ÄLÄ OSTA LIIAN KALLIILLA NYT

katumapäällä

Nyt on Järvenpäässä rakenteilla paljon uusia asuntoja. Tänä vuonna valmistuneista on paljonmyymättä.
Grynderit tarjoavat nyt alennuksella käsiin jääviä asuntojaan. Ei kannata hyväksyä näin pieniä alennuksia, mitä esim Skanska tarjoaa tornitalon käsiin jäävistä asunnoista.
Minä sain n. 4-kertaa suuremman alennuksen ostaessani asunnon. Mutta..., vieläkin tuntuu, että maksoin liikaa.
Nyt kun Perhelän korttelin rakentaminen ja monet muut hankkeet käynnistyvät , on syntymässä ostajan markkinat. Hinnat romahtavat. Vuokra-asuntoja on tarjolla yhteiskunnan tuella enemmän kuin kysyntää. Uusia asukkaita ei ole tulossa, kun työpaikkoja ei synny . Lidlin automaattivarasto robotit asuvat työpaikoillaan
Työttömiä on sen verran meillä jo asukkaina että uutta työvoimaa ei tarvita Järvenpäässä.

Älä siis osta asuntoa, hinnat romahtaa!!

1

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abrahamm

Bulvaanitkin on taas kytillä ostaa velkaisia ja hyvämaineisia yrityksiä eurolla ja pian käyttävät yritysten mainetta härskisti tilauksilla ja pankkejakin lainoilla ja sitten alkaa häviämistemput !?

Oppiko hallintoelimet 1990 luvun Firmojen hävikkiaallosta mitään !?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1535
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      965
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      855
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42