Saatanako Saulin kutsui?

Kysyväinen

Saul uhkui yhä vihaa ja murhanhimoa Herran opetuslapsia kohtaan. Hän meni ylipapin luo ja pyysi tältä Damaskoksen synagogille osoitettuja kirjeitä, jotka valtuuttaisivat hänet vangitsemaan tuolle tielle lähteneet, sekä miehet että naiset, ketkä vain käsiinsä saisi, ja tuomaan heidät Jerusalemiin.

Matkalla, Saulin ollessa jo lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti yhtäkkiä valo hänen ympärilleen.

Hän kaatui maahan ja kuuli äänen sanovan: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
Hän kysyi: "Herra, kuka sinä olet?" Ääni vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat."

Sillä eihän sovitusveri voi mitään puhua, kun ei se puhu meidän Jarillekaan, jonka suonissa virtaa sentään vanhoillislestadiolainen veri.

14

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-lahkoihin

      Lue nyt se kohta, jossa Jumala sallii Saatanan demonin tulla asumaan Paavalin lihan mieleen.

    • TotuudenTähden

      Kyllä se saattoi itse Saatana olla, joka Jeesuksen ilmoituksen mukaan esiintyi Kristuksena:

      Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen'

      "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat."

      • ei-lahkoihin

        Aivan oikein. Eipä ollut Saulus Tarsolaisen näkemällä Jeesuksella arpia kehossaan.


      • Teuvotunnistettu
        ei-lahkoihin kirjoitti:

        Aivan oikein. Eipä ollut Saulus Tarsolaisen näkemällä Jeesuksella arpia kehossaan.

        Todista väitteesi Raamatulla ei-lahkolain Teuvo.


      • Damaskontiellä
        Teuvotunnistettu kirjoitti:

        Todista väitteesi Raamatulla ei-lahkolain Teuvo.

        Paavalihan sokaistiin samoin kuin homot Sodomassa.


      • Tutkamieskö
        Damaskontiellä kirjoitti:

        Paavalihan sokaistiin samoin kuin homot Sodomassa.

        Ja tutkamiehet nykyisin.


    • saulistapaul

      Jeesus nousi kuolleista ja Jeesuksen veri puhuu parempaa kuin aabelin veri. Puhuu se niin . Elävä Jeesus. Kun Jeesus ottaa kiinni ihmisen se tuntuu.

    • voimanhenki

      Sauluksesta tuli Paul.

    • pelastustuli

      Sanotteko pyhää saatanaksi se on pyhän hengen pilkkaa. Jeesus on pyhä. Pauluksesta tuli Paavali. Jeesus oli jo noussut kuolleista . Paavalia rusikoi saatanan enkeli ettei ylpeilisi koska oli vainonnut kristittyjä . Hänestä tuli kristitty kun kävi kasteella. Hän oli pilkkaaja myös ennen. Hän jätti juutalaisen uskonnon kokonaan . Niin tässähän ei näy nyt Jeesuksen ruumista eikä Jeesuksella verta enää vuotanut kun se kuolleista nousi. Sehän söi opetuslasten kanssa . Arvet näkyy kun Jeesus näkyy. Tässähän on Jumalan Henki joka kohtaa Paavalin. Vai on jo paavalikin kirottavana. Onneksi on jo taivaassa sentään sekin. Ette pääse murhaamaan enää.

      • ei-lahkoihin

        Miksi valehtelet Paavalista? Kun kirjoitat:" Hän jätti juutalaisen uskonnon kokonaan."

        20 Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        oletko ammatiltasi arkkitehti?


      • rfrfrfrrfr
        ei-lahkoihin kirjoitti:

        Miksi valehtelet Paavalista? Kun kirjoitat:" Hän jätti juutalaisen uskonnon kokonaan."

        20 Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        oletko ammatiltasi arkkitehti?

        TYhmäkö olet kun et ymmärrä tekstiä; Saulus Paulus oli juutalainen petturi joka teeskenteli olevansa juutalainen mutta ei ollut.


    • EiköMeneJakeluun

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

    • InhottavaTotuus

      Paavali jäi ilman Pyhää Henkeä, kun menetti opetuslapseutensa:

      "Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

    • En tunne saatanaa kovin hyvin, mutta vähän kuitenkin. Koraanin mukaan Saatana ei kutsu ketään pelastukseen, hyviin tekoihin tai armahdukseen, vaan "Saatana kutsuu ainoastaan helvettiin".
      Se näkyy riivaajien, jotka esiintyvät tämän maailman kuuluisuuksina valheellisesti esim. politiikkoina ja johtajina toimintatavoissa. He kun julistavat, että : Jeesus ei enää koskaa palaa maan päälle noutamaan omiaan, Sä meet varmuudella helvettiin, Suo ei voida pelastaa, Sä oot sitä ja sitä. Nuo riivaajat eli valtiaat toimivat juuri niin kuin saatanan kutsujaväki toimii.

      Jos joku kutsuu pelastukseen, hyviin tekoihin, ja uskomaan Jumalaan ja viimeiseen päivään hän on mitä luultavammin kaikkea muuta kuin saatanan palvelija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe