kirsikka.com ongelma

Terve. Talletin kirsikka.comiin tarjouksella rahaa. Kun sain kierrätyksen päätökseen, niin voittamani rahat olivat hävinneet pelitililtä ja yrittävät nyt syyttää minua jostain sääntöjen rikkomisesta. Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Miten on mennyt? Olen yrittänyt selvittää asiaa asiakaspalvelun kanssa. Mulla oli 573euroa voitoissa, jotka ajattelin kotiuttaa jouluostoksia varten. :(
Varokaa tuota sivustoa.
Ilmianna
Jaa

2 Vastausta

Joskus oli Paffilla mut maksoivat ainakin osan takaisin. Voitto rahat vain katosivat. Se pisti silmään et ensin pienempi summa sitten suurempi. Siellä on jäänyt kiinni työntekjöitä jotka "lainaavat" pelaajien rahoja oman pelaamisen rahoittamiseen. Tapauksessasi saattaa olla jotain samaa et rahat on jo siirretty toisen eduksi.
Ilmianna
Jaa
Oli joku Suomalainen voittanut joskus 20 000 sieltä. Vitutti satasella jos jäi sinne.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

kirsikka.com ongelma

Terve. Talletin kirsikka.comiin tarjouksella rahaa. Kun sain kierrätyksen päätökseen, niin voittamani rahat olivat hävinneet pelitililtä ja yrittävät nyt syyttää minua jostain sääntöjen rikkomisesta. Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Miten on mennyt? Olen yrittänyt selvittää asiaa asiakaspalvelun kanssa. Mulla oli 573euroa voitoissa, jotka ajattelin kotiuttaa jouluostoksia varten. :(
Varokaa tuota sivustoa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta