totuus esiin ttk, oletko alkuperäinen ttk? hyviä ovat kirjoituksesi mutta persoonasi yllä leijuu synkkä varjo, oletko nikkivaras vai syytetäänkö sinua syyttä suotta?
ttk, oletko alkuperäinen ttk???
26
261
Vastaukset
Jos lyhenteelläsi minuun viittäsit, niin olen kyllä alkuperäinen taskuttäynnäkiviäkö. Joku yritti tosiaan minua syytellä, mutta kuten tuli todistetuksi, nimimerkkejä ei voi rekisteröidä uudelleen, joten en olisikaan voinut kenenkään käyttämää nimimerkkiä ottaa. Kuka taas voi syystä tai toisesta väittää kirjoitelleensa JOSKUS ja REKISTERÖIMÄTÄ samalla nimimerkillä. Heillä on tällaiseen kai omat kierot syynsä.
Joka tapauksessa, hyvää itsenäisyyspäivää ja Jumalan siunausta kaikille :-)- olet.aito
Älä välitä ttk, meitä on paljon jotka emme ole hetkeäkään epäilleet sinua. Siunausta sinullekin.
- mörrimurrukka
Hyvää juhlapäivää ja Jumalan siunausta sinullekin. Olet ainoa oikea ja alkuperäinen ttk ja valehtelee ken muuta väittää.
- uskovaitsekin
Ttk on tosiuskova ja Herran siunausta hälle.
- kivakuonkivaa
Hah! Kukakohan täällä juttelee keskenään eri persoonallisuuksillaan?
- fudut_näin_tekee
Näin käy täällä täällä aika usein.
- tuttuilmiö
fudut_näin_tekee kirjoitti:
Näin käy täällä täällä aika usein.
totta, varsin yleistä täällä. mikähän ilmiöön on syynä? huomionhakuisuus?
Kerronpa nyt oman käsitykseni asiasta, jonka olen tällä palstalla olleiden selvitysten kautta saanut ymmärrykseeni.
Alunperin nimimerkkiä "taskuttäynnäkiviäkö" käytti nykyisin "Eerikatässämoi"-nikillä kirjoittava palstalainen. Hän ei ollut rekisteröinyt ko. nimimerkkiä, mutta kirjoitteli sillä kunnes nykyinen kirjoittaja rekisteröi sen itselleen, eikä Eerika siis voinut sillä enää kirjoitella. Eerika ilmoitti reilusti nikkinsä vaihdosta jossain ketjussa, jotta häntä ei sekoitettaisi tähän uuteen ttk:hon.
En väitä uuden ttk:n kieroilleen. En usko Eerikankaan kieroilleen, hänhän menetti käyttämänsä nikin, mikä siinä kieroilua edes voisi olla.Asiahan on aika helppo tarkistaa, ellei usko salaliittoteoriaan, että olen manipuloinut keskusteluja täällä :D
Olenhan minä tosin saattanut kirjoittaa koko suomi24:n historian oman mieleni mukaiseksi, minulla kun on näitä nappuloita :D- pystytkös
Eerikatässämoi kirjoitti:
Asiahan on aika helppo tarkistaa, ellei usko salaliittoteoriaan, että olen manipuloinut keskusteluja täällä :D
Olenhan minä tosin saattanut kirjoittaa koko suomi24:n historian oman mieleni mukaiseksi, minulla kun on näitä nappuloita :D"Asiahan on aika helppo tarkistaa"
Miten? Todista väitteesi jos pystyt tai lopeta valehtelusi! pystytkös kirjoitti:
"Asiahan on aika helppo tarkistaa"
Miten? Todista väitteesi jos pystyt tai lopeta valehtelusi!Katsomalla vanhoja keskusteluja. Niin minäkin tein ja niin voit tehdä sinäkin.
pystytkös kirjoitti:
"Asiahan on aika helppo tarkistaa"
Miten? Todista väitteesi jos pystyt tai lopeta valehtelusi!Ei sitä oikeasti voi todistaa mitenkään, koska olen kirjoittanut uusiksi koko luterilaisuuspalstan kaikki kommentit ihan palstan syntyajoista lähtien, minulla kun on sellainen mahdollisuus tässä näppiksessäni 😉
- olet.jo.jäänyt.kiinni
Ei sitä oikeasti voi todistaa mitenkään, koska olen kirjoittanut uusiksi koko luterilaisuuspalstan kaikki kommentit ihan palstan syntyajoista lähtien, minulla kun on sellainen mahdollisuus tässä näppiksessäni 😉
Yrität olla vitsikäs mutta se ei sinulta oikein onnistu. Miksi et vain pysyttelisi tavallisessa marinassasi. Totus on että et voi mitenkään todistaa olleesi ttk vaan olet alusta asti ollut ihme trolli ja vinkuiita. Muistanet nimimerkin aivot.hoi. Hän todisti kesällä vääjäämättömästi sinun pelaavan kieroa peliä täällä. Olet trolli multinikki plastanpilaaja.
olet.jo.jäänyt.kiinni kirjoitti:
Yrität olla vitsikäs mutta se ei sinulta oikein onnistu. Miksi et vain pysyttelisi tavallisessa marinassasi. Totus on että et voi mitenkään todistaa olleesi ttk vaan olet alusta asti ollut ihme trolli ja vinkuiita. Muistanet nimimerkin aivot.hoi. Hän todisti kesällä vääjäämättömästi sinun pelaavan kieroa peliä täällä. Olet trolli multinikki plastanpilaaja.
Voi muistan toki rakkaan ystäväni Aivot.hoi.
No tietenkään en voi todistaa, että se ensimmäinen taskuttäynnäkiviäkö olisin juuri minä, mutta jos nyt oikein muistan, niin tämä nykyinen taskuttäynnäkiviäkö sanoi tulleensa tänne vasta paljon myöhemmin kuin nikki taskuttäynnäkiviäkö alkoi kirjoittaa, toki rekkaamattomalla nikillä. Voihan se hyvinkin olla niin, etten se ollut minä, mutta ei se ilmeisesti ollut tämä nykyinenkään taskuttäynnäkiviäkö. Ehkä se jää ikuiseksi arvoitukseksi.olet.jo.jäänyt.kiinni kirjoitti:
Muuten siitä palstan pilaamisesta taas taisi nimimerkki Kuusenjuuret tuoda näytepaloja ajalta ennen minun ilmaantumistani, joten ei siinä hyvä tainnut pilalle mennä, kun tulin :)
- olet_tosi_kristitty
Voi muistan toki rakkaan ystäväni Aivot.hoi.
No tietenkään en voi todistaa, että se ensimmäinen taskuttäynnäkiviäkö olisin juuri minä, mutta jos nyt oikein muistan, niin tämä nykyinen taskuttäynnäkiviäkö sanoi tulleensa tänne vasta paljon myöhemmin kuin nikki taskuttäynnäkiviäkö alkoi kirjoittaa, toki rekkaamattomalla nikillä. Voihan se hyvinkin olla niin, etten se ollut minä, mutta ei se ilmeisesti ollut tämä nykyinenkään taskuttäynnäkiviäkö. Ehkä se jää ikuiseksi arvoitukseksi.Jos en aivan väärin muista niin aivot.hoi oli aika hyökkäävä sinia kohtaan Eerika. Kuinka voit kutsua häntä ystäväksesi? Olet pitkämielisempi kuin minä koskaan. Aivot.hoi ei missään tapauksessa ollut fiksu herrasmies. Ettei vaan ollut itse pvv uudella nikillä. Samanlainen vouhkaaja ja omasta mielestään fiksu änkyrä.
olet_tosi_kristitty kirjoitti:
Jos en aivan väärin muista niin aivot.hoi oli aika hyökkäävä sinia kohtaan Eerika. Kuinka voit kutsua häntä ystäväksesi? Olet pitkämielisempi kuin minä koskaan. Aivot.hoi ei missään tapauksessa ollut fiksu herrasmies. Ettei vaan ollut itse pvv uudella nikillä. Samanlainen vouhkaaja ja omasta mielestään fiksu änkyrä.
No ihmisellä on syynsä käytökseensä. En tiedä hänen syitään,mutta kun en ole synnitön itsekään, niin emmeköhän me ole samalla viivalla...ihmisiä.....välillä onnistuu paremmin, välillä huonommin.
- niiiiiiin
Muuten siitä palstan pilaamisesta taas taisi nimimerkki Kuusenjuuret tuoda näytepaloja ajalta ennen minun ilmaantumistani, joten ei siinä hyvä tainnut pilalle mennä, kun tulin :)
Kiellätkö ettet muka vedellyt herneitä nenään keväällä, kesällä ja vieläkin jatkuvasti ja kiellätkö että olet hirvittävän määrän poistoja takana sinä joka närkästyt jopa muille osoitettuihin kommentteihin ja aloituksiin pysy poissa täältä!
niiiiiiin kirjoitti:
Kiellätkö ettet muka vedellyt herneitä nenään keväällä, kesällä ja vieläkin jatkuvasti ja kiellätkö että olet hirvittävän määrän poistoja takana sinä joka närkästyt jopa muille osoitettuihin kommentteihin ja aloituksiin pysy poissa täältä!
"aloituksiin pysy poissa täältä!"
Pitikö sinun laittaa pilkku sanojen aloituksiin ja pysy väliin?niiiiiiin kirjoitti:
Kiellätkö ettet ole hiukan dramaattinen?
olet_tosi_kristitty kirjoitti:
Jos en aivan väärin muista niin aivot.hoi oli aika hyökkäävä sinia kohtaan Eerika. Kuinka voit kutsua häntä ystäväksesi? Olet pitkämielisempi kuin minä koskaan. Aivot.hoi ei missään tapauksessa ollut fiksu herrasmies. Ettei vaan ollut itse pvv uudella nikillä. Samanlainen vouhkaaja ja omasta mielestään fiksu änkyrä.
Olen alkuperäinen pvv, ja kyllä, kirjoitin myös nimimerkillä aivot.hoi. Muita käyttämiäni nimimerkkejä tässä viimeisen parin vuoden aikana ovat olleet de rerum natura sekä naturalisti. Pilkkuviivaviivasta luovuin koska aioin poistopolitiikasta närkästyneenä jättää palstan lopullisesti. Addiktioni veti minut takaisin, mutta koska olin jo nimimerkkini poistanut, olen sittemmin vähän ollut eri nimimerkkivaihtoehtojen välillä seilaamassa.
"Samanlainen vouhkaaja ja omasta mielestään fiksu änkyrä. "
Heh-heh...varmaanin näin...syyllinen..- noinkohan
pilikkuviivaviiva kirjoitti:
Olen alkuperäinen pvv, ja kyllä, kirjoitin myös nimimerkillä aivot.hoi. Muita käyttämiäni nimimerkkejä tässä viimeisen parin vuoden aikana ovat olleet de rerum natura sekä naturalisti. Pilkkuviivaviivasta luovuin koska aioin poistopolitiikasta närkästyneenä jättää palstan lopullisesti. Addiktioni veti minut takaisin, mutta koska olin jo nimimerkkini poistanut, olen sittemmin vähän ollut eri nimimerkkivaihtoehtojen välillä seilaamassa.
"Samanlainen vouhkaaja ja omasta mielestään fiksu änkyrä. "
Heh-heh...varmaanin näin...syyllinen.."Olen alkuperäinen pvv"
Oletko? Miksi sitten et tunnu tietävän Raamatusta ja kristinuskosta yhtään mitään? Pvv tietis paljonkin, olkoonkin etä oli umpiateisti. - näinnon
noinkohan kirjoitti:
"Olen alkuperäinen pvv"
Oletko? Miksi sitten et tunnu tietävän Raamatusta ja kristinuskosta yhtään mitään? Pvv tietis paljonkin, olkoonkin etä oli umpiateisti.Niin muuten on, pilkkuviivaviivasta muistan että hän arvosti suuresti Raamattua tunsi sen hyvin, ja kunnioitti ja piti arvossa myös Jeesusta. Ateisti ja spongilainen eksyttäjä hän kyllä oli mutta Raamattunsa tunsi. Miten on pilikkuviivaviiva, tunnetko sinä, kunnioitatko Jeesusta?
- jännnääää
näinnon kirjoitti:
Niin muuten on, pilkkuviivaviivasta muistan että hän arvosti suuresti Raamattua tunsi sen hyvin, ja kunnioitti ja piti arvossa myös Jeesusta. Ateisti ja spongilainen eksyttäjä hän kyllä oli mutta Raamattunsa tunsi. Miten on pilikkuviivaviiva, tunnetko sinä, kunnioitatko Jeesusta?
Jännä juttu miten aika kultaa muistot, myös muistikuvat palstalaisista. Täällähän kohta perustetaan fanikerho pilkkuviivaviivalle. Muistelkaapas kuitenkin miten hän täällä kirjoittaessaan oli palstan vihatuimpia kirjoittajia, ei löytynyt samanmielisiä. Taisivat kaikki enemmän tai vähemän vihata häntä. Jos ette muist alukekaa vanhoja ketjuja. Se oli ateisti josta ei mitään hyvää sanottavaa. Ttk on todellinen uskova!
jännnääää kirjoitti:
Jännä juttu miten aika kultaa muistot, myös muistikuvat palstalaisista. Täällähän kohta perustetaan fanikerho pilkkuviivaviivalle. Muistelkaapas kuitenkin miten hän täällä kirjoittaessaan oli palstan vihatuimpia kirjoittajia, ei löytynyt samanmielisiä. Taisivat kaikki enemmän tai vähemän vihata häntä. Jos ette muist alukekaa vanhoja ketjuja. Se oli ateisti josta ei mitään hyvää sanottavaa. Ttk on todellinen uskova!
Etköhän vähän liioittele. Totta on ettei minulla juuri hengenheimolaisia ole täällä ollut, mutta en ole kokenut olevani erityisen vihattu. Ankarimmat vastustajani ovat lähinnä poistattaneet kirjoituksiani, eivät julistaneet vihaansa ylleni.
- pelleolet
pilikkuviivaviiva kirjoitti:
Etköhän vähän liioittele. Totta on ettei minulla juuri hengenheimolaisia ole täällä ollut, mutta en ole kokenut olevani erityisen vihattu. Ankarimmat vastustajani ovat lähinnä poistattaneet kirjoituksiani, eivät julistaneet vihaansa ylleni.
AITO pilkkuviiva on ortodoksipappi kuten tuolla todistettiin. Lopettakaa valehtelunne.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14810140/pvv--paasiainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384