http://www.jeshua.net/fi/
Joshuan energiaa kanavoituna?
Jeesuksen oikea nimi on Joshua
7
319
Vastaukset 7
Lainaus sivustolta:
Tällä sivustolla esitämme hengen viestejä sisäisestä kasvusta, kristusmaisesta energiasta, valotyöntekijöistä, uudesta Maasta sekä siirtymisestä egopohjaisesta tietoisuudesta sydänpohjaiseen tietoisuuteen. Viestit on saatu sisäisestä yhteydestä Joshuaan. "Joshua ben Joseph” on Jeesuksen alkuperäinen arameankielinen nimi. Hän oli kristusmaisen energian henkilöitymä Maan päällä. Näissä kanavoinneissa hän esittelee itsensä Joshuaksi, meidän veljeksemme ja ystäväksemme pikemminkin kuin jumaloiduksi auktoriteetiksi, joksi perinne on hänet muovannut. Hänen energiansa on yhä käytettävissämme. Ei niinkään kaavamaisina ajatuksina tai sääntöinä, vaan tienviittana, joka näyttää meille suunnan sisimmässämme olevaan Kristukseen.
"Minulle Joshuan nimi ei niinkään viittaa historialliseen Jeesuksen persoonaan, vaan universaaliin Kristus-energiaan, jonka osia me kaikki olemme. Kanavoidessani Joshuaa tunnen kovasti vetoa tähän rakkauden ja myötätunnon energiakenttään, ja siinä tietoisuuden tilassa minä saan viestejä Joshualta."
---------
Kiitos mulle riitti.- Machupichua
Sitähän tuo Yksi-uskon pelleily on. Hyvin aloitettu!
Aivan oikein. Nimi on sama kuin Vanhan testamentin kansanjohtajalla ja sotapäälliköllä, joka tunnetaan suomennoksissa nimellä Joosua.
Toisekseen, nimi on ollut kautta vuosisatojen varsin tavallinen juutalaisten keskuudessa.
Niin että jos kysytään, oliko sen niminen henkilö oikeasti olemassa joskus ajanlaskun alkuvuosikymmeninä, oikea vastaus on, että oli niitä paljonkin.Tuo energia ja kanavointi nyt on ennestään tuttua New Age -höttöä, josta ei jää muutaman uteliaan kysymyksen jälkeen jäljelle yhtään mitään. Paitsi tietysti nirppanokkainen närkästys.
Energia on sana ja käsite, joka otettiin käyttöön aikoinaan fysiikan teoriassa. Se on mahdollisuus saada aikaan muutoksia liiketiloissa. Esinellä, joka on ympäristöään korkeammalla, on gravitaatiopotentiaalienergiaa, koska tuo esine voi pudota. Säiliössä, jonka sisällä on suurempi (tai pienempi) paine kuin ympäristössä, on energiaa, joka voi muuttua aineen virtaukseksi. Ympäristöään lämpimämmällä kappaleella on energiaa. Ja niin edelleen.
Myös psyykkisenä käsitteenä energia on käyttökelpoinen. Se on sitä, että jaksaa tehdä jotakin.
Mutta tuo uuden ajan hörhöjen energia on jotakin muuta. Tiivistetysti sanottuna se on humpuukia.
Mitä sitten on kanavointi? Ihmiset hakeutuvat johonkin hajamieliseen mielentilaan ja sitten puhuvat tai kirjoittavat asioita, joiden väitetään olevan viestejä jostakin rajan takaa. Oikeasti ne viestit ovat noiden ihmisten itse keksimiä.
Minä laitan karjalanpiirakalle mieluummin munavoita kuin kanavoita.- kanaenergiaa
"Mitä sitten on kanavointi?"
Kanavoimista on monentyyppistä. Tässä eräs kanavoimisen laji.
https://sketsi.net/2017/11/mita-ihmetta-kana-soittaa-pianoa-ja-viela-oikeita-sointuja-katso-hurja-video/ - iloinen_naurajaa
Niinhän Raamatun ja Koraaninkin jutut ovat ihan ihmisten keksimiä satuja. Ei kanavointi ole yhtään sen kummempaa.
- katolisetMuistaaPoikaa
Jumalan Pojan nimi on jo vanhassa testamentissa . Jesajan kirja Esaias . Ennustukset kävi toteen . Betlehem on Davidin kaupunki myös missä Jeesus syntyi ja koko nimi tarkoittaa pelastajaa. Immanuel on toinen nimi. Jumala kanssamme. Ootte murhannut Jeesuksen Eli Luojan omia lapsia ja abrahamin lapsia mitä kristityt on. Abraham on pelastettu taivaaseen lue Lasarus ja rikas Mies. Hän näki edeltä Jeesuksen ihmiseksi tulemisen . Hän on katsova sopivan uhrilampaan Luoja siis. Roomalaiskirje 8 evankeliumissa on Jeesuksen syntymä ja sukuluettelo . Josef oli Davidin sukua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811189Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va30945Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani199845- 41780
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai229778Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br224770- 64719
- 107706
- 60669
- 49588