Etsin naista koiraharrastukseen,,,

metsästän

Olen luotettava mies. Ikä 60v. Asun avoliitossa ja etsin siis, naista noutoharrastukseen ym. koirankoulutukseen. Noutajakoiranaiset plussaa. Asustelen p-savossa.

29

516

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piskimies

      Miksei mies käy, olen luotettava ja aviossa.

      • metsästän

        Mitenkä minusta tuntuu, että sulla on "piskimies" pimppi jalkojen välissä, katsoppa? oletko kateellinen?


      • seuraan1
        metsästän kirjoitti:

        Mitenkä minusta tuntuu, että sulla on "piskimies" pimppi jalkojen välissä, katsoppa? oletko kateellinen?

        hi, hiiiii, kelpokommentti... hi,,,,


    • Ritva-Marjatta

      Täällä olisi 87-vuotias naimaton tytönhempukka. Voisitko auttaa minua ulkoilluttamisessa kun ei enää yksin uskalla? Koirat kiinnostavat minua kyllä.

    • niinpä1

      ompas, kateellista porukkaa, voi juukeli, "piskimies" sai korvilleen. Hi, hiiii.

      • stalkkaaja

        Nimimerkki "niinpä1" on sama kuin aloittaja "metsästän"-nimimerkki.


    • metsästän

      Kyllä miehetkin kelpaa jos on hyvin varustettu..

    • metsästän

      ..tai piti sanoa, milloin sait? koska kyseessä sama "nimimerkki"

    • niinkai1

      Onko, tää sitä ns. "someraivoa" aikuiset ihmiset, tai "ihminen" joka kateellinen soo, soo, nyt...

    • stalkkaaja

      "niinkai1" sama nimimerkki kuin "metsästän" ja "niinpä1". Itse itselleen vastaa.

      Ei se ole kateutta vaan "someraivoa" siitä kun varattu mies hakee salaseuraa ja näin suunnittelee pettävänsä avovaimoaan.

      • tätitomera

        ..ja sullakon, on oikeus puuttua kenenkään, "menoihin" nyt suusuppuun. Sanon minä "täti" täältä pohjanmaalta. Eli elä puutu toisten asijoihin.!!! Menikö perille, ta määä tulen vaikka "lankoja" pitkin. Tai vaikka "langattomasti",,,,,


      • menköperille

        ..ootko sinä mikään, minkään "vartia" mää kottiis.. siitä


      • stalkkaaja
        tätitomera kirjoitti:

        ..ja sullakon, on oikeus puuttua kenenkään, "menoihin" nyt suusuppuun. Sanon minä "täti" täältä pohjanmaalta. Eli elä puutu toisten asijoihin.!!! Menikö perille, ta määä tulen vaikka "lankoja" pitkin. Tai vaikka "langattomasti",,,,,

        Tule prkl vaikka luudalla lentämällä!


      • tätitomera
        stalkkaaja kirjoitti:

        Tule prkl vaikka luudalla lentämällä!

        ..IP-Osoitteesi selvitetty, tuun kohta, olen tosissani....


      • stalkkaaja
        tätitomera kirjoitti:

        ..IP-Osoitteesi selvitetty, tuun kohta, olen tosissani....

        Joopa joo, näitä IP:n selvittäjiä tuntuu olevan vähän joka viestiketjussa, onkos tämä "tätitomera nyt sitten sama kuin tuo seuraa etsivä koiraharrastaja koska aina tuo sama uhkaus: "IP-osoittesi on selvitetty" ja jossain viesteissä mainitsi olevansa virkamies eli sai sellaisen käsityksen että on poliisiviranomainen koska puheittensa mukaan pääsee käsiksi IP-osoitteisiin (jota en kyllä usko). Ihan mielenkiintoista jos Pohjois-Savon joku poliisiviranomainen uhkailee näin täällä suomi24:llä että "selvitän IP-osoitteesi ja pian tule olen tosissani". Poliisiviranomaiseksi epäilen puheittensa vuoksi koska mikä muu viranomainen pääsisi käsiksi kansalaisten IP-osoitteisin?
        Tässähän täytyy pian sorvata uutinen Iisalmen Sanomiin tästä IP-osoitteiden selvittäjästä niin alkaa selviämään onko tämä kyseinen herra oikeasti poliisi vai tekeytyykö vain poliisiksi joka sekin on rikos esiintyä netissä poliisina!
        Hieman myös ihmetyttää jos kyseessä sama henkilö, harrastaa metsästystä eli omistaa aseita ja uhkaa "pian tulla"!


    • SuomenPystypimppa

      Tarttis munnoo tiällä Juukassa. Tuukko hätiin? Oon hehkee 94-v. impi.

    • uliuliuli

      Maalla vissiin huono tarjonta kun pitää täältä vongata :)

    • mirri77

      Eikö kissaihiminen käy ?

    • enolerobottien

      Ei aivan nyt valjennut? Siis etsitkö naista esimerkiksi keppiä noutamaan? Opetatko istumaan ja antamaan "tassua"?

      • tussuton

        kyllä niinkin, mutta opettaisin antamaan, myös "tussua", :)


    • nauru10

      Hi...h, hiiii,,,,

    • 557689

      Mikä sinusta tekee luotettavan, sekö että täällä vieraita vonkaat vaikka olet varattu ? Pettureina pidän moisia ukkoja........toivottavasti vaimosi saa tietää

      • kysynvaan10

        ootko, millon suannu kaluunaa,,,,


      • minävaan10

        milloin oot suannu "kalua"


    • arvosurvo

      täällä olis metsästäjä mies?

    • tätitomera

      Ei auta nimimerkin muutos, kirjoitustyylisi paljastaa........nyt jo pienoista uhkailua kuten ennenkin.......

      • 8903425

        huomaatko miten helppoa on kirjoittaa samalla nimimerkillä mitä itse olet käyttänyt........koiraharrastaja1 voisi olla seuraava jonka kopsaa.......joten ...........eikä kannata uhkailla, virkamiehiä löytyy täältäkin....


    • Daeg

      En ole nainen mutta minulla on karhun mäyräkoira ja voin pukeutua naiseksi tai koiraksi, kummin vain tahdot. Vaikka molemmiksi. Pusi pusi

    • Etsivälöytääääääää

      Jöööööööööö.................

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe