Oli ensimmäinen hyvä jakso tuosta sarjasta. On ne stadilaiset omalaatuisia, ei voi muuta sanoa.
Handu pumpulla
6
520
Vastaukset
- onko sitä ?
Ohjelmassa puhutaan slangia jota kaikki helsinkiläisetkään ei osaa
Helsingin pitäjän eli nykyisen Vantaan pohjoisosat
on hämäläismurteiden aluetta
Helsingin eteläosa on vanhastaan ruotsinkielistä aluetta- mallu83
tää oli kyllä ihan sonta sarja!! toivottavasti ei tuu uusintana!!
- Aivovamma
Koko sarjan huumorihan perustuu siihen, että Petelius ja Mäkelä puhuu "muka hauskaa" stadin murretta, josta kukaan ei oikeasti edes ymmärrä mitään. Ainoa hauska idea sarjassa on se, että niiden puheet on tekstitetty. Enpä usko että sarja jaksaa montaa jaksoa naurattaa.
Sitäkään en tajua, että miksi Peteliukselle on pitänyt maskeerata sian nenä?
Ei näin, ei. Mäkelä on lähihistoriassa tehnyt laadukkaita sarjoja, tämä oli ehdottomasti virheliike.
Minä sanon EI! - Handu housuissa
Kauhean kuulosta toi slangi. Itse en ainkaan jaksa sitä minuuttia kauempaa kuunnella. Muutenkin aika tylsä sarja..
- larry
täyttä roskaa koko sarja. PPP on tehny tosi hyviäkin juttuja mutta tää ei uppoa.
- Kolmen patsaan seppä
larry kirjoitti:
täyttä roskaa koko sarja. PPP on tehny tosi hyviäkin juttuja mutta tää ei uppoa.
En ole kertaakaan katsonut sarjaa. Kun mainoksia näin, niin päätin, että eipä tarvi katsoa. Vaikuttaa erittäin rasittavalta ohjelmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255