Yksilönvapautta ja valtion mahdollisimman vähäistä puuttumista ihmisten elämään. Yhteiskunta tulisi nähdä vapaiden tahtojen toteuttamisena. Viimekädessä ihminen itse on vastuussa elämästään ja valinnoistaan kuten esimerkiksi köyhyydestä.
Kannatan äärimmäistä
26
311
Vastaukset
- Hiilenpolttajia.vain
Niin...
Mutta kuka laasee portaat ?
Varmaan kohdallasi kunnan talonmies, mutta noin yleensä.
Olisihan se kauheaa jos sossun elätti itse koskisi harjaan.- Mielikuvitusta
"majuri", joka asuu yläkerrassa, kertoi lakaisevansa rapun portaat ylhäältä ja alempana asuva naapuri lakaisee alaportaat. Näin toimien he säästävät vuokrissa.
"majuri" myös kertoi myyneensä kämpän jossa oli lakaistavat portaat ja saamillaan rahoilla ostaneensa kämpän ulkomailta. Ei kuitenkaan kertonut oliko uudessa kämpässä sama "lakaise portaat - säästät rahaa" -sopimus.
Ei myöskään ole kertonut käyneensä uudessa kämpässä. Käymättömyyden ymmärtää, sillä kämpän ostopäivänä oli muita kiireitä kuten kävi ostamassa juhlarahoja ( 5 kpl), joita ei myyty kenellekään.
- eissssitkeestisiivellä
niin ei maailma vaan noinkaa pyöri.tarvitsemme sen aktiivisen nuoren työtätekevän porukan ja ne loppupään hoitajat.jokaisen on tehtävä töitä.kukaan ei saa jäädä tuleen makaamaan.myös sinä.valtio tarvii veroja.sieltä tiukanpaikan tullen auttaa.periaatteena jokainen tekee minkä osaa.noin suomea rakennetaan.köyhyys jos on aate sekin pitää itse rahottaa.siipiveikoista kukaan ei pidä.
Liittyykö tämä äärimmäisen älyllinen julistus jotenkin puoluehankkeeseesi? En kyllä ymmärrä, mitä pirua se kepupalstalle kuuluu.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Oikeastaan huvittaa tuo että olet ylentänyt itsesi jonkinlaiseksi palstapoliisiksi.
Palstapoliisiksi tulee, kun tuo esiin oman mielipiteensä, ja olettaisi että löytyisi sen verran sivistyneistä keskustelijoita, jotka ymmärtäisivät edes koettaa pysya asiassa. Tuo aloituksesi on taas toistoa, eivätkä ne edellisetkään saaneet kovinkaan suurtä osaanottoa, kuin sinulta itseltäsi. Niillä ei siis ollut kantoa, joka kai kertoo, ettei niistä ole juurikaan keskusteltavaa, ja tuohon on muutenkin "julistustyyppinen" koko avaus. Mutta kaikin mokomin, ole huvittunut, jos tunnet että sinulla on sellaista ylemmyyttä kommenttiesi asiasisällön kanssa.
Turmiola.Tommi kirjoitti:
Palstapoliisiksi tulee, kun tuo esiin oman mielipiteensä, ja olettaisi että löytyisi sen verran sivistyneistä keskustelijoita, jotka ymmärtäisivät edes koettaa pysya asiassa. Tuo aloituksesi on taas toistoa, eivätkä ne edellisetkään saaneet kovinkaan suurtä osaanottoa, kuin sinulta itseltäsi. Niillä ei siis ollut kantoa, joka kai kertoo, ettei niistä ole juurikaan keskusteltavaa, ja tuohon on muutenkin "julistustyyppinen" koko avaus. Mutta kaikin mokomin, ole huvittunut, jos tunnet että sinulla on sellaista ylemmyyttä kommenttiesi asiasisällön kanssa.
Sinulla on vähän sellainen tapa että omistasi poikkeavat mielipiteet eivät tietenkään kuulu palstalle. Itse saat kyllä kirjoitella "palstalle kuulumatonta".
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sinulla on vähän sellainen tapa että omistasi poikkeavat mielipiteet eivät tietenkään kuulu palstalle. Itse saat kyllä kirjoitella "palstalle kuulumatonta".
Kuten?, saa laittaa esimerkkejä, mutta kannattaa tietystikin sitten katsoa, missä yhteydessä niitä on esitetty. Onko sinulla joku känkkäränkkäpäivä, kun pitää turhanpäiväisistä vittuilla.
Voi palstaa seurailla muutaman viikon aikavälillä ja pohtia, jos on kyvykkyyttä siihen sellaisella tyypillä joka fanittaa palstahäirikkö pankkomajuria, että onko palsta missään mielessä keskustelupalsta jossa pääasiassa pitäisi olla keskustaa koskevaa tarinaa, ja pohtia millaista keskustelu yleensä täysipäisten ihmisten kesken on.
- JuurikinNoinSeOn
Minäkin kannatan yksilönvapautta ja valtion puuttumattomuutta ihmisten elämään, eikä siihen tule myöskään Naton, EU:n, YK:n tai minkään muunkaan ylikansallisen tahon puuttua. Kaikki nuo edellämainitut (Nato, EU, YK) tuleekin lakkauttaa tarpeettomina
- hahahhahhhahhaaaaaaaaaa
https://www.is.fi/presidentinvaalit2018/art-2000005485969.html
Siinä myrkkyä Kekkosvihaajalle, sinä tunnut olevan kaikissa asioissa marginaalissa jos edes siinä- voireppanaa
OikeistoSosDem kirjoitti:
Totta kai olen mieluummin marginaalissa kuin kuljen lammaslauman mukana.
Sinähän kuulut lammaslaumaan. Sosialistisissa puolueissa johtajat päättävät ja taviksilla ei ole oikeutta edes arvostella johtajiaan. Omaa puoluettasi et saa suunnitelmaa pidemmälle.
voireppanaa kirjoitti:
Sinähän kuulut lammaslaumaan. Sosialistisissa puolueissa johtajat päättävät ja taviksilla ei ole oikeutta edes arvostella johtajiaan. Omaa puoluettasi et saa suunnitelmaa pidemmälle.
Olet pihalla kuin lumiukko. Sitäpaitsi en ole mikään Sosialisti. Lammaslaumalle on syötetty myyttiä kaikkivoivasta ja ylivertaisesta Kekkosesta. Kaltaiseni ajattelevat yksilöt tajuavat tuon ajan olleen Suomen historian suurin onnettomuus.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olet pihalla kuin lumiukko. Sitäpaitsi en ole mikään Sosialisti. Lammaslaumalle on syötetty myyttiä kaikkivoivasta ja ylivertaisesta Kekkosesta. Kaltaiseni ajattelevat yksilöt tajuavat tuon ajan olleen Suomen historian suurin onnettomuus.
Kysymys ei ole myytistä, sillä käytännössä me kaikki Kekkosta arvostavat ja yliarvostavat olemme seuranneet omakohtaisesti ainakin osan hänen presidenttikaudestaan. Meille ei siis ole tarvinnut syöttää myyttiä, koska olemme silminnäkijöitä. Tuskin itsekään olemme syöttäneet myyttiä teille nuoremmille, sillä Kekkosen toiminnan monipuolinen arviointi alkoi heti 1980-luvun alussa meidän aikalaisten suusta. Jos tunnet, että sinun ikäpolvessasi ja vielä nuoremmissa on lampaita, niin voi voi. Olette ryhtyneet lampaiksi ihan omasta aloitteestanne.
- voireppanaa
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olet pihalla kuin lumiukko. Sitäpaitsi en ole mikään Sosialisti. Lammaslaumalle on syötetty myyttiä kaikkivoivasta ja ylivertaisesta Kekkosesta. Kaltaiseni ajattelevat yksilöt tajuavat tuon ajan olleen Suomen historian suurin onnettomuus.
Nikkisi OikeistoSosDem perusteella olet demari siis sosialisti. Puoluekokouksessahan oikein äänestettiin sosialismiin pyrkimyksen puolesta.
Vaihda puoluetta jos et kerran tunne olevasi sosialisti - MaishiAnushAUJompeJOHTO
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kysymys ei ole myytistä, sillä käytännössä me kaikki Kekkosta arvostavat ja yliarvostavat olemme seuranneet omakohtaisesti ainakin osan hänen presidenttikaudestaan. Meille ei siis ole tarvinnut syöttää myyttiä, koska olemme silminnäkijöitä. Tuskin itsekään olemme syöttäneet myyttiä teille nuoremmille, sillä Kekkosen toiminnan monipuolinen arviointi alkoi heti 1980-luvun alussa meidän aikalaisten suusta. Jos tunnet, että sinun ikäpolvessasi ja vielä nuoremmissa on lampaita, niin voi voi. Olette ryhtyneet lampaiksi ihan omasta aloitteestanne.
Sujuvastihan nikkiä vaihdat ja itsestäänselvyyksiä latelet.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olet pihalla kuin lumiukko. Sitäpaitsi en ole mikään Sosialisti. Lammaslaumalle on syötetty myyttiä kaikkivoivasta ja ylivertaisesta Kekkosesta. Kaltaiseni ajattelevat yksilöt tajuavat tuon ajan olleen Suomen historian suurin onnettomuus.
Mikälainen vaihtoehto olisi ollut Kekkosen linjalle tuolle ajalle. Mielestäni homma meni kohtalaisen hyvin, olemme, olimme viimevuosiin asti itsenäisiä. Nyt tietystikin itseään ylifiksuina pitävä porukka potkii aisan yli, kun ollaan selvitty tähänkin asti, mutta jos linja ei muutu ja jatketaan veren nenästä kaivamista sankareita teeskennellen - tulemme olemaan todellisessa kusessa.
Tosiasiassa ne lampaathan löytyy niistä, jotka ovat Naton varjoon tunkemassa ja jees-porukkana kaikissa asioissa Itään kusemassa, ajattelematta ihan järjellisesti, mikä on ihan ensiksikin maantieteellinen sijaintimme, ja se tosiasia, että meidän on oltava tässä idin ja lännen välissä luotettavasti omalla linjalla, pyrkien puolueettomuuteen, että molemmat puolet ottavat meidät tosissaan. Eli emme voi jokaiseen kusimukiin olla kusemassa ja huutamassa pakotteita.OikeistoSosDem kirjoitti:
Olet pihalla kuin lumiukko. Sitäpaitsi en ole mikään Sosialisti. Lammaslaumalle on syötetty myyttiä kaikkivoivasta ja ylivertaisesta Kekkosesta. Kaltaiseni ajattelevat yksilöt tajuavat tuon ajan olleen Suomen historian suurin onnettomuus.
Joku on voinut yrittää syöttää, meitä tuon ajan eläneitä on paljon elossa ja kyllä me muistamme millaista se oli. Idän politiikka oli johtajien heiniä ei se meitä taviksia koskenut. Neukkulassa ja Virossa käytiin ja nähtiin millaista komuvaltiossa oli.
Isämme olivat hävinneet kaksi sotaa neukuille. Ei heillä eikä meillä ollut haluja kokeilla kolmatta kertaa.
Historiaa ei voi jossitella, et näköjään vieläkään ymmärrä sitä. Jos Kekkosta ei olisi ollut joku muu olisi ollut pressa, mutta me emme voi tietää miten se olisi mennyt. Jo pelkkä kuvitteleminenkin on turhaa ja naurettavaakin.
Sinä voit tietysti kuvitella miten Honka olisi pärjännyt, voisit viihdyttää meitä kertomalla sadun: Honka presidenttinävoireppanaa kirjoitti:
Nikkisi OikeistoSosDem perusteella olet demari siis sosialisti. Puoluekokouksessahan oikein äänestettiin sosialismiin pyrkimyksen puolesta.
Vaihda puoluetta jos et kerran tunne olevasi sosialistiKuinka jäljessä ajastaan joku voi olla. Kepureppana.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kysymys ei ole myytistä, sillä käytännössä me kaikki Kekkosta arvostavat ja yliarvostavat olemme seuranneet omakohtaisesti ainakin osan hänen presidenttikaudestaan. Meille ei siis ole tarvinnut syöttää myyttiä, koska olemme silminnäkijöitä. Tuskin itsekään olemme syöttäneet myyttiä teille nuoremmille, sillä Kekkosen toiminnan monipuolinen arviointi alkoi heti 1980-luvun alussa meidän aikalaisten suusta. Jos tunnet, että sinun ikäpolvessasi ja vielä nuoremmissa on lampaita, niin voi voi. Olette ryhtyneet lampaiksi ihan omasta aloitteestanne.
Kuten olen moneen kertaan sanonut olemme ensimmäinen länteen katsova sukupolvi joka halveksuvan ivallisesti nauraa teille suomettuneelle sukupolvelle.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kuten olen moneen kertaan sanonut olemme ensimmäinen länteen katsova sukupolvi joka halveksuvan ivallisesti nauraa teille suomettuneelle sukupolvelle.
Olen moneen kertaan kertonut sinulle että Kekkonen vei Suomen EEC:hen demarien varsinkin Tuomiojan vastustaessa raivoisasti.
Et kuulu ensimmäiseen länteen katsovaan sukupolveen, ensimmäinen katseli sinne jo ennen Suomen itsenäistymistä.Turmiola.Tommi kirjoitti:
Mikälainen vaihtoehto olisi ollut Kekkosen linjalle tuolle ajalle. Mielestäni homma meni kohtalaisen hyvin, olemme, olimme viimevuosiin asti itsenäisiä. Nyt tietystikin itseään ylifiksuina pitävä porukka potkii aisan yli, kun ollaan selvitty tähänkin asti, mutta jos linja ei muutu ja jatketaan veren nenästä kaivamista sankareita teeskennellen - tulemme olemaan todellisessa kusessa.
Tosiasiassa ne lampaathan löytyy niistä, jotka ovat Naton varjoon tunkemassa ja jees-porukkana kaikissa asioissa Itään kusemassa, ajattelematta ihan järjellisesti, mikä on ihan ensiksikin maantieteellinen sijaintimme, ja se tosiasia, että meidän on oltava tässä idin ja lännen välissä luotettavasti omalla linjalla, pyrkien puolueettomuuteen, että molemmat puolet ottavat meidät tosissaan. Eli emme voi jokaiseen kusimukiin olla kusemassa ja huutamassa pakotteita.Menihän se homma kohtalaisen hyvin. Kansakunta kadotti moraalisen ryhtinsä ja itsetuntonsa Moskovaan kumarrellessaan. Vaikutukset näkyvät vielä tänäkin päivänä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Menihän se homma kohtalaisen hyvin. Kansakunta kadotti moraalisen ryhtinsä ja itsetuntonsa Moskovaan kumarrellessaan. Vaikutukset näkyvät vielä tänäkin päivänä.
No, enää ei ole siitä itsenäisyydestä huolta ollut vuosiin, eikä kyllä moraalista ja ryhdistä kun on osa porukasta kontannut nenä maassa länttä kohti. Sinnehän se meni puoleeyyomuuskin, ja nyt koetataan ajaa liittoutumattomuus samaan pakettiin.
- kekkekkokkeekkkoklogiika
Turmiola.Tommi kirjoitti:
No, enää ei ole siitä itsenäisyydestä huolta ollut vuosiin, eikä kyllä moraalista ja ryhdistä kun on osa porukasta kontannut nenä maassa länttä kohti. Sinnehän se meni puoleeyyomuuskin, ja nyt koetataan ajaa liittoutumattomuus samaan pakettiin.
Milloin Suomi on koskaan ollut puolueeton ensimmäistä kahta vuosikymmentä lukuunottamatta. Miten v6eraita joukkoja alueellaan omaava valtio tai vieraan miehittäjän kanssa puolustussopimuksen omasva vsltio voi olla puolueeton. Vaikka eipä je sveedutkaan olleet. Suomi rikkoi kuitenkin puolueettomuuden tuomitsemalla Grenadan miehityksen. Väyrynen taisi vielä olla kärkipäässä Grenadasta pauhaamassa. Ruotsissa oli aikoinaan Vietnamin kommareita huutamassa Palmen kanssa, Suomeen ei onneksi vastaavaa irvotusta sallittu.
- sutelan
DV8_HellRaiser kirjoitti:
Olen moneen kertaan kertonut sinulle että Kekkonen vei Suomen EEC:hen demarien varsinkin Tuomiojan vastustaessa raivoisasti.
Et kuulu ensimmäiseen länteen katsovaan sukupolveen, ensimmäinen katseli sinne jo ennen Suomen itsenäistymistä.Se oli sitä neukun bysanttilaista viekkautta. Onneksi menivät Afganistaniin ja menettivät uskottavuutensa 'rauhanpuolustajina'. 70-luvulla länkkärinuoriso katsoi suomalaisia lukuunottamatta Vietnamin takia itään. Jenkit veti peräti lähettiläänsä pois Ruotsista.
- meinaavaajämpbt
Meillä täällä Kaustisissa ja serkkupojan luona Somerolla kaikki on geneettisesti ja polliittisesti sitä yhtä kuntaa. Oha meil meinaa tääl Syväjoel näitä punaänkyröitä ja joskus etelänhetelmii käy. Muutehe ollaa yhtä ja käsi ojos ooteleha meinaa noire etelänukkojen antamaa appuu kato.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394
