Huoran puheenvuoro

Semi-profesional

Menin naimiisiin aika kokemattomana 18-vuotiaana. 30-vuotiaan miehen kanssa . Tein kahden vuoden välein kaksi lasta. Mies oli ja on kai vieläkin täydellinen sika. Kyrpää sai vain hänen halujensa mukaan, vaikka itse olen ollut 16-vuotiaasta asti melkein nymfo. Häntä varten piti kuitenkin hankkia kaiken maailman sekasiasusteet ja muut välineet ja härpäkkeet, vaikka niilä ei paljon käyttöä ollutkaan. Mies juoksi vieraissa, eikä epäröinyt kehua sitä, nussiessaan vertaili minua muihin panoihinsa. Joskus purin hammasta, mutta otin "palveluasenteen", että siitähän vaan kun minäkin saan joskus.

Katkeruus kerääntyi sietämättömäksi, kun tunsin itseni pelkäksi lattialuutuksi. Päätin, että kun lapset häipyvät kotoa, niin sitten alkaa minun vuoroni. Mies oli jo käytännössä kyvytön ja silloin tällöin vaati kaikenlaisia perversioita, osa ihan miellytäviä, osa ei. Nelikymppisenä otin avioeron ja asunto jäi minulle; oli jossain pikkifirmansa konkurssia edeltävässä hässäkässä siirtänyt nimiini.

Tulisin toimeen ihan hyvin pikkupalkallani, mutta kun pidän seksistä yli kaiken, päätin alkaa sitä myymään. Tajusin, että istun pankin päällä. Eka kerrat menivät kyllä harjoittelun merkeissä, mutta äkkiä oivalsin mukautua pitkälti miesten toiveisiin, kun omassa kiimassani minua kiihottaa saada mieheltä vaikka silmät nurin päästä. Minua kiihottaa esim. puhua rivoja puolin ja toisin. Karsintasilmä on vakiintunut sen verran, että torjun kohteliaasti jo yhteydenotossa epäilyttävät tyypit. Pari arviointerehdystä on sattunut, muuta pippurisumutin on on säikäyttänyt nuo tyypit jo ennen käyttötarvetta.

Tässä iässä ei kannata ylihinnoitella itseään pois markkinoilta ja minulle onkin vakiintunut vakioasiakaspiiri, joukossa hyvinkin nuoria. Osapäivähuorana täytyy usein jopa torjua tapaamisia, kun ns. kunniallinen työ 8-16 on itsestäänselvyys. Mielenkiintoinen sessio oli muuten äskettäin, kun eräs vakiasiakas toi 18- vuotiaan kokemattoman kummipoikansa "vähän opettemaan". Jestas, että poika oli kyltymätön! Uskoin tarinan ja poika sai painaa paljaalla ja kummi-isä kortsun kannssa pääsi vielä liukkaille.

Kauanko sitten jatkan huorana? Luultavasti siihen asti, kun pillu alkaa kasvaa sammalta ja puuteessa olevia miehiä ei enää löydy. Ja niitähän kllä löytyy hamaan maailman tappiin. Vanhana huoranakin olen toistaiseksi aika hyvin säilynyt, kun esim. alkoholi ei pahemmin kiinnosta ja jaksan vähän kuntoillakin. Aviotarjouksiakin on tullut esim. iäkkäiltä varakkailta leskimiehiltä. Kun kuitenkin on nuoruudessa yhen aviohelvetin parikymmentä vuotta kokenut ja oppinut määräämään itse itsestään, niin ei oikein houkuta.

Että tällainen on minun, vanhan huoran, stoorini. En tätä palstaa seuraa kovinkaan usein, mutta kommentoida saa ihan millä tavalla tahansa. Tsekkaaan sitten joskus, jos palautetta on tullut.

7

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyrivä_Köysti

      Hyvä kirjoitus ja kunnon suomen kieltäkin, mikä ei palstalla ole kovin yleistä. Kaipa siihen kohta reagoi joku, jonka mielestä olet Baabelin portto tms.
      Itse olen iäkäämpi, suht. säännöllisesti vakiammattilkaisen kanssa muhinoiva, historiastasi päätellen suunnilleen samanlaisen kuin Sinä. En varmaankaan Sinun kanssasi, ellet satu olemaan Etelä-Pohjanmaalta. Mutta tuollaisia meikäläiset tarvitsevat suureen tarpeeseensa, eikä meitä ole vähän.
      Turhan monet nuoret huorat ovat epävarmuudessaan tekoylpeitä nirppanokkia, joille asiakas on on pelkkä laakinpurkaja. Markkinoinnin alkeissäänöt sanovat, että kertahomma on aina helppo myydä, mutta voitto tehdään pidemmän päälle asiakastyytyväisyydellä.

    • zxcsdf

      Mahtavaa, että olet löytänyt juttusi. Toivon kuitenkin, että löytäisit vielä jonkun kumppanin. :) Ottakaa naiset se ujompi hellä mies. Saatte siitä koulutettua omanlaisen. :) Eikä naimisiin ole pakko mennä ;)

    • Thomas76

      Mikähän siinä on että naiset yleensä ihastuu niihin renttuihin vähän pahoihin poikiin. Kiltit ja luotettavat on liian tylsiä. Sitten itketään kun ne ukot on sikoja ja juoksevat vieraissa. Seepra ei pääse taidoistaan eikä renttu luonteestaan. Ei ehkä kuulu tähän palstalle mutta oli pakko vastaa

      • yksinäinen-mies

        Ei tälläiset kiltit miehet saa edes tuhannella eurolla seksi. Rikollisille väkivaltaisille miehille naiset antaa ilmaiseksi.


    • mikseikans

      Hyvän ammatti-ihmisen kirjoitus. Oma mieheni osoittautui kolmen lapsen teon jälkeen täydeksi paskiaiseksi, luuli etten yksin pärjäisi lasten kanssa maailmassa. Laitoin avioeron vireille ja hän käänsi täydellisesti kelkkansa. Raitistui ja hoiti hommansa. Olin oikeesti suunnitellut myös ammatti-huoran lisätienestiä, minulla olisi ollut siihen sopiva pikku-sijoitusasunto. Kirjanpitäjänä olin laskenut, että saan enemmän laatuaikaa, kun teen keikkaa aamupäivällä kun lapset koulussa ja sitten varsinaista työtäni kotona muutaman tunnin iltapäivällä. Joskus vieläkin kelailen tuota vaihtoehtoa, eläkepäivien lisärahoitukseksi :D

    • yksinäinen-mies

      Minkälaisia miehiä käy sun luonas. Onko ne yhtä lihavia kun minä eli 83 kiloisia kun maksullinen ei antanut minulle vaikka olisin tuhat euroa maksanut. Onhan minulla mahaa ja olen ruma mutta en mielestäni ole niitä rumimpia ihmisiä maailmassa. Kumma kun ei saa rahalla edes seksiä.

    • Hullu akka kun tartutti hurvattomaan pikkupoikaan kaikki mahdolliset tautinsa..Ei mitään vastuuta.
      Siinä sai poika kerralla tuhansien ihmisten seksuaalihistorian mulkuunsa. Eipä tainnut ajatella sitä asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe