Katsotteko linnan juhlia?

Mitä linnan juhlista katsotte? Pukuja, henkilöitä, vauvamasua....

16

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exap

      Linnan juhliako nyt pitäisi töllötellä ??? Onhan ihmisellä nyt varmaan jotakin järkevääkin tai edes sivistynyttä tekemistä ?

    • Adv.veli.usk.kasvis.rv

      Se on syntiä.

    • iloinen_naurajaa

      En katso missään nimessä yhtään. Paitsi ehkä nauran piispoille ja imaameille.

    • RUK97

      Tietysti katson. Veteraanit. Gerd ei ollut viime vuonna. Ja muutakin.

      • RUK57

        Hieno homma


      • Niin taisi olla. Yksi Mannerheim-ristin ritari oli viime vuonna poissa.


      • valopääeliitti

        Kuunnellaan myös juhlatunnelmaa kohottavaa musiikkia.

        https://m.youtube.com/watch?v=FmkviyOmh0I


    • Pastori.Helsingistä

      Todennäköisesti. Kohta ollaan varmaan linnassakin, kun on tullut kusetettua ihmisiä ihan nuoruudesta asti. On puhuttu lauantaisin paskaa ja pyritty kaikin mahdollisin keinoin ryöstämään vanhustemme omaisuutta. Raha on meille kaikki kaikessa. Ilman mahdollisuutta kusettaa ja tienata rahaa herkkäuskoisuuden nimissä, en olisi pastorikaan. Se on varmaa. Helppo työ ja paljon vapaata, jolloin voi miettiä uusia kusetusmuotoja. Halleluja! Aamen!

    • luikkiporukkaa

      minäkaton ku paljo luvanneet luikkiii.

    • Tänä vuonna ei taida olla tuttuja kavereita siellä jonottamassa. Niin että aika vähäistä on kiinnostus minulla.

      Viime kierroksella siellä oli yksi kuorokaveri ja siksi syntyi kiinnostavuuden illuusio.

    • Linnan-juhlintaa

      Olen ollut jo niin monessa linnan juhlassa, että alkaa maistua jo hivenen puulta. Olen myös kieltäytynyt monista linnan juhlista ihan pätevistä syistäkin.

      Presidentit on tullut käteltyä aina Kekkosesta Niinistöön.
      Mm. Mauno Koivisto oli hyvä perhetuttu ja naapuri.

      Mitään erityisiä muistoja linnan juhlista ei ole, ellei oteta huomioon niitä kertoja, jolloin väkeä on poistettu takaoven kautta huonon käytöksen ja siihen liittyvän runsaan alkoholin käytön vuoksi. Eräillä kun on ollut jo hyvät pohjat juhliin tullessa ja sitten booli on maistunut paikan päällä.
      Juice L. teki laulun joulun vietosta. Juice kuitenkin itse humalapäissään esitti sikaa eräissäkin linnan juhlissa ja hänet jouduttiin poistamaan juhlista kesken illan.

      Usein linnassa oli myös hyvin tunkkainen ilma ja myös hiostavan kuumaa.
      Itse asiassa linnan juhlista jäi mieleen joidenkin erittämä voimakas hienhaju.
      Tanssiessa saattoi myös jonkun hiuksista aistia paskan hajun. Se johtui siitä, että naiset kun käyvät WC:ssä suurella tarpeellaan, niin sitten toimituksen jälkeen peilin edessä he korjasivat hiuskuontaloaan ennen käsien pesemistä. Niissä käsissä kun saattoi olla vaikkapa pieniä paskakikkareita, kun sormi oli mennyt läpi paperin. Tietysti ne "rusinat" sitten siirtyvät hiuksiin, kun nainen kohentaa kampaustaan. Arvatkaapa kaksi kertaa, että onko sellaisen naisen lähellä tanssiminen silloin miellyttävää? Eihän sitä kehtaa kuiskata korvaan, että hiuksesi muuten haisevat ulosteelta?

      • Valehtelet.


      • Linnan-juhlintaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Valehtelet.

        Ei kuulu tapoihini.


    • Linnan-juhlintaa

      Tänä vuonna en pääse linnan juhliin, koska olen täällä Strombeekissa virkatehtävissä.

    • Lallli

      Katson tuleeko sinne montakin mustelmaa, mutta ilokseni n. tunnin kättelyjä katsottuani, ei ainuttakaan. Jos ei seuraavaan tuntiinkaan näy, voisi olettaa että on presidentillinen kannanotto.

    • ntyuiopåökknjjuy

      Naiset on kuin olisi säkki päällä. Joittenkin on pakkomielle saada tissit näkyville.
      Oli siellä joku, joka viis veisas pukeutumisestaan, se oli Alma sukulaisensa kanssa.
      Todellakin rumannäköistä. Siskollaan hiukset päästä pois. Jotenkin se kuvotti.
      Toisella hiukset rumat. Ei hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe