Unenomainen elokuva 2010-luvulta

nimeävailla

Muistaako kukaan 2010-luvulla julkaistua elokuvaa, joka oli tyyliltään ja kuvaustavaltaan tavanomaisia elokuvia jotenkin jännästi unenomaisempi / taiteellisempi?

Pelikortit liittyivät mielestäni jollakin tavalla leffan nimeen ja / tai tematiikkaan. Olisin voinut vaikka vannoa että miespääosaa näytteli Matthew Mcconaghey, mutta en löytänyt hänen filmografiastaan mitään tähän viittaavaa. Leffassa mies ikään kuin vaeltaa päämäärättä elämässään minne milloinkin päätyy, ja pohtii onko millään mitään tarkoitusta. En muista, että varsinaista juonta olisi ollut lainkaan. Leffateatterissa meinasin paikoin nukahtaa, mutta outoudessaan ja erilaisuudessaan elokuva oli kuitenkin loppujen lopuksi jotenkin kiehtova ja haluaisin nähdä sen uudestaan.

Olisiko kellään heittää ehdotuksia, että mistä leffasta olisi voinut olla kyse..?

2

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarotisti

Olisikohan Terrence Malickin Knight of Cups (2015, esitetty Suomessa 2016), pääosassa Christian Bale?

• nimeävailla

Herranjumala! En uskonut että kukaan voisi tunnistaa leffaa noilla muistikuvilla mitä mulla oli, mutta niinpä vain tunnistikin! Kiitos miljoonasti, se oli juuri tämä! :)

t. Alkuperäinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3335
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2744
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2364
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      41
      1659
    5. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    6. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1281
    7. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      8
      1255
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1203
    9. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      258
      1080
    10. Apua pyydän

Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte
      Ikävä
      33
      1056
    Aihe