Suomalainen pelkurikansa hävinnyt kaikki sodat

HäviäjäMaksoi

Satoja vuosia ruotsalaisten orjina, josta irrottautumiseksi tarvittiin venäläisten valloitus. Venäläiset antoivat Suomelle itsenäisyyden lahjaksi, kun saivat maata ja sotakorvauksia. Talvisota ja kaikki sodat Suomi on hävinnyt.

15

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelkälläSäkällä

      Vähän sama meininki kuin jääkiekossa. Lopussa viimeistään aina verkot soi ja jossittelu alkaa.

      • uskomattomia.luusereita

        Nyt on alistuttu somaleille ja irakilaisille. Mennään niiden ehdoilla jo päiväkodeissa ja koulussa, samoin sossu ja Kela.


      • Kas kun sekä Talvi- että Jatkosota olivat sotia jotka Neuvostoliitto hölmöyttään ja ahneuttaan aloitti, ja joissa lopulta kumpikin osapuoli hävisi.
        Rikollisliitto tosin enemmän (maine meni, kuolinluvut kamalat ym.). "Hyötynä" Rikollisliitto sai rikkaruoho- ja jättiputkialueeksi muuttamansa pakkoluovutusalueen.
        Tämänkin itselle tarpeettoman maan varastus onnistui Rikollisliitolta Talvisodassa vasta Saksan ja Jatkosodassa vasta USA:n ja Britannian avun turvin..

        Vertailtaviksi Suomeen menettelevät tasapuolisemmin samankokoiset Tanska ja Norja.
        Edellinen laukaisi yhden paukkuparuunan ja sitten antautui sikaviljan toimittajaksi Suursaksan
        pöytiin ja pakkeihin.
        Jälkimmäinen ei saanut edes porukkaansa aseisiin, koska Kunkkeli ja hallitus pakoon juostessaan eivät muuta ehtineet kuin juosta pakoon.
        Ja maa antautui kalaviljan toimittajaksi Suursaksan pöytiin ja pakkeihin.

        Sopisiko Suomen sotimistuloksia verrata myös Puolan tai Ranskan "sotimistuloksiin"?

        Mitä tulee nykymenoon, muistutan että 1948 vaaleissa Sdp ilmoitti että "JO RIITTÄÄ" .
        Toivotan samaa samannimiselle nykypuolueelle hoipertelija-Antin ja muun hoipertelijajoukon sijaan.


    • Jumsynt

      Voitettiinha me sentään sisällissota

      • MurhaMarski

        Mutta sekin vain Saksalaisten avulla


    • bobgeldof

      No ei hätää!! Meillähän on sankoin joukoin näitä "uuskansalaisia" jotka vähintäänkin leijonanrohkeudella sotiivat missä vain...tai sitten SPR:matamin hameen alla piilottelevat...

      • Hamasin rohkeaan malliin sotivat sairaaloissa ja kouluissa lasten ja naisten takana. Että silleen


      • KunnesTaikaseinäKutsui

        Uljaasti puolustivat myös vaimojaan lapsiaan äitejä ja isiään kotomaillaan... siis koko sukuaan.


    • TriplaX

      Vaikka aloitus on vähän raflaava, niin tottahan tuo on. Suomalaiset ovat voittaneet yksittäisiä taisteluja, mutta koskaan suomalaiset sotilaat eivät ole marssineet vihollismaan pääkaupungin kaduilla sodan voittajina.

      • No Suomalaiset eivät ole valloittaja kansaa, vaan oman maansa ja elämäntapansa puolustajia.
        Että silleen.


      • No Suomalaiset eivät ole valloittaja kansaa, vaan oman maansa ja elämäntapansa puolustajia.
        Että silleen.


    • SääliksiKäy-

      Eikö historiaa tuntemattomalle ryssän piripäälle tullut muuta mieleen kuin työntää oman sivistymättömyytensä hedelmät tälle palstalle. Sinähän olet tasan yhtä tyhmä kuin tämän palstan valvojatkin.

    • Pietarinharmiksi

      Sarjassamme tyhmiä aloituksia.

    • DeLaGardie
    • ÖööööTuota

      Maailmanmestaruus tuli jääkiekossakin 1995 ja voitettiin silloinkin kaksi naapurivaltiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe