B. Netanyahu profetoi Raamatullisesti

filade

Tulevassa Kristuksen kuningaskunnassa Jerusalem on maailman kansojen kunnioitettu Israelin pääkaupunki, josta hallinnoidaan maailmaa.
Myös koko luomakunta uudistuu ennen näkemättömällä tavalla, Jes. 60:1-3 ja 65:19-25.

27

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jesaja60

      1. Nouse, ole kirkas, sillä sinun valkeutesi tulee, ja Herran kunnia
      koittaa sinun ylitsesi.
      2. Sillä katso, pimeys peittää maan ja synkeys kansat, mutta sinun ylitsesi koittaa Herra, ja sinun ylläsi näkyy hänen kunniansa.
      3. Kansat vaeltavat sinun valkeuttasi kohti, kuninkaat sinun koitteesi kirkkautta kohti.
      4. Nosta silmäsi, katso ympärillesi: kaikki nämä ovat kokoontuneet, tulevat sinun tykösi; sinun poikasi tulevat kaukaa, sinun tyttäriäsi kainalossa kannetaan.
      5. Silloin sinä saat sen nähdä, ja sinä loistat ilosta, sinun sydämesi sykkii ja avartuu, kun meren aarteet kääntyvät sinun tykösi, kansojen rikkaudet tulevat sinulle.
      6. Kamelien paljous peittää sinut, Midianin ja Eefan varsat; kaikki tulevat Sabasta, kantavat kultaa ja suitsutusta ja Herran ylistystä ilmoittavat.
      7. Kaikki Keedarin laumat kokoontuvat sinun tykösi, Nebajotin oinaat palvelevat sinua; minulle otollisina ne nousevat minun alttarilleni, ja minä kirkastan kirkkauteni huoneen.

      • Tuo tapahtunee vaivanajan jälkeen.

        Jes:
        19:23 Sinä päivänä on oleva valtatie Egyptistä Assuriin, ja Assur yhtyy Egyptiin ja Egypti Assuriin, ja he, Egypti ynnä Assur, palvelevat Herraa.
        19:24 Sinä päivänä on Israel oleva kolmantena Egyptin ja Assurin rinnalla, siunauksena keskellä maata,
        19:25 sillä Herra Sebaot siunaa sitä sanoen: "Siunattu olkoon Egypti, minun kansani, ja Assur, minun kätteni teko, ja Israel, minun perintöosani."

        http://www.thechurchesofgod.com/ABRAHAM FATHER OF MANY NATIONS.htm


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Tuo tapahtunee vaivanajan jälkeen.

        Jes:
        19:23 Sinä päivänä on oleva valtatie Egyptistä Assuriin, ja Assur yhtyy Egyptiin ja Egypti Assuriin, ja he, Egypti ynnä Assur, palvelevat Herraa.
        19:24 Sinä päivänä on Israel oleva kolmantena Egyptin ja Assurin rinnalla, siunauksena keskellä maata,
        19:25 sillä Herra Sebaot siunaa sitä sanoen: "Siunattu olkoon Egypti, minun kansani, ja Assur, minun kätteni teko, ja Israel, minun perintöosani."

        http://www.thechurchesofgod.com/ABRAHAM FATHER OF MANY NATIONS.htm

        Kaikki vaivat ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista. Kaikki vaivaajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.


      • filade

        Jes.60: 7. RK:lle käännös vahvistaa yhdessä muiden Raamatun ilmoituksen, että tulevassa valtakunnassa juutalaiset muiden jäljelle jääneiden kanssa suorittavat uhrimenoja;
        7. Kaikki Keedarin laumat kokoontuvat luoksesi, Nebajotin pässit palvelevat sinua. Minulle mieluisina uhreina niitä uhrataan alttrillani, ja minä kirkastan kirkkauteni huoneen.

        Nebajot oli Ismaelin esikoinen.


    • Aapo59

      Mutta ennen tuota juutalaiset joutuvat käyttämään omia hirmuaseita eli lyömään perinjuurin naapurinsa ja niin heistä tehdään. Kolmannen maailmansodan syntipukki. Kun naapurit on lyöty, he asuvat rauhassaan, ( Hes 28 )kunnes Venäjä liittolaisineen hyökkää, mutta heidätkin Israel voittaa. Mutta vielä ovat kaikki maailman armeijat kimpussa Harmagedonilla, jossa Herra Sebaot näyttää pyhyytensä. Sitten vasta hymyillään.

    • Varma.tieto

      Jerusalem on Israelin pääkaupunki.

      • degret

        Tietysti Jerusalem on juutalaisten ja kristittyjen pääkaupunki.
        Muslimit vaeltaa mekkaan pyllistelemään.



    • hvdoifdbfdibd

      Benjamin Netanyahu on äärioikeistolainen, lähellä natsismia oleva väkivallan ja korruption kyllästämä poliitikko, jolta ei heru pienintäkään myötätuntoa heikoimpia kohtaan.

      • Jep. Jaakob/Israel käänsi selkänsä Jumalalle. Israel palvoo epäjumalia. Siksi Jumala tulee ahdistamaan Israelia suuresti. Israelista jää jäljelle rippeet. Me siunaamme Israelia, koska ellei Israelin jäännös tulisi kutsumaan Kuningastaan "hoosianna", Jeesus ei voisi tulla perustamaan 1000-vuotista valtakuntaa.

        Jer. 30:7 Voi! Suuri on se päivä, ei ole sen kaltaista. Se on Jaakobille ahdistuksen aika, mutta hän on pelastuva siitä.

        Room. 9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.

        Sak. 13:8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

        Biblia (1776) 4Moos. 24:9 Hän pani maata niinkuin tarkka jalopeura, ja niinkuin syömäri jalopeura: kuka tohtii herättää häntä? Siunattu olkoon se, joka sinua siunaa, kirottu olkoon se, joka sinua kiroo.

        Luuk. 13:35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        HOOSIANNA
        https://www.youtube.com/watch?v=0XLHOXPrwW0


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Jep. Jaakob/Israel käänsi selkänsä Jumalalle. Israel palvoo epäjumalia. Siksi Jumala tulee ahdistamaan Israelia suuresti. Israelista jää jäljelle rippeet. Me siunaamme Israelia, koska ellei Israelin jäännös tulisi kutsumaan Kuningastaan "hoosianna", Jeesus ei voisi tulla perustamaan 1000-vuotista valtakuntaa.

        Jer. 30:7 Voi! Suuri on se päivä, ei ole sen kaltaista. Se on Jaakobille ahdistuksen aika, mutta hän on pelastuva siitä.

        Room. 9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.

        Sak. 13:8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

        Biblia (1776) 4Moos. 24:9 Hän pani maata niinkuin tarkka jalopeura, ja niinkuin syömäri jalopeura: kuka tohtii herättää häntä? Siunattu olkoon se, joka sinua siunaa, kirottu olkoon se, joka sinua kiroo.

        Luuk. 13:35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        HOOSIANNA
        https://www.youtube.com/watch?v=0XLHOXPrwW0

        Jeesus on omiensa kanssa 1000-vuotta taivaassa, eikä täällä tuhoutuneen maan päällä. Uusi maa luodaan vasta 1000:nen vuoden jälkeen, kun jumalattomat on ensin hetätetty tuomiolle ja tulella tuhottu.


      • fgfjj

        Onko muita keksintöjä?



      • Luuloeioletiedonväärtti

        Juuri näin, Netanjahu on Illuminatin kärkimiehiä. Palvoo vähän eri jumalaa mitä kuvittelette.


      • Minäsanon

        Oliskohan syytä jättää jotakin tehtävää myös Herralle Jeesukselle Kristukselle.


      • Minäsanon kirjoitti:

        Oliskohan syytä jättää jotakin tehtävää myös Herralle Jeesukselle Kristukselle.

        Luoja päättää ja säätää. Olkaamme levolliset:)

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa

        Room:
        9:9 Sillä lupauksen sana oli tämä: "Minä palaan tulevana vuonna tähän aikaan, ja silloin Saaralla on oleva poika."
        9:10 Eikä ainoastaan hänelle näin käynyt, vaan samoin kävi Rebekallekin, joka oli tullut raskaaksi yhdestä, meidän isästämme Iisakista;
        9:11 ja ennenkuin kaksoset olivat syntyneetkään ja ennenkuin olivat tehneet mitään, hyvää tai pahaa, niin - että Jumalan valinnan mukainen aivoitus pysyisi, ei tekojen tähden, vaan kutsujan tähden -
        9:12 sanottiin hänelle: "Vanhempi on palveleva nuorempaa",
        9:13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin."
        9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
        9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
        9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
        9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
        9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.


    • Kirjakääröt

      Sak.12:2 Biblia (1776). Katso, minä tahdon Jerusalemin tehdä unimaljaksi kaikille kansoille siinä ympärillä; sillä sen pitää myös Juudaa kohtaaman, kuin Jerusalem piiritetään.

    • Hänmulleriittävi

      Vain Jeesus juutalainen yksin...

      • werftt

        ja ateismin vastaista poistettu.


    • rereere

      aamen.

      • fdhfh

        aamen.


    • fdgdgfg

      ok aamen.

      • 433443t5

        ok...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe