Vieraat hakee voitot näissä kohteissa ja minä haen rahat kioskilta 20/2 24/2 26/2 panos 100 euroa.
Keskiviikon vedot
5
528
Vastaukset
- oliko
tuo provo? Ruotsilta puuttuu Zlata,Henke ja Ljungberg keksii kyllä vielä jonkun vaivan, että saa säästää itseään.Robben ja Nisterooy Hollannilla sivussa.Minun veikkaukseni Ruotsi ja Hollanti 0 maalia yhteensä!
- Jasu
Tutkin tuossa kokoonpanoja ja uskon että tuolla rivillä tulee rahaa! tein saman
- andersson ja svensson
eipä ruotti poijjaat tee maalin maalia ja ranska sen 1 tai 2 kaks muuta kohdetta aika mahdollisia
- tarkkis
sikäli kun sillä on merkitystä, niin pelaajax (kolmella a:lla) ilmoitti lopettavansa vihjaamisensa tälle palstalle. Tämä viestiketju taas oli pelaaajax:n (neljällä a:lla) käsialaa. Eli ei se tollasta vetoa tehnyt, kunhan hassutteli.
- Zummanen
muttei osunut tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466