Trumpin puhe muuttui mongerrukseksi hänen julistaessaan rauhan kaupungin sodan näyttämöksi.
Henki toi sydämelleni sanat:
Psalmit:
137:6 Tarttukoon kieleni suuni lakeen, ellen minä sinua muista, ellen pidä Jerusalemia ylimpänä ilonani.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005482140.html
Jumala on puhunut jälleen!
Mitä todisteita vielä kaipaamme Trumpin jumalattomilta teiltä?????
Jumala kuivatti Trumpin kielen juuri silloin!
4
164
Vastaukset
Olihan taas melkoinen avaus. Olet ennenkin kertonut jutelleesi itse jumalan (joku niistä) kanssa. Meillä muilla ei sellaista mahdollisuutta ole. Siksi katsot voivasi välittää profeetallisesti viestin jonkun jumalasi ajatuksista.
Jos suuta kuivaa, niin kannattaa hörpätä vähän vettä. Näin pystyy helposti voittamaan tämän mainitsemasi jumalallisen voiman.Myös presidentti Niinistö ihmettelee Trumpia! HYVÄ
Presidentti Niinistö on tuoreeltaan ihmetellyt, mitä Trump oikein luulee voittavansa moisella Jerusalem päätöksellä varsinkin kun mitä ilmeisimmin sen kautta menetetetään asiassa paljon.
Hyvä Sale!
Tiedän ketä äänestän ensi kuussa!Ja palestiinalainen sanoi telkkarissa, että Jerusalem kuuluu Palestiinalle.
- ElleiSalamurhanUhri
Ellei Trumpia ole myrkytetty. Olla hitaasti myrkyttämässä. Kannattaa tsekata esim. hammastahna ja -harja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885