Jos tietäisin, että ajattelet minua

oletupea

Myönteisessä valossa niin laittaisin sinulle viestin ja haluaisin nähdä. En vaan tiedä ja siksi arkailen. Toivottavasti tämä ei jää tähän.

46

2774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkulan.kuningatar

      Laita se viesti. Jos vähän tarkemmin mietit, niin ei sulla ole mitään hävittävää. Mutta saattaa olla paljonkin voitettavaa.

      • pelkureita-tyynni

        no ei tuo taida uskaltaa. laittaisi edes kirjainta kenelle.


      • samakummalekin

        Sama koskee myös sinua. Miksi et itse laita viestiä?


      • kukkulan.kuningatar
        samakummalekin kirjoitti:

        Sama koskee myös sinua. Miksi et itse laita viestiä?

        Koska haluan naisena käyttää tasa-arvokorttia vain silloin kun siitä on minulle hyötyä. Nyt en sitä vedä esiin vaan totean vain, että se on miehen tehtävä tuollainen aloite/yhteydenotto.


      • orig.k.k

        Etkö keksinyt omaa nimimerkkiä?


      • vuoroinvieraissaeixjoo
        kukkulan.kuningatar kirjoitti:

        Koska haluan naisena käyttää tasa-arvokorttia vain silloin kun siitä on minulle hyötyä. Nyt en sitä vedä esiin vaan totean vain, että se on miehen tehtävä tuollainen aloite/yhteydenotto.

        Hyvä läppä, mutta niin totta ;) Kyllä sitä toivois, että miehellä olis ees vähän sitä testosteronia! Ettei se olis, et "aina mun täytyy kaikki hoitaa"!! Se on ihan v...n väsyttävää!!!


      • pidäkiinniperiaatteista
        vuoroinvieraissaeixjoo kirjoitti:

        Hyvä läppä, mutta niin totta ;) Kyllä sitä toivois, että miehellä olis ees vähän sitä testosteronia! Ettei se olis, et "aina mun täytyy kaikki hoitaa"!! Se on ihan v...n väsyttävää!!!

        Noin voi toimia joidenkin ei niin tavoiteltujen miesten kanssa, he ovat tottuneet tekemään työt ja maksamaan kaiken, mutta jos komistusta itsellesi haluat, joka kelpaa muillekin naisille, niin varaudu siihen, että jäät tuolla taktiikalla ilman, ne kun ovat tottuneet siihen, että naiset ovat aloitteellisia. Naisen kumppanista usein näkee tämän, että ei ole nainen itse laittanut tikkua ristiin ja tuloksena omaa tasoaan alempaa seuraa.


    • Sinäsenkin

      Varmasti ajattelen sinua myönteisessä valossa ihana vaalea nuori nainen :). En unohda sua ihan helpolla! Laita vaan viestiä!

      • Sivusta

        Rohkaise häntä.


      • Nuorivaaleanainen

        Oletko itse nuori mies?


      • Kunhanmietin
        Nuorivaaleanainen kirjoitti:

        Oletko itse nuori mies?

        Häntä vanhempi. Kyllä hän laittaa viestiä jos haluaa :).


      • eräsnaiinen
        Kunhanmietin kirjoitti:

        Häntä vanhempi. Kyllä hän laittaa viestiä jos haluaa :).

        en kyllä laittaisi ihan vähästä viestiä,jos tietäisin että on varattu :)


    • kutarkammenmietit

      No mutta kyllähän sinä tiiät... ;)

    • jooei_

      Monet aikoinaan laitettu ei enää tai sitten ei ole oikeeta numeroa, estetty tai muuta. Tuskin täällä ja voi olla varattukkin.

      • jooei_

        En ole upea, aloitus tais olla naiselle.


    • jotainsitäainajattelee

      Haluaisin ottaa sinusta kiinni enkä ikinä päästää irti. Haluaisin tukkia viisastelevan suusi omallani. Haluaisin ihan mitä vaan ihan missä vaan, jos sinä olisit siinä.

      Riittävän lämmintä? Ehkä. Saatko koskaan tietää tätä? Epäilen.

      • ajattelen.siis.elän

        vai viisasteleva suu !? no ihan vähän lämpenee...


      • joitainmietintöjä

        Ihana vastaus. Jos tuo tulisi kaipaamaltani minulle puhelimen välityksellä viestinä tai puhuen niin sydämeni ja pääni varmaan räjähtäisivät yhtä aikaa.


      • Viisasteleva

        En ehkä toivoisi ihan tuota puhelimeeni, mutta toivoisin että hän ajattelisi minusta noin. :D Puhelimeen ehkä jotain vähän... korrektimpaa, ainakin nyt ensalkuun.


    • ikävöin-jaria

      Toivoisin, että olisit Jari, mutta et sinä ole.

      • tykkäätkulkeayksin

        En ole ja tiedän että ikävöit häntä, mutta teillä ei ole aikomustakaan tehdä lapsia, kyllä minä tiesin sen.


      • kysyväei-eksy

        Mihin suuntaan Jarille?


      • Ikävöin-jaria
        kysyväei-eksy kirjoitti:

        Mihin suuntaan Jarille?

        Tampere.


      • j---k
        Ikävöin-jaria kirjoitti:

        Tampere.

        Vastasin,mutta vastaukseni on poistettu. Viestitä puhelimeeni,jos muistat numeron tai soita. Jari. Mutta K- alkuinen s-posti ei enään ole voimassa


    • Hänonajatuksissa

      Täälä nainen ajattelee yhtä samia päivin öin ja tänäänk näin hänet ja,haluisin vain lähestyä häntä mutta kun en kehtaa ja katseet kohdannu muutaman kerran terkuin
      Vaalea nainen ja siis ollaa juteltukki joka kerta kun nähdään niin vatsassa,on perhosia 😣

    • nytväsyttää

      Kyllä sinua/erästä miestä vieläkin ajattelen lämmöllä. Myös himonsekaisin tuntein ja siksi on vaikea välillä olla seuraasasi. Toivon että laittaisit viestin.

      • eiks_vaan

        Sama työpaikka siis?


      • edellinen

        Sielläpä siellä. Töussä.


      • paikkakunta.olis.kiva
        edellinen kirjoitti:

        Sielläpä siellä. Töussä.

        Kerro siitä työpaikasta jossa tapaatte.


      • edellinen

        Liian paljastavaa. Näitä lukee ties kuka. 😌 Olet ollu siellä kauemmin töissä, itse en kauaa. Olet myös mua vanhempi joitakin vuosia, en tarkkaan tiedä. Mikä kiinnitti huomiosi??


      • paikkakunta.olis.kiva
        edellinen kirjoitti:

        Liian paljastavaa. Näitä lukee ties kuka. 😌 Olet ollu siellä kauemmin töissä, itse en kauaa. Olet myös mua vanhempi joitakin vuosia, en tarkkaan tiedä. Mikä kiinnitti huomiosi??

        Kunhan utelin vain.


    • eihelpompaatäällä

      Ei se sen helpompaa ole minullakaan sinun suhteen. Vastaan siis kuin olisit kaipaamani.

    • viestiviesti

      Mulla on just sama. Tässähän voi siis käydä niin, että kumpikaan ei laita sitä viestiä...

    • Mieootan

      Viestiä vaan tulemaan... Ei se ota jos ei annakkaan. Mun tapauksessa ilahtuisin J:n viestistä.

      • teetsieitemittää

        No tee sit miehen työ, eiksjeh?!


      • Mieootan

        Minoon nainen...


      • tämä.täältä

        Turha ootella jos mies ei tiedä.


      • tyydytköodottelemaan

        Miksi et itse laita tuolle miehellesi? Eikö ole numeroa?


      • Mieootan

        No kyl se näköjään ties. Viesti tuli ☺️


    • aloittajallekyssäri

      Meneekö aloittajan viesti Jannelle?

      • Tuskinmeneejannelle

        Menee todennäköisesti jollekin naiselle, kun nimimerkki on "olet upea"


      • höpsähtänyt_sinuun
        Tuskinmeneejannelle kirjoitti:

        Menee todennäköisesti jollekin naiselle, kun nimimerkki on "olet upea"

        Kyllä mieskin voi olla upea. Ainakin se yksi mielessäni edestakaisin seilaava Janne. Ulkomuoto ei tietty ole tärkeintä maailmassa, mutta hän on mielestäni upea myös sisäisesti.

        Ja en ole ap.


    • oletupea

      Aloitus koskee miestä. Upeat silmät, upea kokonaisuus. Iloinen luonteeltaan ja mahtava valloittava hymy. Pitäisi kerätä rohkeutta, haluan tutustua häneen.

      • uskoalkaamennä

        On tässä keräilty sitä niin pitkään, että tuus jo tänne komistus... vai unohetaanko koko juttu?


      • hiljaisuushoitaa
        uskoalkaamennä kirjoitti:

        On tässä keräilty sitä niin pitkään, että tuus jo tänne komistus... vai unohetaanko koko juttu?

        Niin siinä taitaa käydä. On ollut kuluttavia ne viime vuodet monella tapaa. Se pitäisi ymmärtää arjessa ettei niitä vaihtoehtojen esittelyjä kaivata, työ on pelkkää työtä, että mieli saa levähtää työtä tehdessä.


    • Lahjatähtien

      No tänään tuli sielultani viesti et miljoona naispuoleista ja tais siihen mahtua 1 mieskin on katottu läpi ketään kuitenkaan fyysisesti kokeilematta. On ääripäästä ääripäähän kaikenlaisia mahtunut kuvaan. Voit lukijani vaikka olla yksi joka on painunut lähtemättömästi mieleeni mutta silti olet siellä jossain.
      Eli, kunpa, kunpa vaan olisi yksi ja kunpa hän olisi löytänyt minut ja minä hänet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe