Loppuu homottaminen ja liberaalien sikailu täällä!
usko.vaisesta palstan pomo?
38
456
Vastaukset
- MelkeinKuMinä
Olis varmaa hyvä mode tänne?
Olisi samanlainen katastrofi kuin Shrink aikanaan.
Toisaalta, kun fundikset ovat hävinneet viimeisetkin koitoksensa, niin mistä täällä enää keskusteltaisiin?
Aa-kerhon rappeutumisesta vai Antero Laukkasen viimeisistä aivopieruista. Alkaa kiinnostavat aiheet käymään vähiin kun fudut on pantu pakettiin.qwertyilija kirjoitti:
Toisaalta, kun fundikset ovat hävinneet viimeisetkin koitoksensa, niin mistä täällä enää keskusteltaisiin?
Aa-kerhon rappeutumisesta vai Antero Laukkasen viimeisistä aivopieruista. Alkaa kiinnostavat aiheet käymään vähiin kun fudut on pantu pakettiin.Vähissähän nuo aiheet on jo nyt, ainakin aiheet jotka herättävät keskustelua. Shrink-tyyppistä mielipidesensurointia ei kai kukaan voi kaivata takaisin? Eihän?
pilikkuviivaviiva kirjoitti:
Vähissähän nuo aiheet on jo nyt, ainakin aiheet jotka herättävät keskustelua. Shrink-tyyppistä mielipidesensurointia ei kai kukaan voi kaivata takaisin? Eihän?
Ei todellakaan kaivata Shrinkkiä. Hyvä kun poistettiin.
- muisteles
qwertyilija kirjoitti:
Shrinkin aikana palstalla oli asiakeskustelua kuten kuuluukin.
qwertyilija kirjoitti:
Te hengellisen tason jätejoonakset voitte toki tarjota neroutenne hedelmiä.
- KukaKorjaisiTämän
pertsa2012 kirjoitti:
Sinä onneksi pidät tason korkeana!
pertsa2012 kirjoitti:
Heh-heh...
pertsa2012 kirjoitti:
1 Kor. 5: 7. Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.
8. Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.
9. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
10. en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
11. Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
12. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
13. Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."- au-äidille
Eerikatässämoi kirjoitti:
1 Kor. 5: 7. Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina, niinkuin te olettekin happamattomat; sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.
8. Viettäkäämme siis juhlaa, ei vanhassa hapatuksessa eikä ilkeyden ja pahuuden hapatuksessa, vaan puhtauden ja totuuden happamattomuudessa.
9. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa;
10. en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.
11. Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
12. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
13. Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha.""9. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; "
Voisitko jättää palstan rauhaan koska olet huorintekijä? au-äidille kirjoitti:
"9. Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; "
Voisitko jättää palstan rauhaan koska olet huorintekijä?Lainaan Heikki Raatikaisen sanoja.
Oon uusi luomus Kristuksessa, Hän puhdisti mun verellään.
Ja otti omaksi lapsekseen, poisti pimeän, toi elämän.
Olen saanut syntini anteeksi, olen saanut syntyä uudesti.
Olen löytänyt aarteen kalleimman, olen löytänyt Jeesuksen.- au-äidille
Lainaan Heikki Raatikaisen sanoja.
Olen löytänyt aarteen kalleimman, olen löytänyt Jeesuksen.Huolehdi siis vain omista synneistäsi ja perverssioistasi.
Miksi muuten uskot, että tuo lainamasi pitää paikkansa koska et usko, että Paavalin kirjoitukset homoseksistä pitävät paikkansa? au-äidille kirjoitti:
Huolehdi siis vain omista synneistäsi ja perverssioistasi.
Miksi muuten uskot, että tuo lainamasi pitää paikkansa koska et usko, että Paavalin kirjoitukset homoseksistä pitävät paikkansa?Nyt heittelet taas ihan omia sovelluksiasi. Mutta mukavaa illan jatkoa sinulle.
- au-äidille
Nyt heittelet taas ihan omia sovelluksiasi. Mutta mukavaa illan jatkoa sinulle.
Miksi uskot, että tuo lainamasi pitää paikkansa koska et usko, että Paavalin kirjoitukset homoseksistä pitävät paikkansa?
- KukaKorjaisiTämän
Haluatko sinä, sage8?
Olen löytänyt aarteen kalleimman, olen löytänyt Jeesuksen.Eerika sanoi :
Olen löytänyt aarteen kalleimman, olen löytänyt Jeesuksen.
En moderointiaikanani missään vaiheessa törmännyt nimimerkkiin, "pilikkuviivaviiva", joten voitko avata sitä, millä nimimerkillä silloin kirjoittelit ?
Seurailen toki palstaa satunnaisesti, tuota nimimerkkiä ei löydy edes ylläpitäjältä, oletko jättänyt varmistuksen suorittamatta ?
Kirjoittelet varmaan ilman, että olisit antanut IP- osoitteesi ylläpidolle, näin toki tekee toisetkin, mutta samalla rikot sääntöjä.
Oletettavaa olisi, että kirjautuessasi ilmoitat myös esim. puhelinnumerosi ylläpidolle, reiuinta olisi, että myös SP osoitteesi, eikö niin ?
Olin tosiaan yksi, kolmesta modesta täällä, mutta en kerro, kuka niistä.
Näin meitä oli ohjeistettu ylläpidosta, että pidämme törky, henkilöön kiinnikäyvät, sekä muuten, häiriökäyttäytyjät viestit pois palstalta ja näin kaikki teimme.
Minkäänlaista negatiivista palautetta emme kukaan saanneet tuona aikana.
Tämä sama koski luotseihin kohdistuviin viesteihin, joita tuli "kiitettävästi" joka päivä.
Parhaimmillaan 35 viestiä tunnissa, kelaa ?
Ps. Sinähän voit olla moderoinnista vapaasti mitä mieltä haluat, mutta on toisenlaisiakin näkemyksiä.
Et ehkä ilmoita nimimerkkiäsi tuolta ajalta, mutta samapa tuo, kenestäkään kolmesta ei tullut yhtään sellaista valitusta, että olisi pitänyt ryhtyä toimenpiteisiin, päin vastoin, valituksia tuli toki paljonkin, ei huomautettavaa.
terveisin, yksi kolmesta. pertsa2012 kirjoitti:
Eerika sanoi :
Olen löytänyt aarteen kalleimman, olen löytänyt Jeesuksen.
2. jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.
3. Eikä ainoastaan se, vaan meidän kerskauksenamme ovat myös ahdistukset, sillä me tiedämme, että ahdistus saa aikaan kärsivällisyyttä,
4. mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä, ja koettelemuksen kestäminen toivoa;
5. mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.
6. Sillä meidän vielä ollessamme heikot kuoli Kristus oikeaan aikaan jumalattomien edestä.
Muuten, et sitten kuitenkaan laittanut yhtään sanaa Raamatusta.yksi.kolmesta kirjoitti:
"Olisi samanlainen katastrofi kuin Shrink aikanaan."
En moderointiaikanani missään vaiheessa törmännyt nimimerkkiin, "pilikkuviivaviiva", joten voitko avata sitä, millä nimimerkillä silloin kirjoittelit ?
Seurailen toki palstaa satunnaisesti, tuota nimimerkkiä ei löydy edes ylläpitäjältä, oletko jättänyt varmistuksen suorittamatta ?
Kirjoittelet varmaan ilman, että olisit antanut IP- osoitteesi ylläpidolle, näin toki tekee toisetkin, mutta samalla rikot sääntöjä.
Oletettavaa olisi, että kirjautuessasi ilmoitat myös esim. puhelinnumerosi ylläpidolle, reiuinta olisi, että myös SP osoitteesi, eikö niin ?
Näin meitä oli ohjeistettu ylläpidosta, että pidämme törky, henkilöön kiinnikäyvät, sekä muuten, häiriökäyttäytyjät viestit pois palstalta ja näin kaikki teimme.
Tämä sama koski luotseihin kohdistuviin viesteihin, joita tuli "kiitettävästi" joka päivä.
Ps. Sinähän voit olla moderoinnista vapaasti mitä mieltä haluat, mutta on toisenlaisiakin näkemyksiä.
Et ehkä ilmoita nimimerkkiäsi tuolta ajalta, mutta samapa tuo, kenestäkään kolmesta ei tullut yhtään sellaista valitusta, että olisi pitänyt ryhtyä toimenpiteisiin, päin vastoin, valituksia tuli toki paljonkin, ei huomautettavaa.
terveisin, yksi kolmesta.Modethan saavat kuraa niskaansa saavikaupalla ja ihan vain siksi, että kaikki eivät kirjoita samoilla säännöillä ja katsovat, että heillä on oikeuksia, joita ei modet määrää. Kirjoittajilla kun on monenlaista tulkintaa sääntöjen mukaisesta ja asiallisesta kommentista :)
yksi.kolmesta kirjoitti:
"Olisi samanlainen katastrofi kuin Shrink aikanaan."
terveisin, yksi kolmesta.Niin ja jos Raamatusta jotain otettiiin esiin, niin se sitten poistettiinkin tai siirrettiin toiselle palstalle...?
- yksi.kolmesta
George_L kirjoitti:
Niin ja jos Raamatusta jotain otettiiin esiin, niin se sitten poistettiinkin tai siirrettiin toiselle palstalle...?
Nyt puhut palturia, kaikki olimme Jeesuksen seuraajia, emme varmaankaan poistaneet Raamatun selityksiä tai keskusteluja niistä, ehkä pitkiä pelkkiä copy/ Raamattu, eikä yhtään omaa mielipidettä, j n e.
Joitakin kaste/ort/kat Ateisti/ homokeskusteluja siirreltiin sääntöjen mukaan omille palstoilleen. - yksi.kolmesta1
Modethan saavat kuraa niskaansa saavikaupalla ja ihan vain siksi, että kaikki eivät kirjoita samoilla säännöillä ja katsovat, että heillä on oikeuksia, joita ei modet määrää. Kirjoittajilla kun on monenlaista tulkintaa sääntöjen mukaisesta ja asiallisesta kommentista :)
Olet oikeassa, yleisin vetoomus oli sananvapaus.
Ylläpito (Aller- media)) oli antanut ohjeet moderaattoreille, niistä pidettiin kiinni.
Ps. Ihan vaan mielipiteenäni, täällä edelleen pitäisi olla mode, joka seuraa/ on kiinnostunut ylipäätään aiheesta.
Kohta olemme marginalissa.
Sama tietenkin koskee muitakin palstoja S24 sivustoilla.
Yksi silloisilta ajoilta tulee erityisesti mieleen, ateistipalstan yksi kolmesta tyyppi, hän on loistotyyppi.
Luotsit pystyi kommunikoimaan yksityisesti. - homottajalle
No niin, nyt tuli Raamatun sanaa...hieno juttu.
Meneekö homottajalle myös jakeluun?
- Sanavoittaaa
No niin, nyt tuli Raamatun sanaa...hieno juttu.
Ja hyvää Sanaa Pertsalta tulikin! Eri asia on sitten kuka uskoo Jumalaa!
yksi.kolmesta1 kirjoitti:
Olet oikeassa, yleisin vetoomus oli sananvapaus.
Ylläpito (Aller- media)) oli antanut ohjeet moderaattoreille, niistä pidettiin kiinni.
Ps. Ihan vaan mielipiteenäni, täällä edelleen pitäisi olla mode, joka seuraa/ on kiinnostunut ylipäätään aiheesta.
Kohta olemme marginalissa.
Sama tietenkin koskee muitakin palstoja S24 sivustoilla.
Yksi silloisilta ajoilta tulee erityisesti mieleen, ateistipalstan yksi kolmesta tyyppi, hän on loistotyyppi.
Luotsit pystyi kommunikoimaan yksityisesti.Olen samaa mieltä kanssasi, täällä pitäisi olla mode. Joitakin osioita kurkkineena olen huomannut, että meno on aika raadollista monin paikoin. Se ei ole kaunista katsottavaa ja karsii ihan varmasti asiallisia keskustelijoita pois. Kaikki eivät halua katsella kaikenlaista saastaa.
Aika huonolta näyttää nyt täällä luterilaisuuspalstalla. Keskustelut tai avaukset alkavat olla aika ....jaa'ah miten sen muotoilisin.....ohi aihepiirin aika tavalla. Tietysti monista asioista voi keskustella luterilaisuudenkin alla, mutta kaikki tuo räävittömyys ja törky on valitettava ilmiö ja tekee palstasta aika kurjan tunnelmaltaan.
Tuo sanan vapaus on aika paljon käytetty argumentti sille, että suolletaan suusta mitä sylki sinne tuo ja ajatellaan, että se on oikeus, on oikeus lausua mielipide, vaikka he olisi suoranainen herja. No vapauteen kuitenkin aina kuuluu vastuu ja hyvät käytöstavat määrittävät myös sitä mitä voi esiin laittaa.homottajalle kirjoitti:
No meneekö? Hassua kun kysyt itseltäsi noin :)
- honottaja
homottajalle kirjoitti:
Nyt rupes perseitä aukeemaan kuin horsmankukkia..
- yksi.kolmesta1
Olen samaa mieltä kanssasi, täällä pitäisi olla mode. Joitakin osioita kurkkineena olen huomannut, että meno on aika raadollista monin paikoin. Se ei ole kaunista katsottavaa ja karsii ihan varmasti asiallisia keskustelijoita pois. Kaikki eivät halua katsella kaikenlaista saastaa.
Aika huonolta näyttää nyt täällä luterilaisuuspalstalla. Keskustelut tai avaukset alkavat olla aika ....jaa'ah miten sen muotoilisin.....ohi aihepiirin aika tavalla. Tietysti monista asioista voi keskustella luterilaisuudenkin alla, mutta kaikki tuo räävittömyys ja törky on valitettava ilmiö ja tekee palstasta aika kurjan tunnelmaltaan.
Tuo sanan vapaus on aika paljon käytetty argumentti sille, että suolletaan suusta mitä sylki sinne tuo ja ajatellaan, että se on oikeus, on oikeus lausua mielipide, vaikka he olisi suoranainen herja. No vapauteen kuitenkin aina kuuluu vastuu ja hyvät käytöstavat määrittävät myös sitä mitä voi esiin laittaa."Tietysti monista asioista voi keskustella luterilaisuudenkin alla, mutta kaikki tuo räävittömyys ja törky on valitettava ilmiö ja tekee palstasta aika kurjan tunnelmaltaan."
Näin myös ajattelen, asiallisesta asiasta voi toki keskustella, onhan meitä luterilaisia kuitenkin 70% väestöstä, eikä tätä mahdollisuutta voi toisiltakaan kieltää.
(viittaan tällä tietenkin palstan nimeen; Luterilaisuus.)
Sääntöjen puitteissa käyty keskustelu täälläkin (media) pitäisi käydä niinkuin oltaisiin face to face, ei sielläkään voi mitä tahansa sanoa ?
-tai ei kannata ; ) - Kdkddkj
honottaja kirjoitti:
Nyt rupes perseitä aukeemaan kuin horsmankukkia..
Mitä niihin työnnät?
"Tietysti monista asioista voi keskustella luterilaisuudenkin alla, mutta kaikki tuo räävittömyys ja törky on valitettava ilmiö ja tekee palstasta aika kurjan tunnelmaltaan."
Näin myös ajattelen, asiallisesta asiasta voi toki keskustella, onhan meitä luterilaisia kuitenkin 70% väestöstä, eikä tätä mahdollisuutta voi toisiltakaan kieltää.
(viittaan tällä tietenkin palstan nimeen; Luterilaisuus.)
Sääntöjen puitteissa käyty keskustelu täälläkin (media) pitäisi käydä niinkuin oltaisiin face to face, ei sielläkään voi mitä tahansa sanoa ?
-tai ei kannata ; )Juu ei kannata, saattaapi tulla takaisin korkojen kera :)
yksi.kolmesta kirjoitti:
Nyt puhut palturia, kaikki olimme Jeesuksen seuraajia, emme varmaankaan poistaneet Raamatun selityksiä tai keskusteluja niistä, ehkä pitkiä pelkkiä copy/ Raamattu, eikä yhtään omaa mielipidettä, j n e.
Joitakin kaste/ort/kat Ateisti/ homokeskusteluja siirreltiin sääntöjen mukaan omille palstoilleen.En väittänyt että ette olisi Jeesuksen seuraajia, mutta moderointi aikananne jos näkökulma yhtään poikkesi yleisestä luterilaisesta kannasta, tai jos arvosteli ihan asiallisesti luterilaista oppia, niin kyllä ne kirjoitukset vain katosivat tältä palstalta...
Olen samaa mieltä kanssasi, täällä pitäisi olla mode. Joitakin osioita kurkkineena olen huomannut, että meno on aika raadollista monin paikoin. Se ei ole kaunista katsottavaa ja karsii ihan varmasti asiallisia keskustelijoita pois. Kaikki eivät halua katsella kaikenlaista saastaa.
Tuo sanan vapaus on aika paljon käytetty argumentti sille, että suolletaan suusta mitä sylki sinne tuo ja ajatellaan, että se on oikeus, on oikeus lausua mielipide, vaikka he olisi suoranainen herja. No vapauteen kuitenkin aina kuuluu vastuu ja hyvät käytöstavat määrittävät myös sitä mitä voi esiin laittaa.Moderointi todella olisi ok, jos sillä saataisiin törky poistettua. Shrinkin aikana moderointi ( lue: sensurointi) tapahtui väärän mielipiteen takia, eli, palstalla luokiteltiin poistettavakais viestit jotka edustivat sheriffin näkemyksestä poikkeavaa kantaa. Monenmoinen paska sai olla palstalla ihan rauhassa.
pilikkuviivaviiva kirjoitti:
Moderointi todella olisi ok, jos sillä saataisiin törky poistettua. Shrinkin aikana moderointi ( lue: sensurointi) tapahtui väärän mielipiteen takia, eli, palstalla luokiteltiin poistettavakais viestit jotka edustivat sheriffin näkemyksestä poikkeavaa kantaa. Monenmoinen paska sai olla palstalla ihan rauhassa.
En osaa ottaa kantaa tuohon asiaa , kun en ole täällä silloin ollut. Sehän on kuitenkin ihan selvä, että mielipiteet poistoista menevät ristiin. Joku kokee jonkun poiston epäoikeudenmukaisena, eikä voi käsittää poistajan logiikkaa. Poistaja taas tekee poistoja oman ymmärryksensä ja ohjeistuksensa mukaan. Aina käsitykset eivät mene yksi yhteen. Poistajan homma ei ole erityisen kiitollista hommaa, kuraa sataa niskaan teit niin tai näin.
- yksi.kolmesta1
En osaa ottaa kantaa tuohon asiaa , kun en ole täällä silloin ollut. Sehän on kuitenkin ihan selvä, että mielipiteet poistoista menevät ristiin. Joku kokee jonkun poiston epäoikeudenmukaisena, eikä voi käsittää poistajan logiikkaa. Poistaja taas tekee poistoja oman ymmärryksensä ja ohjeistuksensa mukaan. Aina käsitykset eivät mene yksi yhteen. Poistajan homma ei ole erityisen kiitollista hommaa, kuraa sataa niskaan teit niin tai näin.
Senverran vielä kommentoin, että poistoja teki myös ylläpito ja niihin ei pystynyt modet vaikuttamaan millään tavalla.
Senverran vielä kommentoin, että poistoja teki myös ylläpito ja niihin ei pystynyt modet vaikuttamaan millään tavalla.
Täältä kirjoittajan näkövinkkelistähän ei näe koko kuvaa , kun ei tietenkään tiedä millaisia linjauksia on tehty. Ja onhan se niinkin, että linjan vetäminen on äärimmäisen hankalaa, kun kommentit ovat sellaisia kuin ovat. Milloin ollaan rajalla, milloin on raja ylitetty, ei se ole niin helppoa olla puolueeton ja looginen. Jos täysin loogista haetaan, kone on omalla logiikallaan tasa-puolinen kaikille, ihminen ei siihen täysin kykene vaikka haluaisikin.
Usko.vainen on jo kiku-palstalta lähtien kuvitellut itsensä pomoksi satojen jos ei tuhansien nikkiensä voimin. Ja tietysti herjaten, ilkeillen ja ihan ns.oikeauskoisen tavoin ja väheksyen toisten ihmisyyttä ja tietoa ja useimmiten hyvin vastenmielisellä tavalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384