HYVÄÄ LUMISADEPÄIVÄÄ SUBARU AUTOILIJAT!

Hymyilläänkunnähdään

Tätähän varten se Subaru on ostettu! Lunta pukkaa, meillä jo tänää 15cm ja sade jatkuu ja Subaru etenee kuin Palmun alla kanarialla!
Jotenkin tuntuu että muilla on nyt jarru päällä ajettaessa:)
Vanha viisas sanalasku sanoo: Yksi Subaru kesän tekee talvellakin!

4

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outback

      Jos pyörä ei vedä niin se jarruttaa.

    • Hyvääpäiväävaan

      Minulla ei ole ollut mitään ongelmia koskaan etuvetoisella pärjätä, ei edes auraamattomilla teillä. Tuossa juuri kovimpien lumisateiden aikaan täällä oli sellasta paksua muhjua koko tien leveydellä ja pituudella (aurauskalusto pitämässä pääväyliä ajettavana), ajelin ihan ongelmitta etuvedolla niistä läjistä läpi. Eikä tarvinnu hidastella, toki ajoin varovaisemmin kuin kesäkelillä. Hyvät talvirenkaat tietysti, ja pikkasen ehkä pitää osata ajaakin. Mutta ei tuo neliveto ole tarpeellinen kuin jossain aivan pystymetsässä.

      Takavetoiset nk. premium autot tuntuivat toisaalta olevan hieman ongelmissa, yksi oli juuttunut risteykseen ja toinen parkkipaikalle. Tarvis niissä varmaan niitä hiekkasäkkejä laittaa konttiin, mutta etuveto porskuttaa.

    • Ajo.neuvot

      Nelivedolla pääsee jumittamaan autonsa sellaiseen paikkaan, josta pääsemiseen tarvitaankin usein ulkopuolista apua. Nelivetoauto antaa tottumattomalle kuljettajalle väärän kuvan kelistä ja onkin yksi yleinen syys peräänajoihin.
      Mutta hyvän kuljettajan käsissä nelivetoauto on mukava ajopeli.

    • Pois.alta

      Ei pääse neliveto liikennevaloissa oikeuksiinsa huonolla kelillä, kun takaveto-mannet sutii edessä pääsemättä mihinkään. Johtotähti jumittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe