Sivarin tunnusmerkit?

Antitotsku

Miltä sivari näyttää?

60

3665

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5387393

      Huono ryhti, naamalävistyksiä sekä pitkät ja likaiset hiukset. Pukeutuminen kuten narkkareilla yleensä.

      • Ihan samalta kuin tykinruoka-armeijan käynyt suomalaisjuntti, jolla on lisäksi kaljavatta!


      • 5387393
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ihan samalta kuin tykinruoka-armeijan käynyt suomalaisjuntti, jolla on lisäksi kaljavatta!

        Höpsistä. Kaljavatsa sulaa armeijassa jos jossakin.


      • kyä.ny.kyrpii
        5387393 kirjoitti:

        Höpsistä. Kaljavatsa sulaa armeijassa jos jossakin.

        Armeijasta kotiutuva poikanen liimailee "ohi on"-tarroja liikennemerkkeihin, ja puhuu vain lyhenteillä.
        Sivari näyttää vastuullliselta aikuiselta.


      • 5387393
        kyä.ny.kyrpii kirjoitti:

        Armeijasta kotiutuva poikanen liimailee "ohi on"-tarroja liikennemerkkeihin, ja puhuu vain lyhenteillä.
        Sivari näyttää vastuullliselta aikuiselta.

        Olen jossakin määrin taipuva uskomaan väitteeseesi armeijasta kotiutuvien poikien luonteesta, mutta sivarien vastuullista aikuisuutta kovin epäilen. Ainakin jotkut ovat vain käyneet siviilipalveluskeskuksessa vaihtamassa kokemuksia päihteidenkäytöstä ja lusmuilleet joitakin kuukausia näennäisessä työpaikassa.


      • 5387393 kirjoitti:

        Höpsistä. Kaljavatsa sulaa armeijassa jos jossakin.

        Sekö on sun motiivi käydä armeija?! Mene sitten sulattamaan sitä kaljavatsaasi.


      • 5387393 kirjoitti:

        Olen jossakin määrin taipuva uskomaan väitteeseesi armeijasta kotiutuvien poikien luonteesta, mutta sivarien vastuullista aikuisuutta kovin epäilen. Ainakin jotkut ovat vain käyneet siviilipalveluskeskuksessa vaihtamassa kokemuksia päihteidenkäytöstä ja lusmuilleet joitakin kuukausia näennäisessä työpaikassa.

        Join ensimmäisen kaljan vasta 21-vuotiaana ja suoritin sivarin ollessani 18-19 -vuotias (intissä olin 17-vuotiaana vapaaehtoisena ennen sivaripäätöstäni). Tupakkaa en ole polttanut koskaan, joten päättele mun päihteeni käyttö. Lääkkeitä en syö, ellei vitamiineja lasketa. Monissa tarkastuksissa minut on todettu täysin terveeksi. Paheksuin niitä sivareita, jotka palveluksensa aikana käytti alkoholia.
        Sun on turha yleistää kaikkia sivareita päihteiden käyttäjiksi, jollei sulla ole pitäviä todisteita vaan ainoastaan ennakkoluuloja.
        Tiedän monia sivareita, jotka omistavat yrityksiä ja toimivat muissa yrityksissä johtotehtävissä (en tarkoita mitään sosiaalialan yrityksiä). Itse olen "työnarkomaani" eli viihdyn työssäni mitä nykyisin teen. En tosin halua esimieheksi vaikka pyydettäisi. Tätä edeltävässä työssä toimin kouluttajana, joista yksi koulutettavista oli reservin kersantti. Minulle riittää tämän hetkinen vastuu tässä nykyisessä työssäni ja voin ryhtyä tulevaisuudessakin korkeintaan kouluttajaksi, jos kysytään mutta toivon ettei kysyttäisi.
        Sen tiedän, ettei kaikista armeijan käynneistäkään ole esimiehiksi vaikka olisivat saaneet siellä esimieskoulutuksen (AUK). Monet eivät halua ottaa vastuuta itsensä lisäksi muiden työstä ja ymmärrän sen varsin hyvin!


      • 5387393
        ateisti1982 kirjoitti:

        Join ensimmäisen kaljan vasta 21-vuotiaana ja suoritin sivarin ollessani 18-19 -vuotias (intissä olin 17-vuotiaana vapaaehtoisena ennen sivaripäätöstäni). Tupakkaa en ole polttanut koskaan, joten päättele mun päihteeni käyttö. Lääkkeitä en syö, ellei vitamiineja lasketa. Monissa tarkastuksissa minut on todettu täysin terveeksi. Paheksuin niitä sivareita, jotka palveluksensa aikana käytti alkoholia.
        Sun on turha yleistää kaikkia sivareita päihteiden käyttäjiksi, jollei sulla ole pitäviä todisteita vaan ainoastaan ennakkoluuloja.
        Tiedän monia sivareita, jotka omistavat yrityksiä ja toimivat muissa yrityksissä johtotehtävissä (en tarkoita mitään sosiaalialan yrityksiä). Itse olen "työnarkomaani" eli viihdyn työssäni mitä nykyisin teen. En tosin halua esimieheksi vaikka pyydettäisi. Tätä edeltävässä työssä toimin kouluttajana, joista yksi koulutettavista oli reservin kersantti. Minulle riittää tämän hetkinen vastuu tässä nykyisessä työssäni ja voin ryhtyä tulevaisuudessakin korkeintaan kouluttajaksi, jos kysytään mutta toivon ettei kysyttäisi.
        Sen tiedän, ettei kaikista armeijan käynneistäkään ole esimiehiksi vaikka olisivat saaneet siellä esimieskoulutuksen (AUK). Monet eivät halua ottaa vastuuta itsensä lisäksi muiden työstä ja ymmärrän sen varsin hyvin!

        Miksi sanot minun väittäneen, että kaikki sivarit ovat päihteidenkäyttäjiä? Olen vain sanonut, että siviilipalvelukseen osallistuu tietojeni mukaan joitakin ihmisiä, jotka puhuvat keskenään päihteidenkäytöstä. Tämän olen kuullut useasta lähteestä.

        Sinulla vaikuttaa olevan missio todistella sivareiden erinomaisuutta siitä riippumatta, mitä muut sanovat. Itse en saanut asepalvelusta suoritetuksi ennen kuin minulle annettiin vapautus fyysisen vamman vuoksi, mutta sen kyllä tiedän, että kaljavatsaa ei armeija kasvata.


      • 5387393 kirjoitti:

        Miksi sanot minun väittäneen, että kaikki sivarit ovat päihteidenkäyttäjiä? Olen vain sanonut, että siviilipalvelukseen osallistuu tietojeni mukaan joitakin ihmisiä, jotka puhuvat keskenään päihteidenkäytöstä. Tämän olen kuullut useasta lähteestä.

        Sinulla vaikuttaa olevan missio todistella sivareiden erinomaisuutta siitä riippumatta, mitä muut sanovat. Itse en saanut asepalvelusta suoritetuksi ennen kuin minulle annettiin vapautus fyysisen vamman vuoksi, mutta sen kyllä tiedän, että kaljavatsaa ei armeija kasvata.

        Kyllä armeijassakin tavataan päihteidenkäyttäjiä yhtälailla, mutta se ei ole armeijassa suuri puheenaihe.
        Sulla on taas suuri missio halventaa sivareita. En ole kuitenkaan havainnut sellaisia asioita kuin sä sivareista, joita sä puhut. En ole kohdannut sivareita, jolla on kaljavatsa. Itse olen sivari ja mulla on kokemuksia myöskin armeijasta. Fyysisten syiden vuoksi vapautettu, mutta ne syyt eivät silti olleet niin vakavia ettenkö olisi pystynyt edes sivaria suorittamaan. Jokainen pystyy nyt suorittamaan vähintään sivarin, jos todetaan armeijassa fyysinen vamma. On järjetöntä että esimerkiksi diabetesta sairastaneet vapautetaan suorittamasta myöskin sivaria. Sitten kuitenkin toimivat siviilitöissä ihan kuin ei mitään ois ja harrastavat liikuntaa jne. viettävät ihan normaalia elämää.

        Liian usein armeijassa päästään nykyisin iltalomille ja kotiin lomille, joka saattaa kasvattaa kaljavatsaa.


      • 5387393
        ateisti1982 kirjoitti:

        Kyllä armeijassakin tavataan päihteidenkäyttäjiä yhtälailla, mutta se ei ole armeijassa suuri puheenaihe.
        Sulla on taas suuri missio halventaa sivareita. En ole kuitenkaan havainnut sellaisia asioita kuin sä sivareista, joita sä puhut. En ole kohdannut sivareita, jolla on kaljavatsa. Itse olen sivari ja mulla on kokemuksia myöskin armeijasta. Fyysisten syiden vuoksi vapautettu, mutta ne syyt eivät silti olleet niin vakavia ettenkö olisi pystynyt edes sivaria suorittamaan. Jokainen pystyy nyt suorittamaan vähintään sivarin, jos todetaan armeijassa fyysinen vamma. On järjetöntä että esimerkiksi diabetesta sairastaneet vapautetaan suorittamasta myöskin sivaria. Sitten kuitenkin toimivat siviilitöissä ihan kuin ei mitään ois ja harrastavat liikuntaa jne. viettävät ihan normaalia elämää.

        Liian usein armeijassa päästään nykyisin iltalomille ja kotiin lomille, joka saattaa kasvattaa kaljavatsaa.

        Minä en ole väittänyt, että sivareilla olisi kaljavatsa, Sinä väitit, että armeijan käyneillä olisi. Se kertoo sinun halustasi halventaa, ei minun. Päihteidenkäyntön ja sivariuden korrelaatioon kerroin uskovani vastavedoksi siiihen. Pidän kyllä sitä myös totena.


      • Ateisti1982EiKirj
        5387393 kirjoitti:

        Minä en ole väittänyt, että sivareilla olisi kaljavatsa, Sinä väitit, että armeijan käyneillä olisi. Se kertoo sinun halustasi halventaa, ei minun. Päihteidenkäyntön ja sivariuden korrelaatioon kerroin uskovani vastavedoksi siiihen. Pidän kyllä sitä myös totena.

        "Päihteidenkäyntön ja sivariuden korrelaatioon kerroin uskovani vastavedoksi siiihen."

        Tämä korrelaatio on vain sinun mielipiteesi eikä niinkään mikään totuus. En ole kohdannut yhtäkään sivaria joka olisi tuon väittämäsi korrelaatiosi mukainen, koska tunnen itseni lisäksi monia sivareita. Myöskin sanoisin sulle varmasti jos jokin tuntemani sivari toimisi kuten väität yhtään sivareita puolustamatta.


      • Ateisti1982EiKirj
        5387393 kirjoitti:

        Olen jossakin määrin taipuva uskomaan väitteeseesi armeijasta kotiutuvien poikien luonteesta, mutta sivarien vastuullista aikuisuutta kovin epäilen. Ainakin jotkut ovat vain käyneet siviilipalveluskeskuksessa vaihtamassa kokemuksia päihteidenkäytöstä ja lusmuilleet joitakin kuukausia näennäisessä työpaikassa.

        Vastuulliseksi aikuiseksi ei tulla kuin armeijassa!? HÄH!? Siitä on kyllä aikuisuus monella ollut kaukana kotiutuessaan. Sen jälkeen se kasvaminen monella vasta alkaakin.


    • sivarit_on_loisia

      Milles se nyt näyttäisi? Koiranpaskalle, koiranpaskallehan se sivari näyttää.

      • Armeijan käynyt näyttää "raskaana olleelta naiselta"!


    • Sivarit_ovat_Saastaa

      Tyypillinen sivari tuijottelee kenkiinsä, on vetelä ja väsähtänyt, kulkee hartiat lysyssä.

      • Jämysivari

        Itse olen käynyt siviilipalveluksen ja olen täysin vastakohta tälle kuvauksellesi. Vakio työpaikka löytyy ja vieläpä hyvä palkkainen työ onkin :) Ja olen yhtä arvokas ihminen kun kaikki muutkin, vaikka joku muuta väittäisi.


      • sdbvhsdt
        Jämysivari kirjoitti:

        Itse olen käynyt siviilipalveluksen ja olen täysin vastakohta tälle kuvauksellesi. Vakio työpaikka löytyy ja vieläpä hyvä palkkainen työ onkin :) Ja olen yhtä arvokas ihminen kun kaikki muutkin, vaikka joku muuta väittäisi.

        No ehkä Putinille olet arvokas. Suomen kansalle et niinkään.


      • Kävelen aina hyvin reippaasti. Kerro lisää sivaristereotypioistasi niin voin niitä hieman oikaista.
        Ainoa hyve minkä nuorena oppii viimeistään armeijassa on kävellä reippaasti, jollei sitä ennen osaa kävellä reippaasti.


      • Ateisti1982EiKirj
        sdbvhsdt kirjoitti:

        No ehkä Putinille olet arvokas. Suomen kansalle et niinkään.

        Sun vastauksesi ei tainnut kovinkaan arvokas olla suomalaisten puolesta


      • Vinkkarit.Rutussa
        sdbvhsdt kirjoitti:

        No ehkä Putinille olet arvokas. Suomen kansalle et niinkään.

        Yksi intin käynyt sanoi, että ainoa asia minkä hän siellä oppi,
        oli runkkaamaan niin että filtti ei kahise.
        Se siitä hyödystä.


    • teuvvo

      halla-aholta

    • vittu.kun.vituttaa.niin

      Sivari näyttää vastuulliselta aikuiselta, joka katselee päätään puistellen armeijasta juuri vapautunutta "ohi on"-tarrojen liimailijaa.

    • junttilanantti

      Poninhännällä hiukset,,maihinnosutakki(vihreä) lähes alati päällä.Mielellään kiskaisee "jointin" ja puhelee muista ihmistä aivan käsittämättömiä,,,sellainen on sivari! Runosuoni saattaa myös ajoittain "puhkeilla",,tosinkin spray-pullon avustuksella niihin kalliilla pinnoitettuihin seiniin..
      Turhake!

      • Olen sivari. Minulla ei ole koskaan ollut poninhäntää, maihinnousutakkia jne., joista sä tunnistaisit sivarin.
        Sprayta olen käyttänyt koulutukseni vastaavissa töissä tehdessä esimerkiksi maastomerkintöjä (kartoittaja) ihan kuule nurmikolle tai tiehen ja ihan ilman "taiteellisuutta". En pidä kuvaamataidosta.


      • Ateisti1982EiKirj

        Minusta ei varmaan edes huomaisi, että olisin sivarin käynyt. Ne, joille mä kerron olevani sivari ovat luulleet että olisin joku "ikuisesti armeijaan värvätty" tai käynyt sen, joka mua taas naurattaa että joku voi olettaa ettei kunnollinen koskaan voi tarkoittaa että olisi sivari. Se tulee usein niille ihmisille hyvin yllätyksenä, kun en ole täyttänyt ilmeisesti yhdenkään ihmisen ennakkokäsityksiä ja stereotypioita sivarista vaan päinvastoin.


    • teemiltätuntuu

      Arvostettavampi se suoraselkäinen aatteellinen aseistakieltäytyjä on, kuin itkua tuhertava varusmies joka ei halunnut armeijaan muttei osannut kietläytyäkkään.

      • Suoraselkäisyys tai vastuullisuus ei kuulu kuvaukseen sivarista. Kyllä se on kaiken saanut helpolla ilman vastuuta ja vastoinkäymisiä. Nyt kun joutuisi ottamaan vastuuta ,kasvamaan aikuiseksi ja tuottamaan saamistaan eduista työllään turvallisuutta ,niin ollaan hermoheikkoja,ahdistuneita ja ties mitä ja niin käytetään taas yhteiskuntaa hyväksi terveydenhoidon saralla ja saadaan c-paperit.


      • BigShark kirjoitti:

        Suoraselkäisyys tai vastuullisuus ei kuulu kuvaukseen sivarista. Kyllä se on kaiken saanut helpolla ilman vastuuta ja vastoinkäymisiä. Nyt kun joutuisi ottamaan vastuuta ,kasvamaan aikuiseksi ja tuottamaan saamistaan eduista työllään turvallisuutta ,niin ollaan hermoheikkoja,ahdistuneita ja ties mitä ja niin käytetään taas yhteiskuntaa hyväksi terveydenhoidon saralla ja saadaan c-paperit.

        "Kyllä se on kaiken saanut helpolla ilman vastuuta ja vastoinkäymisiä. "

        En todellakaan ole saanut kaikkea helpolla. Kaikissa teoissani olen tiedostanut vastuukysymykset ja vastoinkäymisiä on jokaisella elämänsä varrella. Vastuuta oppii varsinkin armeijassa välttelemään kuin tuomaan sitä vastuuta pysyvästi varusmiespalvelun jälkeiseen elämään!

        Sivari on monesti vaikea sikäli että ei aina löydy kaikille palveluspaikkaa (riippuen asuinpaikkakunnasta) tai sopivaa palveluspaikkaa, kun taas intissä on palveluspaikka koko sen palveluksen ajan oli se sitten sopiva tai ei. Sivarissa palveluspaikka on syytä olla ennen koulutusjakson päättymistä tai jo ennen koulutusjakson alkamista tai muuten jää Lapinjärvelle ns. "legioonaan". Tietenkin se voi olla hyväkin ratkaisu, jos asuu Lapinjärven lähistöllä mutta jos asuu vaikkapa Sodankylässä niin voi olla vaikea saada palveluspaikkaa tai sitten se jääminen Lapinjärvelle voi olla hieman tukalaa. Jokatapauksessa ketään ei sitä palveluspaikkaa hae sivarin puolesta!

        Monet menevät siksi armeijaan kun siellä pääsee "kaikkein helpoiten" ja massan mukana, joten mikähän vaihtoehto tässä on helppoa!? Harvalla varusmiehellä palveluspaikka on asuinmaakunnan ulkopuolella, jollei sitä erikseen pyydä! Poikkeuksena on ehkä joku Pohjanmaa, jossa voi joutua Kainuun prikaatiin!


    • sdfghjklönv

      Timo Rautiainen on hyvä esimerkki.

      • 357358

        Ei ne kaikki sivarit nyt hillittömän läskejä ole.


    • Sivarionreppana

      Tyypillinen sivari on sellainen vihervasemmistolaisia arvoja kannattava kaupunkilaispoika joka pitää itseään äärimmäisen älykkäänä ja muita parempana. Hän halveksii armeijan käyneitä "juntteja" jotka kertovat omia näkemyksiään sivareista, samalla itse leimaten kaikki armeijan käyneet kaljamahaisiksi vaimonhakkaajajunteiksi "jotka vaan haluu tappaa kaikkee".

      Sivari ei näe itsessään mitään vikaa, mutta vihollisistaan (lue: kaikki ne jotka ovat käyneet armeijan ja pitivät siitä) hän löytää valtavasti eri vikoja. Nokka pystyssä sivari lopettaa väittelyt "alempiensa" kanssa ylimielisesti tuhahtamalla: "jossei osaa lukea niin ei voi mitään."

      Sellainen selkärangaton, akkamainen nynnerö joka ääni väristen perääntyy heti kun sitä lyö nyrkillä kasvoihin. Siinä tilanteessa sivari ei voi muuta kuin itkua tihrustaen sössöttää siitä kuinka "kun äly loppuu kesken niin heti ollaan lyömässä". Muuhun pelkurisivari ei pysty koska sen heikoilla narukäsillä ei pysty lyömään voimakkaasti takaisin.

      • Vinkkarit.Rutussa

        Jos lyö voimakkaasti takaisin oikeaan kohtaan, niin siihen kuolee varmasti. Olet idiootti.


      • Sivarionreppana
        Vinkkarit.Rutussa kirjoitti:

        Jos lyö voimakkaasti takaisin oikeaan kohtaan, niin siihen kuolee varmasti. Olet idiootti.

        Ihanko totta?

        Onko sinulla antaa esimerkkitapauksia jossa akkamainen hinttarisivari on onnistunut lyömään armeijan käynyttä "junttia" voimakkaasti takaisin oikeaan kohtaan niin että on tullut varma kuolema? Vai onko nämä taas näitä pilvenpössyttelijäluusereiden kovia juttuja?


    • Miki-66

      Sivari ottaa sukan jalastaan ja lyö!

    • jörömörö

      Totaali kieltäytyjä sivari on se joka jätetään kriisitilantteessa väestösuojan ulkopuolelle ja sairaalassa hoidetaan viimeisenä jos ehditään tai viitsitään.

      • 33333334444

        Kuka jotain sivaria tai totaalia viitsii edes kuljettaa sairaalaan? Miksi muiden pitäisi suojella sivari- tai totaalipaskaa joka on itse kieltäytynyt suojelemasta naisia, lapsia, yhteiskuntaa, lakeja, demokratiaa, tasa-avoa, rauhantilaa...? Sivari- ja totaalisaasta on parempi survoa suoraan suohon.


      • Ateisti1982EiKirj
        33333334444 kirjoitti:

        Kuka jotain sivaria tai totaalia viitsii edes kuljettaa sairaalaan? Miksi muiden pitäisi suojella sivari- tai totaalipaskaa joka on itse kieltäytynyt suojelemasta naisia, lapsia, yhteiskuntaa, lakeja, demokratiaa, tasa-avoa, rauhantilaa...? Sivari- ja totaalisaasta on parempi survoa suoraan suohon.

        "Kuka jotain sivaria tai totaalia viitsii edes kuljettaa sairaalaan?"

        Jokaisella on auttamisvelvollisuus jokaista hädässä olevaa kohtaan. Sanot seuraavaksi, ettei sivarikaan ole mitään velvollisuutta suorittanut itsekään. No onhan sivari nimenomaa suorittanut velvollisuudensa, joka on vaihtoehto asevelvollisuudelle. Mistä tiedät ylipäätänsä onko autettava käynyt sivarin tai armeijan?! Onko se sulla ensimmäisenä mielessä jos joku tarvitsee apua!?
        Ei monet naiset ole käynyt armeijaa tai sivaria. Miten voit niitä silloin auttaa?!

        Jos olisit kaatunut jonnekin kuusen alle ja saanut jonkun kohtauksen niin en todellakaan sua auttaisi tai kuljettaisi sairaalaan. Saisit maata siellä kuusen alla! Ei yhteiskunta sinun kaltaisesta hullusta mitään menettäisi!


      • Ateisti1982EiKirj

        Anteeksi vaan, mutta sivari ei ole totaalikieltäytyjä!
        Kyllä ne on armeijan käyneet, jotka jätetään väestösuojan ulkopuolelle, kun niiden tulee suojata sitä väestösuojaa ja siviilejä.

        Kuinka monta 250 000 Suomen reservistä on sodan aikana palveluskelpoinen tai maanpuolustuskelpoinen? Väitän, että noin 50 000 reserviä! Suurimmalla osalla on jokin päihderiippuvuus tai fyysinen kunto heikkoa, jolloin sellaista ei huolittaisi miesvahvuuteen. Sitten on niitä "ramboja", joille ei voida antaa edes asetta käteen, kun olisi väkivaltainen erilaisia omia kansalaisiaan kohtaan kuten ampumassa sivareita!


      • Voisiko olla niin että varsin moni varusmiespalvelun suorittanut joutuu sodan aikana työpalveluun (väestösuojien suurkuluttajaksi) ja varsin monet sivarit määrätään palotorjunta- ja väestösuojelutehtäviin, joihin heidät nykyisin koulutetaan. En halua tällaiseen väestösuojaan mukaan riitaa haastavaa työpalveluksessa katkeroitunutta ex-varusmiestä, joten sellainen joutuu todellakin väestösuojan ulkopuolelle.


    • Sivari_on_Saastasäkki

      Sivareiden painojakauma on normaalijakauman vastakohta; sivarit ovat joko äärimmäisen ylipainoisia tai hyvin laihoja.

      Läskipersesivarit ovat äitsykän pikku pleikkaripoikia, jotka ovat taantuneet pysyvästi lapsen tasolle. Yhteiskunnan elättejä ja loisia, jotka eivät koskaan kykene jättämään lapsuudenkotiaan. Lopulta näistä tulee ikityöttömiä vähäpoikia, jotka kuolevat tukkeutuneihin verisuoniinsa 50-60 vuotiaina.

      Laihat sivarit ovat yleensä narkkareita ja epämääräisiä "aktivisteja." Nämä ovat lapsuuden sijasta jämähtäneet ikuiseen teini-ikään. Narkkaaminen on yleensä tuhonnut kaiken itsenäisen ajattelun ja tämä porukka riehuu kaduilla piripäissään kivittämässä ikkunoita "aatteen" nimissä. Mikä tämä aate onkaan, sitä ei kukaan porukasta tiedä, kunhan vain saa riehua. Välillä ryhmäytyvät jonkun karismaattisemman johtajan ympärille ja syntyy anarkomarkolaumoja ja joskus jopa terrorijärjestöjä. Nämä tottelevat sokeasti ryhmänsä johtajan harhaisia käskyjä ja ovat täysin auktoriteettiuskovaisia, varsin ironista.

      • Suomen ulkopuolella melkein kaikki ovat sivareita.

        Kuitenkin muissa valtioissa menee huomattavasti paremmin.


      • Ateisti1982EiKirj

        "Lopulta näistä tulee ikityöttömiä vähäpoikia, jotka kuolevat tukkeutuneihin verisuoniinsa 50-60 vuotiaina."

        Olen ollut aina työelämässä, paitsi silloin kun satuin opiskelemaan ja kesälomallani kesätöissä joka kesä. Teen vuorotyötä ja näin viikonloppunakin menen töihin eli en ole taho joka tekee töitä vain ma-pe klo 8-16 välillä.

        Tukkeutuneet verisuonetkin voivat olla perinnöllisiä ja muut sydänviat.
        Biologinen isäni oli sotilasarvoltaan merivoimien kersantti, mutta kuoli jo 47-vuotiaana. Seuraavaksi sanot että kuoli häpeästä kun olen sivari tai jotakin muuta typerää johon sanon että kuoli runsaaseen alkoholin käyttöön. Sen osaa monet armeijan käyneet. Tunnen monia sivareita itseni lisäksi, jotka eivät käytä alkoholia tai edes tupakoi.

        "Läskipersesivarit ovat äitsykän pikku pleikkaripoikia, jotka ovat taantuneet pysyvästi lapsen tasolle."

        Minulla ei ole ollut koskaan pleikkaria, enkä ole asunut äitini luona enää yli 15 vuoteen. Äiti asuu toisella paikkakunnalla, jonne on matkaa n. 150km.
        Perseeni on monen naisen mielestä hyvännäköinen ja olen joidenkin mielestä komeakin.

        "Laihat sivarit ovat yleensä narkkareita ja epämääräisiä "aktivisteja.""

        En ole käyttänyt koskaan huumeita enkä myöskään käytä mitään lääkkeitä päihteenä. Pakko Suomessa olla vähän "aktivisti" Sipilän hallituksen kusetuksille.

        "Narkkaaminen on yleensä tuhonnut kaiken itsenäisen ajattelun ja tämä porukka riehuu kaduilla piripäissään kivittämässä ikkunoita "aatteen" nimissä. "

        Eiköhän sivarit ole kuitenkin niitä jotka ajattelevat ihan itsenäisesti siitä lähtien menevätkö armeijaan vai ei ...ja armeijaan menevät ajattelevat aina massanmukana. Ikkunoiden kivittäminen kuullostaa äärivasemmiston touhuilta, johon kuuluu myöskin armeijan käynneitä eikä vain sivareita ja yllättävän paljon naisia.

        Olet täällä väittänyt aikaisemmin ettei sivareilla ole auktoriteettia mitään kohtaan. Se vasta ironista onkin! :)


    • sivreisa

      Suomen kuuluisimmat sivarit, Jussi Halla-aho, Mikko Alatalo............Ja googelta ja ylläty.

    • sivari_näyttää

      ... ihmiseltä.

    • ylöstalos

      Halla-aholta joka vaatii tankit, Alatolta mites sointukaan, muuten mites Alatollo lauloikaan et maa on ryssitty viemäriin, ja aivan....

    • Groupwex

      Sivari näyttää Jussi Halla-Aholta, tai Jari Tervolta. Vapautettu Lordilta tai Ville Valolta.

    • 45wtetetetetetetegf

      Sivari tykkää käyttää inttityyliin maanläheisiä värejä.

    • Kalle_Pikkuhärskilä

      Otsa on korkeampi kuin olkapäät.

    • Kun itse suoritin sivaria 89-90, niin sain paikallisesta varuskunnasta kaksi pahvilaatikollista harmaita "rätei ja lumpui", joita sai käydä vaihtamassa puhtaisiin, kun ne likaantuivat. Käytin niistä sekaisin siviilikuteiden kanssa aika paljon mm. peltipaitoja, karvalakkia ja nahkasaappaita. Joskus harmaita housujakin. Varusmiehet eivät voi tietääkseni pitää armeijan kuteita lomillaan miten sattuu. Tuohon aikaan sivarin siis tunnisti, jos hänellä oli päällään satunnaisia valtion harmaita releitä. En tiedä jaetaanko sivareille noita enää(?) Silloin minun aikanani ne sivareille jaettavat releet eivät olleet suinkaan parhaita tekstiilejä, mitä puolustusvoimilla on, vaan pitkälti jotain semmoisia vanhentuneita rytkyjä, kuten sarkamantteli. Palveluspaikassani jotkut työkaverit eivät voineet käsittää miten saatoin käyttää armeijan kuteita jos olen kerran aseistakieltäytyjä!

    • Luulen.että

      Sivarilta puuttuu ainakin viikset ja lippis.

    • TässäSivariMalli

      Ajaa pikkubemaria ja leikkii kovaa poikaa kun äiskä on antanut bensarahat romuun,yleensä rikkaat vanhemmat ja poika on läski joka on töissä isänsä suhteilla saamassa työpaikassa.

    • öööökhänädä

      Likainen tukka, kiroilee äänekkäästi, näkee natseja ja rasisteja joka puolella, kusee nurkkiin, tuhoaa kukkaistutuksia...

    • Kersantti

      Jos ei inttiä kestä niin ei ole mies eikä mikään.

      • hmmm1

        Mitä kestämistä siinä on tänä päivänä? Lasten tarha.


      • Sivari_on_Saastasäkki
        hmmm1 kirjoitti:

        Mitä kestämistä siinä on tänä päivänä? Lasten tarha.

        Aivan, siksi täytyykin olla täysi paskahousu ja veltto saastasäkki jos ei sitä lastentarhaa kestä.

        Sivarit ovatkin yhteiskunnan pohjasakkaa.


    • Sivarivuonna1993

      Ratkiriemukasta keskustelua täällä:)
      Itselle sanottiin siellä sivarikoulutuksessa, että mitä sä täällä teet ku oot ihan sen olonen, että oisit voinu mennä inttiinkin.

      En tiedä, mistä johtu, mutta näköjään sielläki oli valloillaan semmonen stereotypia, millainen tyyppi sivari on. Ainaski sen tosiaan huomasin, että oli muutamat semmosia, ku ois pitäny istua ni ne vaan valu pitkin sitä tuolia. Mutta kyllä se hajonta oli aika kirjavaa ja monen olosta tallaajaa mahtu joukkoon. Olin ainoa, joka osallistu sählyn peluuseen ryhmästäni ja se muu jengi oli ruotsinkielisiä ja niistä pelas varmaan kaikki.

      Aika monesta eri syystäkin jengiä hakeutu varmaan sivariin, eikä kaikilla ollu edes se "vakaamus"
      se juttu. Ykski kaveri oli ollut hirvimettällä ja kaikkee, mut ku oli nähny ku enolla oli kivääri lauennu omaan poskeen ni oli loppunu kiinnostus ampumiseen.

      Se sotapäällikkö sano mulle kutsunnoissa, että et kai sää pasifisti kuitenkaan oo, nii sanoin että en tietenkään, että anna mulle ase niin voin sen myös todistaa, mulle on vaan vaikeeta seisoo rivissä
      nauramatta. Sovittiin, ettei vaivaa mua rauhan aikana ja että se sitten soittelee ku tulee ihan oikeesti jotain ammuttavaa.

      Eli toi alkuperäinen kysymys on oikeesti ihan v***n huono, ku ei se mee noin. Mun mielestä yhdistäviä tekijöitä oli aika paljon enemmänkin mentaalisella puolella. Normeihin sopeutumattomuutta ja yksilöllistä ajattelukykyä löyty ainaki paljon....

    • Varusmies näyttää ainakin kurkkusalaatilta! :D

    • matusuomi88

      Yhtä tyhmältä kuin läski varusmies...joka tuhlaa aikansa romahtavan suomen "puolustamiseen"...joka on mahdollista vain silloin kun joku hyökkää oikeasti mutta eipä näytä olevan näköpiirissä tälläistä asetelmaa joten ajantuhlaamista on surkean matusuomen puolustaminen...i

    • Tuoppi1980

      HOX HOX! Ei sen niin väliä miltä näytät, mutta nyt haetaan nohevaa huumorintajuista sivaria meille toimistoon Turkuun. Jos sinua tai kaveriasi kiinnostaa rento ja letkeä meno, kuitenkin asiallisessa toimistoympäristössä työskentely liukuvalla työajalla, nyt olisi sellainen tarjolla! linkki: https://vipa.mol.fi/sivariweb_public/pages/servplace_info.jsf?id=1677199

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      107
      1825
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1396
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1329
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1313
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      14
      1041
    Aihe