Kuinka moni haluaa muuttaa maasta pois?

jormakanjurmo

Käsi pystyyn, moniko haluaa muuttaa maasta pois. Yhtään kättä ei noussut. Jaa, on tuolla sentään yksi käsi ylhäällä. Se on hyvinvointi-Kataisen käsi.

14

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TUHOTTUsuomi

En haluaisi muuttaa, mutta olen mamutuksen takia jo pakotettu muuttamaan pois pitkäaikaisesta ja rakkaasta kodistani pääkaupunkiseudulta! Ellei sekään aikaa myöten riitä, niin voin toki siirtyä vaikka etelän lämpöön Viron kautta.

• HyvästiMatulandia

Täällä nousi käsi ! Muutan vuodenvaihteessa pois Suomesta ja aloitan uudessa työpaikassa tammikuun puolivälissä.

• svjhnte

Olen kuullut että virossa ei ole mamuja,sinne siis muutan.

• y45y3twet

Ne ovat Suomessa. Ei pidä luulotella olemattomia.

• ahovalkama

Viro, Puola ja Unkari tulevat olemaan suosittuja maita mihin muutetaan.Keski-Euroopasta on jo muuttoliike alkanut.
      Suomen ei tule tuhota matkailuvalttiaan:rauhallista ja turvallista maata pakolaisilla.

• MrShekel

Olen pitkään unelmoinut muuttaa englanninkieliseen maahan, eli Britit, Yhdysvallat, Australia tai Kanada. Kanadassa olisi melko samanlainen ilmasto kuin täällä, samoin Briteissä. Australiassa ja Yhdysvalloissa taas lämpimämpi.

• Olen tällä hetkellä Iranissa ja kaiketi täällä mene ensi vuoden loppupuolelle saakka. Tämän jälkeen sitten harkitsen jäänkö eläkkeelle vai vieläkö jaksaisi vääntää jonkun projektin jossakin pain maailmaa. Olen ollut niinpaljon ulkona etten tosiankaan halua olla muualla kuin kotona Suomessa.

• 3tgwegwg

Suomi on muuttumassa tunnistamattomaksi, mutta ehkä vielä voi yksi sukupolvi elää rauhassa maalla. Se onkin sitten siinä.

• Vääryyttä

Aika moni jo haluaa muuttaa muualle, aiemmat hallitukset ovat jo pilanneet maamme ja tämä hallitus totaalisesti tuhoaa loput. Presidentin ja pääministerin myötämielisessä hyväksynnässä väestö vaihtuu mustempaan suuntaan, mitä lie neuvotteluissa hyväksyneet, kuinka monta miljoonaa pakolaista. Järkyttävää . . .

• Itsenäisyystakaisin

Väyrynen voi muuttaa suunnan.
      Suomi takaisin suomalaisille.

• PAHUUSZ

Haluaisin kyllä muuttaa tervehenkisempään maahan tai vaihtoehtoisesti vetäytyä johonkin impivaaralaiseen tuppukylään Suomeen, mutta valitettavan vaikeaa tuo on käytännössä järjestää. Perhesiteet ja raha nyt ensimmäisinä esteinä. Kun rahaa alkaisi olla, niin ongelman muodostavat maahan juurtuneet lapset.

• matuvastainen

Muutin itse pois itäHelsingistä ja johan tilanne rauhoittui kummasti. En sano minne, ettei tännekkin ala valua haittamatuja.

• Asiamies75

Joo kyllähän se vituttaa kävellä kadulla kun näkee turbaani päässä jonkun ympärileikkaamassa vuohia..

• Öyhönöyhönöö
        Asiamies75 kirjoitti:

Joo kyllähän se vituttaa kävellä kadulla kun näkee turbaani päässä jonkun ympärileikkaamassa vuohia..

Kuinka usein olet nähnyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3455
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2609
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      117
      2572
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2221
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1703
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1604
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1556
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1315
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      137
      1267
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1156
    Aihe