Te maahanmuuttajat jotka olette integroituneet

PerusSkannattaja

maahamme, elätätte itse rehellisesti itsenne. Jotta te ette tulisi leimatuksi kun on kriittisyyttä maahanmuuttajia kohtaan, alkakaa te puhumaan järkeä näille kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneille, vielä Suomessa suomalaisten veronmaksajien kustannuksella loisiville(lähinnä vihervasemmiston heitä hyyyssätessä kun niiltä loppuu äänestäjät jos pakolaisia ajetaan pois ja jos uusia ei oteta rajattomasti joka on vihervasemmiston toive ja tavoite, jotta vihervasemmisto eliitti pärjäisi itse hyvin.), jotta nämä tajuaisivat lähteä pian Suomesta pois. Ilmoittakaa myös kotimaihinne ettei Suomeen kannata tulla turistiksi muuten kuin omin kustannuksin sillä Suomessa on paljon omiakin köyhiä avuntarvitsijoita. Että suomalaiset ei tule koskaan hyväksymään ulkomaisten nuorten miesten massoja jotka kuluttavat aikaa ostareissa jne, syövät, juovat, asuvat, hoitavat terveyttään suomalaisten veronmaksajien kustannuksella niin kuin olisi itsestään selvää että näin sopii surffailla Suomessa. Vaikka vihervasemmisto saisi äänivyöryn vaaleissa maahanmuuttajienkin avustamana, ei niin maahanmuuttajien kuin suomalaistenkaan olot parane sillä tuo katala eliitti hommaa vain itselleen ja lähipiirille hyvät virat ja olot. Näin on ollut ennenkin. Totuuden nimessä on sanottava että haittapakolaisten hyyssääjiä on muissakin puolueissa mutta perussuomalaisissa niitä ei ole. Perussuomalaiset tekee työtä suomalaisten hyödyksi.

3

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leipäjonossalapseni

      niinjuuri tästä viha syntyy.rahaa ei ole.pino laskuja suomella on.kuka ne maksaa.me suomalaiset.eläkeläiset jotka loi nämä eurot.nyt niitä joku hallitus nimi.käyttää ku paskaa pelloiille levittäs.ei tänne vihattavaks kannata tulla.me emme ole suvaitsevainen kansa jos lapsemme leipäjonossa seisoo!!!

    • siivousta_Suomeen

      Suomessa on rahaa maksaa jättipalkkoja ja palkkioita kaikenlaisille teryleenin kuluttajille. Kas kummaa kun kukaan ei vaadi yli 2000e/kk palkkojen alentamiseen??? Puhumattakaan eläkkeistä jotka ovat kymmeniä tuhansia per/kk??

      • toverille-lisää-rahaa

        Tuohon ei syyllisty isot yritykset vaan myös valtonjohtoiset johtajat, lisäeläkkeen jakamiseen, tovereilleen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4197
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3154
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3102
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2927
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2854
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2593
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      318
      2577
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      233
      2253
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2106
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2047
    Aihe