Synnin tunnustaminen?

Kivipelto123456

Sanokaapa hyvät veljet ja sisaret...jos on tehnyt raskasta syntiä..jota katuu ja syyllisyys painaa sydämessä sen seuraksena..kun on langennut tietoisesti.
Riittääkö ..että omassa kamiossaa .tunnustaa tehneensä sellaista.mistä Pyhä Henki jo ennalta on vsroittanut..mutta kuitenkin lankesi himoihin.riittääkö siis katuminen ja anteeksi anominen Jumalalta...vai täytöökö asia viedä ja kertoa jollekin lähimmäiselle tai papille.?
Voisin sen viedäkin ja kertoa jollekin.mutta nyt eiole ketään joille tunnustaa.
Jumalan edessä olen niinkuin Daavid.

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinensyntinen

Sakarjan kirjassa kerrotaan kuinka paholainen syytti ylipappi Joosuaa, mutta Joosua oli vaiti. Sak. 3. Samalla lailla meidän tulee tunnustaa kaikki sydämemme syytteet oikeiksi, eikä puolustella.
      Jos niin teemme ja luotamme Jeesuksen kuolleen meidän syntiemme tähden, saamme rauhan.
      Aina kun puolustaudumme, paholainen saa aiheen syyttää meitä.

Luota siis Jeesukseen ja tunnusta Hänelle tekosi ilman puolusteluja. Siunausta sinulle!

• "Sanokaapa..." ?? Kirjoituksesi sävy ei vaikuta siltä että mieltäsi painaisi oikeasti jokin. Oletko täällä esittämässä näitä kysymyksiä kiusataksesi? Puhuttelet meitä uskovia myös veljiksesi ja sisariksesi, mikä minua ihmetyttää sillä jos olet itse uskovainen, tämmöiset asiat pitäisi mielestäni olla aika selviä?

Jos olet rikkonut lähimmäistäsi vastaan, sinun tulee sovittaa asia hänen kanssaan. Jos olet rikkonut lakia vastaan, sinun tulee ilmooittautua esivallalle ja sovitta sen kanssa asia. Jos taas olet rikkonut ainoastaan Jumalaa ja itseäsi vastaan, sinun ei välttämättä tarvitse viedä asiaa kellekään ihmiselle tiettäväksi.

Muista että jokaisessa edellä mainituista tapauksista synnit tulee tunnustaa ennen kaikkea Jumalan edessä, mutta sitä ei varmasti Jumalakaan "hyväksy" että jos olet esim. tehnyt pahasti jollekin ihmiselle etkä aio sovittaa asiaa myös hänen kanssaan:

Sen tähden, kuule Vapahtajan omat sanat:

"Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi. Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen." (Matteus 5: 23-25)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe