Linerin joulupeppukuva

12121212121212

Joulun lähestyessä muistutan Lineriä tästä lupauksesta.

Kaappaakohan Liner Peppupupulta ykköspaikan? Elämme jännittäviä aikoja.

Muutkin toki voivat postata omansa.

36

576

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtuus.kaikessa

      Ei haluta mummopeppuja palstalle.

      Peppupupu voisi laittaa jonkun jouluisen peppukuvan kaikkien miesten iloksi.

      • 12121212121212

        Äläs nyt.

        Sen verran pitää olla joulumieltä että hyväksyy mummopeput, ainakin kerran vuodessa.

        Liner voisi poseerata kuvassa joku hassu tonttulakki päässä tunnelman keventämiseksi.


    • Tarkennus

      Linerin lihaksikkaat pakarat ja pullistelevat kivekset kuviin 12121212:n iloksi.

      • 12121212121212

        Yritetäänpäs nyt käyttäytyä kun on kerrankin asiallinen keskustelunaihe.


      • Tarkennus
        12121212121212 kirjoitti:

        Yritetäänpäs nyt käyttäytyä kun on kerrankin asiallinen keskustelunaihe.

        Faktaa.


    • Kiltti-Ja-Kunnollinen
      • 12121212121212

        Näyttää kiltiltä ja kunnolliselta tontulta.


      • mahdtilaaja

        Mistä voi tilata?


    • Linerin jämerän persuksen lävähtäminen kuvaruutuun näin joulun alla, jos ei säikäytä hengiltä, saattaisi ainakin sitten muistuttaa kohtuullidesta suklaan ahmimisen suhteen että siinä mielessä ihan hyvä idea.

      • Se kuva pitäisi olla kaikissa suklaapakkauksissa varoituksena, samaan tapaan kuin tupakkalaatikoissa on pilalle poltettuja keuhkoja.


      • scrg kirjoitti:

        Se kuva pitäisi olla kaikissa suklaapakkauksissa varoituksena, samaan tapaan kuin tupakkalaatikoissa on pilalle poltettuja keuhkoja.

        Joo ja samoin kuin kaikkien punttisalien ovilla pitäisi olla suurennoksena varoitusjulisteet että jos sinne joku hoikka ja hentoinen, naisellisen oloinen nainen on menossa niin ehtii vielä harkita siinä sitten.


      • 12121212121212

        No siksi muistutinkin kuvan laittamisesta ennen joulua kun suklaat ovat mahdollisesti vielä syömättä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        No siksi muistutinkin kuvan laittamisesta ennen joulua kun suklaat ovat mahdollisesti vielä syömättä.

        Mä menen nyt jatkamaan suklaan syömistä. Hauskaa illan jatkoa!


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Mä menen nyt jatkamaan suklaan syömistä. Hauskaa illan jatkoa!

        Syöt ne suklaat vasta jouluna.

        Nyt postaat meille peppukuvan ja seuraavaksi siivoat kämppäsi.


      • Montako vanhaa muoria olet nähnyt, joilla ylipaino kertyy perseeseen? Keskivartaloa se ahmiminen laajentaa, ei persettä.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Montako vanhaa muoria olet nähnyt, joilla ylipaino kertyy perseeseen? Keskivartaloa se ahmiminen laajentaa, ei persettä.

        Viittasitko nyt itseesi? No itsehän tuon kai parhaiten tiedät :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Viittasitko nyt itseesi? No itsehän tuon kai parhaiten tiedät :D

        Mulla on toistaiseksi vielä kerääntynyt varastot peppuun ja reisiin pehmikkeeksi, hyvät geenit ;). Mutta ihan varmasti jossain kohtaa alkaa kertymään vatsaankin niin kuin muillakin vanhemmilla ihmisillä, jos alan lihomaan ja lopetan liikkumisen.

        Mites oma kroppasi? Tikkujalat ja vatsatyyny, niin kuin vanhoilla sedillä on? ;)


    • Älä yhtään yritä. En ole luvannut mitään peppukuvaa.

      Mut sä voisit lähettää omastasi. Kun kiipesit sen kirjevaa'an päälle ja punnasit 59,5 kg, oliko sulla vaatteet päällä? Mietin vaan, että tippuko tuostakin painosta vielä pari kiloa kun kuoritaan olkatoppaukset, sulkalisukkeet ja korokepohjakengät. Niin kuinkahan soukka peppu siellä mahtaakaan olla... Kun ei edes oma paino nouse maasta, saattaapi peppu olla hiukan littanakin. Näytä!!

      • Höh... susta on tosiaan tullut nössö... et ees venyyttänyt illuusiota, vaan ammuit heti alas. Oisit voinut tinkiä melkein mitä vaan...

        Onks susta tullut ihan neiti?


      • 12121212121212

        Ei ole littana.

        Peppu (ja ehkä vatsalihakset) on varmaankin naisten silmissä ainoa hyvä kohta vartalossani.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ei ole littana.

        Peppu (ja ehkä vatsalihakset) on varmaankin naisten silmissä ainoa hyvä kohta vartalossani.

        Ei uskota. Laita kuva.


      • Dissident kirjoitti:

        Höh... susta on tosiaan tullut nössö... et ees venyyttänyt illuusiota, vaan ammuit heti alas. Oisit voinut tinkiä melkein mitä vaan...

        Onks susta tullut ihan neiti?

        Minä olen tällainen kiltti ja lempeä myötäilijä. :)


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ei uskota. Laita kuva.

        En laita, etten joudu palstakurppien ahdistelemaksi.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        En laita, etten joudu palstakurppien ahdistelemaksi.

        Eihän sua livessäkään kukaan ahdistele. Se vanha lihava kääpiökin haitui. Laita pois vaan!


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Minä olen tällainen kiltti ja lempeä myötäilijä. :)

        Milloin saadaan sulta sytänhymiöitä jo?


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Eihän sua livessäkään kukaan ahdistele. Se vanha lihava kääpiökin haitui. Laita pois vaan!

        Eikä haihtunut.

        Ei ole edes lihava eikä kääpiö. On hyötyä siitä ettei tuppukylissä ole suurta määrää miehiä joihin ikäisekseen (vain kymmenisen vuotta sinua nuorempi) hyvin säilynyt nainen voi luottaa näinkin diskreetissä asiassa ;)

        Kyllä minua on pari tätiä ahdistellut. Olivatkohan pitkät ja komeat miljonääriytmirakastajat Monacossa liikematkoilla?


      • Milloin sulla on tuo Aprilia ollut?


      • No siinä on palstasedille peppua jouluksi :D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        No siinä on palstasedille peppua jouluksi :D

        Olisiko mahdollista saada mahdollisesti olemassa oleva tai mahdollisesti tuleva pikkumusta(mekko) kuvasi joululahjaksi?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        No siinä on palstasedille peppua jouluksi :D

        Niin on, luulis riittävän hetkeksi kilokaupalla raakaa potkaa. :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Milloin sulla on tuo Aprilia ollut?

        Heh, ei mulla ole. Mutta jollain on. ;)



      • pujotteIija kirjoitti:

        Olisiko mahdollista saada mahdollisesti olemassa oleva tai mahdollisesti tuleva pikkumusta(mekko) kuvasi joululahjaksi?

        Nöyp. :)



    • Voin laittaa omastani entistä paremman kuvan, jos naiset sitä vaativat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe