Hyria pitää pilkkanaan

Esko_Huhtanen

Omaa henkilökuntaansa ja Hyvinkääläisiä yrittäjiä. Kuinka on mahdollista vuokrata tiloja Hyvinkään kalleimmalta liikepaikalta ja samalla vähentää silmää räpäyttämättä tunteja opettajilta, joiden pitäisi opettaa yritystoimintaa. Hyria opettaa oppilaansa vain konkursseihin esimerkillään. Nuoret eivät ymmärrä, että Hyrian liiketoiminnassa ei ole todellisia kuluja lainkaan, kun raha putoaa kuntien ja valtion kassasta. Nämä Hyrian palvelut ja tuotteet joutaisi myymään kuntien jo luovuttamissa tiloissa ei huippupaikoilla. Ihan kuin joku saisi rahaa tai muuta etuutta tällaisia päätöksiä tehdessään.

9

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuutaRäätäli

      Tuossa on vinha perä kyllä. Hyria kouluttaa ihmisiä työttömäksi toimialueellaan, koska myy palveluita hinnoilla, jotka vääristävät kilpailua yksityisyritysten kustannuksella. Hyrian toiminnan ei tarvitse tuottaa palkkoja sivukuluineen, eikä mitään muutakaan ja näin ollen he toimillaan tappavat pienyrityksiä. Kaksinaamaisuudessaan Hyria pilaa opiskelijoidensa tulevaisuuden kouluttamillaan aloilla. Parturi-Kampaamoja on kohta yhtä monta alueella kuin perheitäkin alueella, kukkakauppakin piti perustaa kilpailemaan yksityisten kanssa, lounasravintola, kauneushoitola mitä kaikkea. Mutta Hyrian toimitusjohtajan pallilta on helppo lähteä sitten kun on kaiken saanut pilattua. Opetusministeriö tuskin ihan tuollaista on alunperin tarkoittanut, mutta noin se menee, kun mennään sieltä missä aita on matalin. Itse en missään muodossa heidän palveluitaan käytä vaan tuen aitoa yrittäjyyttä.

    • otemporaomores

      Eikös siellä olla rakentamassa tilaussaunaakin HYRIALLE Vantaajoen rannalle, jos nyt joesta voi puhua?

      • Gebbonen

        Mikäs sen hienompaa, kuin kaljapäissään saunan päälle möyrii paskaojassa.


      • jytinät

        Aivan turha pelleily koko sauna siihen tulva-alueelle.


    • Lössy

      Ei näistä pääse muulla tavalla, kuin vaihtamalla. Omaetu edellä mennään, niin jälki näkyy.

    • Terttumarja66

      Miksi Hyvinkään poliitikot eivät ota mitään kantaa tähän asiaan?
      Kaikki aivan hiljaa.

    • Terttumarja66

      Hiljaisuus jatkuu.....
      Hyvät opiskelijat pärjää mutta miten käy ongelmaisten nuorten kanssa?

      • Tärkeysjärjestys

        Eivät ehdi pohtimaan. Nyt sekoomuksen kärkiehdokkaalla seuraaviin eduskuntavaaleihin on kiire kommentoida siltakansihanketta ja sen mahdollista rahoitusta. Nimeä pitää saada lehteen päivittäin, koska vaaleihin on vain 1,5 vuotta. Myös kavereille pitää saada junailtua hankkeesta jotakin, virallisia teitä pitkin tietenkin.


      • Normaalia

        Siltakannen voi myydä ensin jollekkin, joka myy sen sijoitusyhtiölle parin milssin voitolla ja naks rahoitus on kunnossa ja Kaupunki tekee ikuisen vuokrasopimuksen niin voittajat on selvillä ja taas vietiin kaupunginjohtoa, kuin pässiä narussa. Tottakai kaikki jotain hyvän työn lisää saa muodossa tai toisessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe