Windows 10 käyttäjätilin poistaminen

AsusE502SA

Olen laittamassa myyntiin läppäriä, jossa on käyttöjärjestelmänä Windows 10. Minun pitäisi vaihtaa ennen myyntiä oman tilini tilille jokin muu (anonyymi) tili. Miten voin luoda uuden tilin ilman sähköposti- ja puhelinnumerotietoja, kun ei ole hajuakaan seuraavasta käyttäjästä? Uuden tilin luomisen jälkeen poistan oman tilin.
Vaihtoehtoisesti miten voin muuttaa omaa tiliäni anonyymiksi?

10

6549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ubuntuapäälle
    • sq1

Asetukset -> Tilit -> Perheenjäsenet ja muut henkilöt -> Lisää joku muu tähän tietokoneeseen -> Minulla ei ole tämän henkilön sisäänkirjautumistietoja -> Lisää käyttäjä ilman Microsoft-tiliä -> Kirjoita ruutuun vaikka Omistaja -> Helppo salasana 1234.
      Tämän jälkeen vaihdat tehdylle tilityypille järjestelmänvalvojan oikeudet ja kirjaudut ulos.
      Nyt kirjaudut sisälle uudella tilillä -> Omistaja ja käyt poistamassa sen vanhan tilin asetuksista -> Tilit.
      Et kyllä kertonut onko käyttäjätili paikallinen tili vai Microsoft-tili?
      Ohjeet toimivat, jos se on paikallinen tili. Microsoft-tilistä ei tietoa.

• AsusE502SA

Kiitos ohjeesta! Tein uuden Omistaja-tilin ja sitten poistin oman.
        Kyseessä oli paikallinen tili.

• Bersel
      • että_noinko

Eli omistajanvaihdon yhteydessä pitää laite myös poistaa omalta Microsoft-tililtä?
        Ja lisätä uuden omistajan Microsoft-tilille?

• net.user
    • AsusE502SA

Ongelma on ratkaistu nimimerkin sq1 avulla. Kiitos vastaajille!

• jalaa1x

Itse en kyllä konetta myisi eteenpäin kenellekkään, mikäli en sitä ensin palauttaisi tehdasasetuksille tai vetäisi levyä täyteen nollaa. Olen onnistunut palauttamaan datoja käytettynä ostetuilta ulkoisilta levyiltä, eikä tämä ole edes vaikea temppu. Eli kannattaa kaksi kertaa miettiä, missä tilassa sen koneen myy eteenpäin.

• mitä_siitä_seuraa

Entäs se koneen Windows 10 lisenssin aktivointi ja sen kytkemys entisen omistajan Microsoft-tiliin?

Tuleeko seuraamuksia?

MS:n ohjeessa johon ylempänä linkki asiasta mainitaan.

• entykkääenää

voi helvetti mikä kertakäyttörysä

Win10 on taantuma
      siitä on tullut pahis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe