Tiättekö, että pystyn tulkitsemaan Jumalan viestit, vaikka hän puhuu minulle viittomakielellä näkymättömissä ja vieläpä äänettömästi. Mistähän se johtuu? Tänäänkin hän sanoi minulle, että kaunis ilma tänään. Tosin ei tarkentanut missä. Lisäksi hän sanoi, että minun pitää uhrata hänelle tänään hotwingsejä uunissa, mutta voin kuulemma syödä ne itsekin. Mitäpä siihen muuta osasin vastata kuin että halleluja.
Vastaukset 2
- kuhan.utelen
Jumala on tosiaan melkoinen taituri. Älypuhelintekniikassa on vielä paljon hiomista ennen kuin ollaan noin pitkällä. Kuka muuten maksaa yhteydenotot taivaan ja maan välillä? Luulisi olevan aika kallista noinkin pitkät kaukopuhelut.
Iphone on Jumalan kansan insifööritaidon tuote ja tästä näemme osoituksen joka vuosi. Uusi Jumala ilmestyy ja kuin myös luottoVisaKristityt uskovaiset jonottamaan Messiaan lahjaa, uutta Iphone-opetuslasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581