allahin tiellä niitä vastaan, jotka taistelevat teitä vastaan … Surmatkaa heidät, missä heitä kohtaattekin … sillä epäjumalan palvelus on pahempi synti kuin tappaminen. ”


      • LueFAKTATjaOPi kirjoitti:

        No se taho tietysti, joka huutaa tasa- arvosta ja uskonvapaudesta.
        Varmasti sinulle sekavaa, sillä sivistykseen kuuluu olla tietoinen erilaisista elämänkatsomuksista ja uskonnoista myöskin. Ja sinullehan sana sivistyskin on sekavaaaa.
        Kun ihmiset itse kertovat kokemuksistaan niin sekavahan se tietysti sekavalle on,

        Niin että kuka se minä-hahmo oli? Tajusitko itse jotain höpötyksestäsi?


      • ertetry

        Sinun tyhmyytesi ei vähene minä hahmon tutkimisella vaan... tutustumalla vihreiden ja muslimien ideologiaan.
        Avauksen teksti, jota et ymmärrä.

        Haluatko tämän selkokielelle?

        ” Eräänä sunnuntaina lähdin illalla puoli kymmenen aikaan juoksulenkille. Vierelleni hiljensi BMW, josta partasuiset miehet huusivat: ”Oletko Ahmed? Oletko ylpeä itsestäsi, kun olet kristitty?”
        Ymmärsin heti, että nuo autosta tuijottavat miehet olivat perässäni, sillä he toistivat sanojani edellisviikon messusta. Olin silloin kertonut uskostani kirkossa julkisesti. Mietin mitä tekisin. Väittäisinkö, että he ovat erehtyneet henkilöstä? Sen sijaan pysähdyin ja otin kuulokkeet korviltani. Vastasin: ”Kyllä olen.”
        Autosta nousi kolme miestä, jotka toistelivat Koraanin lauseita. Näin, että yhdellä oli kädessään metalliputki. Ensimmäinen potkaisi minua silmään, ja toinen löi minua putkella kolmesti takaapäin olkapäähän. Kipu oli hirvittävä. Kun käännyin, hän löi minua metalliputkella käteen. Etusormeni murtui, ja rystynen painui sisään. ”Sinut on tapettava”, miehet huusivat.
        Sitten kadulle kääntyi toinen auto, ja sen valot nähdessään miehet säikähtivät ja pakenivat. ”Jos kerrot jollekin, me tapamme sinut”, he huusivat mennessään.
        Minäkin poistuin nopeasti paikalta.
        Palattuani vastaanottokeskukseen muslimihuonetoverini naureskeli minulle ja sanoi: ”Sait mitä ansaitset.” Minusta tuntuu, ettei kukaan välitä. Tätä ex-muslimien häirintää tapahtuu kaikkialla, ei vain kotimaassani.”
        Vain harva uskaltaa kertoa oman tarinansa näin tunnistettavasti, kuten ”Ahmed”. Vaikenemiselle on lukuisia vakavia syitä. On henkistä häirintää, kiusaamista ja haukkumista, joka voi olla niin rajua, että se järkyttää mielenterveyttä. Usein mukana on pelottelua ja uhkailua, joka kohdistuu henkilöön itseensä tai hänen läheisiinsä. Ja sitten on raakaa väkivaltaa. Lisäksi haastateltavat kertovat:
        ” Veljeni on Saksassa. Hän uhkasi tulla tappamaan minut kääntymiseni vuoksi. Omaiseni eivät halua olla kanssani missään tekemisissä.”
        ” Perheeni hylkäsi minut. Isäni sanoi, etten ole enää hänen poikansa, että en ole enää hänen vertaan. Olen saanut useita tappouhkauksia sukulaisilta ja ystäviltä kotimaasta.”
        Missä luuraa vihervasemmiston ihmisoikeuksien taistelijat.
        En ole vielä nähnyt tai kuullut vasemmalta laidalta ainuttakaan tuomiota näiden muslimien uskonnonvapauden ja ihmisoikeuksien rikkomisesta. Kovin ovat olleet vaisut myös virkamiesten ja maahanmuuttoviraston lausunnot, ehkä niitä ei ole edes annettu. Ellei pian tule viranomaisten ja politiikkojen taholta voimakkaita ja tuomitsevia puheenvuoroja uskonnonvapauden rikkomisesta, niin kansa nousee ”kapinaan.” Kyllä kansa tietää, että rajansa on kaikella.
        ” Uskonnonvapaus mitätöityy, ellemme toteuta sitä ”


      • fdhfh

        ok..


    • >Hajjar ei tuomitse muslimiyhteisön toimesta annettuja tappouhkauksia tai hylkäämistä Islamin hylkäämisen seurauksina.

      Tähän kohtaan on todettava, että fundisten yleiseen tapaan Hajjarkin tuntuu olevan kieroileva mulkvisti.

    • Idiootilleinfoa

      Helsingin Muslimien julkaisema kauhistuttava asiakirja yksiselitteisesti kieltää sopeutumasta ympäröivään ei-islamilaiseen kulttuuriin, kieltää ”kotoutumisen” ja vaatii jatkuvaa epäluulon ja kyräilyn ylläpitämistä. Muslimille, joka aikoo elää sovussa suomalaisten kanssa tämä ultimaatumi lupaa kauheaa kostoa.
      Tekstin lukijoille ja kirjoittajille on itsestäänselvää, että ei-muslimit tulevat (lähiaikoina?) kokemaan kauhean kohtalon muslimimien käsissä. Teksti varoittaa muslimeja jäämästä epäuskoisten luokse tai olemasta heidän ystäviään, sillä siinä tapauksessa heitä kohdellaan samoin kuin epäuskoisia.
      Ei ole tulkinnanvaraa sen suhteen, että epäuskoisten so. ei-muslimien tuho tulee nimenomaan muslimien kädestä, sillä neuvo tuhon välttämiseen on liittyä muslimien joukkoon ja poistua ei-muslimien kaupungeista. Pdf:n lopussa on kummallinen viittaus epidemioihin.
      Lainattua;
      Koska islaam on kunnian ja arvovallan uskonto, on mahdotonta ajatella, että kukaan muslimi alistuisi epäuskovaisille; totisesti muslimin on kiellettyä asua heidän keskuudessaan ja tunnustaa heidän valtansa hänen ylitseen, sillä hänen läsnäolonsa heidän keskuudessaan saisi hänet tuntemaan itsensä heikoksi ja eristyneeksi, ja sitten hänestä tulisi taipuisa ja anteeksipyyteleväinen heidän edessään. Ensin häntä kutsuttaisiin hyväksymään heidät, ja sitten seuraamaan heitä.
      Mutta muslimien tulee olla täynnä moraalia ja itsevarmuutta; heidän tulee olla johtajia, ei seuraajia. Heidän tulee pidellä vallan ohjaksia; minkään vallan ei tule olla heidän yläpuolellaan, paitsi Allahin vallan.
      ”Näin ollen muslimien on kiellettyä pysyä maissa, joissa islamilla ei ole mitään asemaa, paitsi silloin, kun he kykenevät vapaasti harjoittamaan uskontoaan sekä noudattamaan sitä ilman mitään esteitä, ja vailla pelkoa siitä, että heidän läsnäolonsa siellä voisi vahingoittaa heitä jollain tavalla. Mikäli asia ei ole näin, niin siinä tapauksessa heidän on pakko muuttaa parempaan paikkaan, jossa islamin arvovallalla on jonkinlainen asema. Jos he kieltäytyvät tekemästä niin vaikka kykenisivät, niin siinä tapauksessa heillä ei ole enää mitään vaateita tästä uskonnosta (ts. heidän on enää turha välttää olevansa muslimeita).”
      Joku Hassan uhkailee ei-muslimien keskuudessa eläviä islamiin kääntyneitä ryöstöillä ja kuolemalla:
      jatkuu
      https://www.nykysuomi.com/index.php/2016/10/23/helsingin-muslimit-kehoittaa-ottamaan-vallan-suomessa/

    • Typerykselle10x

      Mitä islam todella on?
      Islam itse ei tunne sellaisia länsi­mai­seen käyt­töön lansee­rattuja käsit­teitä, kuten ”maltil­linen islam” tai ”ra­dikaali islam”. On vain yksi is­lam, ja on niitä, jotka harjoit­tavat sitä, ja niitä, jotka eivät harjoita sitä. Islamin harjoit­tajia saate­taan län­nessä kutsua ”isla­mis­teiksi”, ”radi­­kaa­­leik­si mus­li­­meiksi”, ”jiha­­dis­teiksi”, ”pie­nek­si jou­kok­si ekstre­mis­tejä”, ”yk­sinäi­siksi su­siksi”, ”inter­ne­tissä ra­dikali­soitu­neiksi”, ”äs­ket­täin radika­lisoi­tu­neiksi”, ”hen­ki­sesti tasa­pai­not­to­miksi”, ”häiriin­ty­neik­si yksilöiksi”, ”yk­sittäi­siksi häiriin­tyneik­si hen­kilöik­si”, ”nuo­risok­si”, ”aasialaisiksi” tai jopa ”ter­roris­teiksi”, mutta he itse kutsu­vat it­seään yksin­kertai­sesti mus­limeiksi. Mutta myös henki­löt, jotka eivät harjoita islamia ja jotka ei­vät tun­ne sen ideo­logiaa, voivat kut­sua itseään mus­limeiksi. Muslimi-sanaa käyte­tään islamin yhtei­sössä diskri­minoivana terminä, jolla korostetaan erottau­tumista hal­veksi­tuis­ta ”uskot­tomista”. ”Uskotto­milla” puolestaan ei tarkoiteta ainoastaan kaik­kia ei-muslimeja vaan myös toi­sia musli­meiksi itseään kutsuvia henkilöitä, jos näiden kat­sotaan edustavan vää­ränlaista islamia tai pelkästään teeskentelevän harjoittavansa islamia. Ei-musli­miksi julistau­tuminen mer­kit­sisi musli­miyhtei­söön syntyneelle tai sii­hen kerran liitty­neelle vähin­tään so­si­aa­lista itse­­mur­haa tai sitäkin syn­kempää kohtaloa:
      [Profeetta Muham­mad:] ”Jos joku vaih­taa is­la­min us­konsa, tap­pakaa hänet.” (Sahih Buk­hari 9:84:57)

      https://aikapommi.wordpress.com/#islam5

    • sdffg
      • vxvxv

        ok..


      • eyeyt

        ok..


    • Jatkoaed

      2.  Naiset eivät ole tasavertaisia miehiin verrattuna perinnönjaossa. Naiset voivat vain periä puolet siitä mitä miehet. (Sura 4:11).

    • trett

      3. Naiset eivät ole tasavertaisia miesten kanssa oikeudessa.Kaksi naista ovat sama kuin yksi mies, jos tarkoitetaan todistusta niin yhden miehen todistus vastaa kahden naisen todistusta  (Suura 2:282).

    • KLPO

      aNYIKRISTUS SAAPUNUT sUOMEEN, TUO KAUAN SITTEN ILMOITETTU!
      "jOKA EI TUNNUSTA jEESUSTA kRISTUSTA LIHAANTULLEEKSI jUMALAN pOJAKSI ON aNTIKRISTUS!" rAAMATUN MUKAAN!

      JUMALALLA ASIAA!
      JUMALA ON YKSI
      "Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
      "Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
      Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!

      "Jumala käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"Apostolirm TEOT JA 1. jOHANNEKSEN KIRJE
      JUMALA ON YKSI
      "Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu
      "Jeesus sanoi:"Miksi sanot minua hyväksi,Jumala yksin on Hyvä!"
      Kristityt uskovat YHTEN JUMALAN!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Kristityt eivät neuvottele, kuka
      Jeesus on . vaan julistavat Apostolien opettamana:"Jeesus on Jumalan Poika!"
      Kristityt ovat odottaneet kauan antikristuksen ilmestymistä, jonka tunnistaa sellaisesta, että antiristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan Pojaksi! Amen
      Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!
      Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä vain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
      Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
      Voiko antikristuksen seuraajat olla syyttömiä, kun kristityt vertaavat antikristusta aivan paholaiseen ja pitävät 'perkeleen' lähettiläänä!

