Hyvin outo nimi. Mistä se on alun perin tullut? Entinen keskushan oli sen niminen, en hae sitä. Vaan nimen alkuperää.
Vastaukset 4
- liikkeennimestä
Saivat luvan käyttää nimeä?
Se on vanhan Osuuskauppa E-perhelän nimestä.
Niillä oli keskustassa Centrumin talo ja Lada liike tais kuulua samaan ketjuun.- alunperin
Sanoin aloituksessa nimen omaan, että en hae tuota. Mistä nimi alun perin on tullut?
- siitäsealko
Perhelä tulee sanoista " PERkeleen HElsinkiläiset LÄttynaamat " Sanonta johtui helsinkiläisten litteistä kasvoista.
- oymäigääd
Mitä väliä nimellä oikeastaan on?
Nimi on aikanaan tullut vain perheestä ja kauppakeskuksen luonne on ollut alunperin perhekeskeisyys ja mikäpä silloin parempi nimi kuin Perhelä.
Perhelässä myytiin silloin aikanaan kaikkea mitä yleensä kotitalouksissa käytettiinkin.
Tosin Helsinkiläiset Lättynaamat ovat voineet silloin ajatella että ei Perkele...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510