tuntuu olevan kovin työllistetty lempäälässä,vai sisäpiiritiedoilla hommia haalii
onko mikkolat lestoja
7
263
Vastaukset
- RauniLippo
hyvin saanut sopparit jo vuosia. ahne mies, pesisi välillä autojaan paskasia takseja. toinen ahne vanhus taksari lempäälässä sukunimi alkaa V: kirjaimella. Malttaako lopetaa ajamista ollenkaan, ajaa kaikki pyhätkin itse
- dfghjjhgfgh
Kommarit, antakaa yrittäjien tehdä työtä. Panettelun ja kadehtimisen sijaan voisitte itse mennä töihin.
- nuolepoikanuole
taidat olla puljussa orjana
- dimitri_Hagert
nuolepoikanuole kirjoitti:
taidat olla puljussa orjana
samaa mieltä, vain tyhmät tekee työtä. sossu ja kela maksaa pelkästä olemisesta.
- MikkolanHidasteet
Vanhaa tilastoa https://lvs.fi/2015/03/18/vuoden-2014-maataloustuet-julkaistu/ ja sijalla 7. vain 100 000 euroo pellon kääntämisestä.
Miksi Lvs ei ole enään julkaissut suurimpia maataloustukien saajia? Pelkääkö he että nämä tuen saajat vievät leivän?
Mikkola haluaa että raskaanliikenteen pyörät pyörii ilman hidasteita Lempäälän asuinalueilla. Meidän asuin alueelle kunta olisi tehnyt tielle hidasteen ja hidasteen teko meni lautakuntaan. Mikkolan ajatuksella hidastetta ei tullut, koska se haittaa liikennettä: Mikkolan laittaa liikenteen turvallisuuden edelle........semmoista se kepulainen politiikka on, kunhan omat bisnekset sujuu.- muikkumuikku
rottahan se perkele on
- Mikkolansika
Kyyditsevät monopoliasemassa, hinnat pilvissä. Herra on ylimielinen ja ahne. Vaimonsa sitä samaa, kun rahasta ei ole pulaa ei hintojakaan tarvitse pyörittää hyvän kaupanteon maun rajoissa. Mautonta menoa rotankolossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388