      Kristityt ymmärtävät huom Raamatun selitykset!
      Kristinusko on Jumalan perustama usko, jonka kautta ihmiset voivat pelastua iankaikkiseen elämään autuuteen Jesuksen Kristuksen kautta, jonka Jumsla on antanut!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski julistamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Islam ei ole tuota Evankeliumia, jota Jeesus käski julistamaan!
      Vain Jeesukseen uskomalla voi pelastua Jumalan luo!
      Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan suhteen.
      Joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja perii iankaikkisen elämän!
      "Jumala käskee kaikkia ihmisä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski justamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Jeesus torjui kiusaajan Jumalan Sanalla!
      Myös Uusi Testamnetti on Jumalan Sanaa!
      "13 Ja sentähden me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, kun saitte meiltä kuulemanne Jumalan sanan, otitte sen vastaan, ette ihmisten sanana, vaan, niinkuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte." 1Tessalonikalaiskirje 2.luku


      Voi verrata Jeesuksen tarjoamaan pelastukseen autuuteen:" Evankeliumia julistettava
      rauhassa rauhaa pitäville!" Uuden Testamentin mukaan! Kristinusko on siis rauhan uskonto!

      RAAMATUN KÄSIKIRJOITUSTEN LUOTETTVUUS
      Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat yhtäpitäviä eli niissä ei ole paljoa poikkeavuuksia ja nekään ei ole missään opillisesti tärkeissä paikoissa. Eli Uuden Testamentin suomennoksia voi pitää hyvin luotettavina. Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat olleet jo paljon ennen muhametttiilaisuuden syntyä, eli muhametilaisuus ei ole pätevä Uuden Testamentin tulkitsuja vaan Kristillistä kirkkoa voi pitää ainoana oikeana UudenTestamentin edustajana, ja toisten on väistyttävä kommentoimasta! Papit ja piispat ovat opetetut oikein ymmärtämään Raamattuja ja oikein ymmärtävät Jeesuksen opetukset!

      JEESUS ON MESSIAS
      Johanneksen Evankeliumin alussa on mainittuu Nikodemus, jonka kanssa Jeesus puhui, joka tunnisti Jeesuksen Messiaaksi (Kristus, kreikaksi)!
      Enkelien sanoma Jeesuksen syntyissä:"Teille on syntynyt Vapahtaja,Kristus Herra Daavidin kauppungissa!"
      "Hän on sovittava kansan synnit!"
      "Jeesus Kristus,, hän on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoasti meidän, vaan koko maailman edestä!" 1. Johanneksen kirje 2.luku, Kristittyjen Raamattu(Sisältää "Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut, autuuteen." RaamattuVanhan ja Uuden Testamentin)

      JUMALA LOI KAIKKI KRISTUKSEEN
      "Jumala loi kaiken Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. " Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan!Jeesus pelastaa!

    • Jeesusyksin

      Totisesti. Jeesus on Herra.

    • 44446

      4. Vaimo on omaisuutta islamin mukaan (Suura 3:14),  ja seksi objekti  (Suura 2:223).

      • ytyy

        5. Naiset ovat epäpuhtaita. Jos mies koskettaa naista ennenkuin hän rukoilee hänestä tulee epäpuhdas (Suura  4:43, ja Suura 5:6).


    • ththkk

      6. Islam myös opettaa että aviomies voi rankaista vaimoaan lyömällä häntä tai hän voi rankaista vaimoaan jos tämä kieltäytyy seksistä kanssaan (Suura 4:34).

      • grtyy

        7. Mies voi erota vaimostaan suullisesti sanomalla kolme kertaa: " Minä eroan sinusta", ja ero astuu voimaan (Suura 66:5). Vaimo ei myöskään ole sallittu naida häntä uudelleen ellei hän ensin ole ollut toisen miehen vaimona eron jälkeen, tätä kutsutaan el mohalil:ksi mikä tarkoittaa laillisuutta (Suura 2:230).


      • bcbb

        8. Muslimi voi naida neljä vaimoa mutta naisella ei ole samanlaista oikeutta(Suura 4:3).


      • rhth

        Muita lakeja joita otettu koraanista sekä sharia laista:
         
        1. Muslimit pitävät itseään muita ihmisiä korkeammalla islamin mukaan: (Suura 3:110).


    • fdghh

      2. Vähemmistöt islamilaisissa maissa,  erityisesti kristityt ja juutalaiset heitä kutsutaan epäuskoisiksi/pakanoiksi joita on oikeus
      tappaa (Suura 9:29).

      • hetttyy

        3. Jotkut ei-muslimit muutettiin apinoiksi ja sioiksi,
        221Hisham S. Kamel, Arab/Muslim Awareness Seminar, Pasadena, California, 1993, 21.


      • gfgjg

        4. Islam tuomitsee ei muslimit (juutalaiset ja kristityt) koraani neuvoo muslimeja olematta
        juutalaisten ja kristittyjen ystäviä (Suura 5:51 ja 57).


      • gdgg

        5. Ei muslimit kristityt ja juutalaiset ei ole oikeutta omistaa omaisuutta mukaanlukien maata. Jos kristitty omistaa maata
        sharia laki ei tunnusta sitä.


      • rtttr

        6. Jos muslimi hyväksyy tai kääntyy mihinkään toiseen uskontoon tai uskoon vaikka kristityksi häntä ei pidetä enään kansalaisena, vaan hänen oikeutensa otetaan häneltä pois ja hänestä tulee petturi, joka on oikeus tappaa (Suura 4:89 ja  9:12).  Ja huomaa seuraava laki uskosta luopumisesta " kuka tahansa henkilö luopuu islamista eikä tee parannusta 30 päivän aikana hänet tulee hirttää"hanged."223


    • sdfsgg

      10. Vähemmistöt kuten kristityt ja juutalaiset sekä heidän eroavat uskonsa eivät ola hyväksyttyjä islamissa koska he ovat häviäjiä (Suura 3:85).

    • dfddhh

      11. Toisin ajattelevat ryhmät eivät ole hyäksyttyjä islamissa koska islam saa sääntönsä allahilta ja allahia ei voi vastustaa (Suura 4:59)

    • 08980

      12. Alkoholin juominen ansaitsee 80 ruoskan iskun rangaistuksen  hadithejen mukaan ja viinin juonti on kielletty koraanissa (Suura 5:90).
      Muslimit uskovat kolmeen traditioon: (1) koraani joka on heidän mukaansa ilmoitus jonka mohammed sai allahilta  (2) Hadith, mikä kertoo siitä mitä mohammed puhui ja teki historiallisesti  (3) Sunna, mikä kertoo säännöt ja ohjeet kuinka muslimin tulee elää.

    • fsdfdf

      13. jumala  (Allah) ohjaa ja harhaanjohtaa kenet hän haluaa (Suura 6:126 ja 14:4).

    • sdfdgg

      Kun Suomi monikulttuuristuu, perusopetuksessa on tarjottava useiden eri uskontojen opetusta. Helsingissä tämä tarkoittaa 1,2 miljoonan euron lisälaskua kaupunkilaisille veronmaksajille. Vuositasolla yksi tunti islamin opetusta maksaa kaupungille noin 2 000 euroa.

      • fddgg

        Helsingin kaupunki varaa eriytetyn uskonnon, eli oppilaan oman uskonnon opetukseen noin 1,2 miljoonaa euroa vuodessa. Kyse on siis muun uskonnon kuin evankelis-luterilaisen uskonnon opetuksesta, jonka piiriin useimmat oppilaat edelleen kuuluvat.


    • dgfggdg

      Oman uskonnon opetuksen 1,2 miljoonan euron vuosittaisista kuluista valtaosa, jopa 800 000 euroa menee islamin uskonnon opetukseen. Koska islaminuskoisten perheiden määrä pääkaupunkiseudulla on kasvanut viime vuosina, on selvää, että muutos näkyy myös peruskouluissa.

    • dgggg

      Islamin opetusta jo 9 000 koululaiselle

    • sdggg

      Vuonna 2016 oman uskonnon opetukseen osallistuu Helsingissä noin 5 400 oppilasta. Islamin uskonnon jälkeen toiseksi suurin opetusryhmä on ortodoksinen uskonto, johon kaupunki käyttää vuosittain noin 270 000 euroa. Lisäksi opetusta tarjotaan myös joidenkin vähemmän edustettujen uskontojen osalta.

    • sdggg

      Muun kuin evankelis-luterilaisen uskonnon opetukseen osallistuvien määrä on jatkuvassa kasvussa. Vielä 2000-luvun alussa islamin opetusta tarjottiin koko Suomen alueella vain joillekin sadoille oppilaille. Opetushallituksen mukaan tällä hetkellä islamia opiskelevia koululaisia on Suomessa jo noin 9 000.

      • dggdgd

        – Helsingissä vuodesta 2012 oman uskonnon opetukseen perusopetuksessa osallistuvien määrä on kaikkiaan kasvanut noin 1 400 oppilaalla, Helsingin opetusviraston perusopetuslinjan linjajohtaja Marjo Kyllönen kertoo Suomen Uutisille.


      • vxccvv

        Oppilaille kuljetus uskonnon tunnille
        Helsingissä oman uskonnon opetuksen budjetista päättää vuosittain opetuslautakunta, joka on kaupunginvaltuuston alainen toimielin.


      • yyyytt

        Lähtökohtaisesti oman uskonnon opetus pyritään järjestämään lähellä kunkin oppilaan koulua, jolloin matkakustannuksia ei tule. Oppilaille kuitenkin myös tarvittaessa maksetaan koulupäivän ajalta julkisella kulkuneuvolla matkat toimipaikkaan, jossa uskonnon opetus järjestetään.


      • thryuu

        – Tällöin oppilaalle voidaan myöntää Helsingin seudun liikenteen haltijamatkakortti, eli matkoja saa sen verran kuin lukuvuodessa siirtymisiin tarvitsee, Kyllönen sanoo.


      • 4yuuu

        Suomen Uutiset pyrki selvittämään, paljonko rahaa Helsingissä käytetään toisaalta islamin opetukseen ja toisaalta paljonko oppilaiden kuljettamiseen kouluista toimipaikalle, jossa opetus järjestetään.


    • 4uuuy

      Kyllösen mukaan kustannuksia ei kuitenkaan voida suoraan eritellä tällä tavoin, sillä kustannukset hajautuvat koulukohtaisesti kunkin koulun vuosibudjettiin.

      • 4uuu5

        Opettajaksi myös ilman koulutusta
        Kyllösen mukaan suurin osa islamin uskonnon opetuksen 800 000 euron vuosikuluista menee opettajien palkkoihin. Vuositasolla yksi tunti islamin opetusta maksaa kaupungille noin 2 000 euroa.


      • 65656

        – Yksi vuosiviikkotunti opetusta, jonka keskimääräinen laskennallinen kustannus on noin 2000 eur, tarkoittaa sitä, että opetusta annetaan yksi tunti viikossa koko lukuvuoden ajan. Ja näin syntyy yhdestä opetustunnista per viikko vuositason kustannukseksi 2000 eur/vuosi. Tämä ei ole oppiainesidonnainen luku, Kyllönen täsmentää.


      • 6557

        – Helsingin suomenkielisissä peruskouluissa islamia opettaa 14 virkasuhteessa olevaa henkilöä, joista 12 on päätoimisia ja kaksi sivutoimisia. Sivutoimisuus viittaa osa-aikaisuuteen, eli tällöin palkkakin on pienempi ja määräytyy opetettavien tuntien mukaan. Ortodoksista uskontoa Helsingissä opettaa suomenkielisissä peruskouluissa kuusi päätoimista henkilöä, Kyllönen sanoo.


      • 7577

        Hänen mukaansa pätevien islamin opettajien löytäminen on haastavaa, vaikka opettajia haetaan vuosittain muun muassa lehti-ilmoituksilla. Aineenopettajalta vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto ja lisäksi pedagogiset opinnot.


      • 7575

        – Nykyisten virassa olevien opettajien koulutus vaihtelee. Muodollisesti päteviä on tarjolla vain vähän. Oppiaineeseen voidaan kuitenkin ottaa määräaikaisesti myös opettaja, joka ei ole suorittanut opettajan koulutusta.


      • 57555

        Kolme oppilasta riittää ryhmäksi
        Oman uskonnon opetuksen järjestäminen määräytyy perusopetuslaissa, jonka lähtökohta on, että perusopetuksessa on järjestettävä oppilaiden enemmistön uskonnon mukaista opetusta.


      • 7557

        Suomessa se tarkoittaa yleensä evankelis-luterilaisen uskonnon opetusta. Muihin uskonnollisiin ryhmiin kuuluville on aina järjestettävä muun uskonnon opetusta, mikäli heidän huoltajansa sitä pyytävät.


      • 77555

        Uskonnonvapaus perusoikeutena kuuluu myös peruskoulun oppilaille, joten mihinkään uskontokuntaan kuulumattoman ei näin ollen tarvitse osallistua uskonnollisiin tilaisuuksiin koulussa. Uskonnonopetusta ei kuitenkaan pidetä varsinaisena uskonnon harjoittamisena, joten siitä voidaan säännellä perusopetuslaissa.


    • oikeaan_osoitteeseen

      Jos ne ovat kääntyneet Jeesuksen seuraajiksi, niin nehän voi sitten seurata Jeesusta hullujenhuoneelle turvaan. On ne niin hulluja.

      • 75755

        Vähemmistöuskontojen opetuksen järjestämisessä on toisinaan ilmennyt käytännön ongelmia. Oman uskonnon opetuksen järjestäminen myös edellyttää, että oppilaista voidaan muodostaa vähintään kolmen henkilön ryhmä.


      • 776676

        Allahin oppeja suomalaisina tarinoina
        Vuonna 2011 julkaistiin Salam-islamin tie -niminen islamin opetuksessa käytettävä kirja, jossa islamin uskontoa integroidaan tarinoiden muodossa suomalaiseen yhteiskuntaan.


      • 76676

        Opetushallituksen kustantamassa, ala-asteen opetukseen tarkoitetussa kirjassa esiintyvät hahmoina oppilaat Adam ja Ali, jotka kirjan tarinoissa esimerkiksi ilahtuvat siitä, kun koulun ruokalassa on tarjolla muutakin lounasta kuin sianlihasta valmistettuja lihapullia.


      • 6766

        Muslimeina Adam ja Ali eivät voi syödä sianlihaa. Kirjassa esitetään myös, että Allah on luonut suomalaisen järvimaiseman.


      • 6766

        Lisäys 17.11.2016 klo 20:35 – Täsmennetty otsikkoa. Otsikko oli luettavissa myös siten, että yhden tunnin hinnaksi olisi tullut 2000 eur. Näin ei ole. Kuten leipätekstissä alun perinkin todettiin, kyse on kustannuksesta vuositasolla. Yhden oman uskonnon opetuksen viikkotunnin hinta vuodessa on siis noin 2000 eur.


      • reyryy

        Lisäys 18.11.2016 klo 23:12 – Lisätty tekstiin Suomen Uutisten Kyllöseltä jälkikäteen pyytämä täsmennys: ”Yksi vuosiviikkotunti opetusta, jonka keskimääräinen laskennallinen kustannus on noin 2000 eur, tarkoittaa sitä, että opetusta annetaan yksi tunti viikossa koko lukuvuoden ajan. Ja näin syntyy yhdestä opetustunnista per viikko vuositason kustannukseksi 2000 eur/vuosi. Tämä ei ole oppiainesidonnainen luku, Kyllönen täsmentää. ”
        ILKKA JANHUNE


    • miehetulos

      naiset ja lapset saa jäädä.veromarkoillamme.en usko mihinkään uudistumiseen miesten osalta hakkaavat ja raiskaavat uskontosa mukaan.miehet ulos.en pidä heistä.naisetkin saisivat arvosensa elämän.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe