Katsotteko linnan juhlia?

Mitä linnan juhlista katsotte? Pukuja, henkilöitä, vauvamasua....

16

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exap

Linnan juhliako nyt pitäisi töllötellä ??? Onhan ihmisellä nyt varmaan jotakin järkevääkin tai edes sivistynyttä tekemistä ?

• Adv.veli.usk.kasvis.rv

Se on syntiä.

• iloinen_naurajaa

En katso missään nimessä yhtään. Paitsi ehkä nauran piispoille ja imaameille.

• RUK97

Tietysti katson. Veteraanit. Gerd ei ollut viime vuonna. Ja muutakin.

• RUK57

Hieno homma

• Niin taisi olla. Yksi Mannerheim-ristin ritari oli viime vuonna poissa.

• valopääeliitti

• Pastori.Helsingistä

Todennäköisesti. Kohta ollaan varmaan linnassakin, kun on tullut kusetettua ihmisiä ihan nuoruudesta asti. On puhuttu lauantaisin paskaa ja pyritty kaikin mahdollisin keinoin ryöstämään vanhustemme omaisuutta. Raha on meille kaikki kaikessa. Ilman mahdollisuutta kusettaa ja tienata rahaa herkkäuskoisuuden nimissä, en olisi pastorikaan. Se on varmaa. Helppo työ ja paljon vapaata, jolloin voi miettiä uusia kusetusmuotoja. Halleluja! Aamen!

• luikkiporukkaa

minäkaton ku paljo luvanneet luikkiii.

• Tänä vuonna ei taida olla tuttuja kavereita siellä jonottamassa. Niin että aika vähäistä on kiinnostus minulla.

Viime kierroksella siellä oli yksi kuorokaveri ja siksi syntyi kiinnostavuuden illuusio.

• Linnan-juhlintaa

Olen ollut jo niin monessa linnan juhlassa, että alkaa maistua jo hivenen puulta. Olen myös kieltäytynyt monista linnan juhlista ihan pätevistä syistäkin.

Presidentit on tullut käteltyä aina Kekkosesta Niinistöön.
      Mm. Mauno Koivisto oli hyvä perhetuttu ja naapuri.

Mitään erityisiä muistoja linnan juhlista ei ole, ellei oteta huomioon niitä kertoja, jolloin väkeä on poistettu takaoven kautta huonon käytöksen ja siihen liittyvän runsaan alkoholin käytön vuoksi. Eräillä kun on ollut jo hyvät pohjat juhliin tullessa ja sitten booli on maistunut paikan päällä.
      Juice L. teki laulun joulun vietosta. Juice kuitenkin itse humalapäissään esitti sikaa eräissäkin linnan juhlissa ja hänet jouduttiin poistamaan juhlista kesken illan.

Usein linnassa oli myös hyvin tunkkainen ilma ja myös hiostavan kuumaa.
      Itse asiassa linnan juhlista jäi mieleen joidenkin erittämä voimakas hienhaju.
      Tanssiessa saattoi myös jonkun hiuksista aistia paskan hajun. Se johtui siitä, että naiset kun käyvät WC:ssä suurella tarpeellaan, niin sitten toimituksen jälkeen peilin edessä he korjasivat hiuskuontaloaan ennen käsien pesemistä. Niissä käsissä kun saattoi olla vaikkapa pieniä paskakikkareita, kun sormi oli mennyt läpi paperin. Tietysti ne "rusinat" sitten siirtyvät hiuksiin, kun nainen kohentaa kampaustaan. Arvatkaapa kaksi kertaa, että onko sellaisen naisen lähellä tanssiminen silloin miellyttävää? Eihän sitä kehtaa kuiskata korvaan, että hiuksesi muuten haisevat ulosteelta?

• Valehtelet.

• Linnan-juhlintaa
        Yksi_usko kirjoitti:

Valehtelet.

Ei kuulu tapoihini.

• Linnan-juhlintaa

Tänä vuonna en pääse linnan juhliin, koska olen täällä Strombeekissa virkatehtävissä.

• Lallli

Katson tuleeko sinne montakin mustelmaa, mutta ilokseni n. tunnin kättelyjä katsottuani, ei ainuttakaan. Jos ei seuraavaan tuntiinkaan näy, voisi olettaa että on presidentillinen kannanotto.

• ntyuiopåökknjjuy

Naiset on kuin olisi säkki päällä. Joittenkin on pakkomielle saada tissit näkyville.
      Oli siellä joku, joka viis veisas pukeutumisestaan, se oli Alma sukulaisensa kanssa.
      Todellakin rumannäköistä. Siskollaan hiukset päästä pois. Jotenkin se kuvotti.
      Toisella hiukset rumat. Ei hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 148
      3785
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      84
      3219
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2624
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2363
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2216
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      79
      1807
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      958
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe