Temppeliherrat

5320181

Olin jutuissa yhden nimeltä mainitsemattoman henkilön kanssa ja hän kertoi että Turun Tuomiokirkko ja linna sekä alueen muut kirkot ( Naantali,Maaria,Raisio,Rusko) olisi rakennettu tietyn kaavan mukaan...juttua riitti tovi , sanoin jossain välissä että tipahdin pulkasta.

Onko mahdollista et kyseisen tyypin sanomisissa on perää, puhui jostain kahden Temppelivuoren mitoista jne, oisko ollu 333.1516 tai sinne päin.
Toi mittahan on Turun Linnan ja Tuomiokirkon etäisyys mut käsittääkseni jos oikein muistan niin Jerusalemin Temppelivuoren ja Suomen Temppelivuoren välinen etäisyyys..

Sit se selitti että 333 tarkoittaa (Marian poikaa) ja 1516 tarkoittaa Suomen kuningasta...

No sen kaverin jutut ei loppunu kesken..selitti vielä selvittäneensä Suomen Leijona-vaakunan merkityksen.. olin että ai jaa..no kerro ihmeessä

Kerto että (SUOMI)-sana itsessään on 720 - arvoinen..olin ihan pihalla kunnes hän selvitti että 9 ruusua on myös 7 2

720 kuulemma tarkoittaa korkeimman pappia, Hiereus tai sinne päin.

Sit se selitti viel et Pohjolasta lähtee se valo joka aukaisee viimeisenkin kirjeen.

En tunne sen paremmin kaveria mutta..

8

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 530181

      Sen unohdin kertoa että kaveri kehui tietävänsä (Turun Tuomiokirkon) tornin korkeuden salaisuuden.

      • 5320181

        Selitti sen jotenkin niin että rakennusvaiheessa olisi käytetty vanhoi suomalaisii mittoi.
        144 suomikyynärää on kuulemma jämpti 85.536 metriä

        Sit se selitti kaikenlisäks Turun linnasta ja miten ne kaikki on symbioosis Raision kirkkoon


    • 5320181

      Ai niin, se kaiken tärkein pointii mitä kaveri kertoi oli se että numero (7.2) näyttelee vahvasti hänen teorioissaan.

      Pistin välil paukut salmarin, ku tuntu että kaveri o aivan liekeissä, kaveri sai lisää virtaa ja alko selittää eri päivämääristä, olin et huh huh..otetaas happee

      Otettiin happee mut juttu jatku, kerto kaveri että 7.2 on ratkaiseva tekijä, olin hieman ihmeissäni ja kysyin kuinka niin.

      Hän (kaverini) kertoi syyn myös miksi nää asiat on piilossa..Sanoin muistaakseni että mitå vittua.
      Kaveri on ihan tosissaan ja hehkutti löytäneensä koodien koodin.

      Ilta meni ok ja ammensin tietoa häneltä.

      Kiitos hänelle ( tiedän että luet tätäkin sivua)

    • 5320181

      Sitä sielä hehkutti että (kolme) idän viisasta toi lahjat, heh repesin ja kysyin mitä tolla tarkoitat.

      Selitti asian niin että 7.2 vuonna 1978 klo 0830 tapahtui jotain..kysyin että mitä ?

      Vastasi että kolme idän viisasta toi poikalapselle lahjoja.

      Olin et huh huh..vertaatko itsees johonkin..sanoi että fakta on fakta .. tsekkaa ite totuus

    • Veteranfan

      Temppeliherrat olivat Suomen kamaralla maanpaossa vuoden 1307. jälkeen jolloin alkoi Temppeliherrojen lahtaaminen Ranskan maalla.

      Temppeliherrojen laivasto hajaantui pohjoisiile vesille aina Itämerta myöten.

      Turun Maarian kirkon seinustalla on eräs keskiaikainen maalaus 1300.luvun Maurisoturista jotka olivat kääntyneet kristinuskoon ja liittyneet Temppeliherroihin.

    • 1572

      Koko Temppeliherrain porukka on lähtöisin täältä Suomesta.

      Piiloitettu ei kauaa pysyy poissa julkisuudesta.

      On näemmä aika tullut,

    • outojatapahtuu

      Pitää käydä Maarian kirkossa joku päivä, kun en muista...
      Kummasti tutustunut moneen ihmiseen, joiden kanssa syntymäpäiviemme väli
      on joko 36 tai 72...... outoa sekin, ja mitähän jonkin luvun toistuminen tahtoo sanoa.

      • temppuilija

        psyykeellä on taipumus käsitellä asioita nelosen kertoimilla 4 8 16 32 64 jne... kaksi isompaa aivolohkoa ja kaksi pienempää ... persoonallisuuden määrittelee kuusitoista keskenään vuorovaikutuksessa olevaa symbolia jne...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe