Tätähän varten se Subaru on ostettu! Lunta pukkaa, meillä jo tänää 15cm ja sade jatkuu ja Subaru etenee kuin Palmun alla kanarialla!
Jotenkin tuntuu että muilla on nyt jarru päällä ajettaessa:)
Vanha viisas sanalasku sanoo: Yksi Subaru kesän tekee talvellakin!
HYVÄÄ LUMISADEPÄIVÄÄ SUBARU AUTOILIJAT!
4
412
Vastaukset
- Outback
Jos pyörä ei vedä niin se jarruttaa.
- Hyvääpäiväävaan
Minulla ei ole ollut mitään ongelmia koskaan etuvetoisella pärjätä, ei edes auraamattomilla teillä. Tuossa juuri kovimpien lumisateiden aikaan täällä oli sellasta paksua muhjua koko tien leveydellä ja pituudella (aurauskalusto pitämässä pääväyliä ajettavana), ajelin ihan ongelmitta etuvedolla niistä läjistä läpi. Eikä tarvinnu hidastella, toki ajoin varovaisemmin kuin kesäkelillä. Hyvät talvirenkaat tietysti, ja pikkasen ehkä pitää osata ajaakin. Mutta ei tuo neliveto ole tarpeellinen kuin jossain aivan pystymetsässä.
Takavetoiset nk. premium autot tuntuivat toisaalta olevan hieman ongelmissa, yksi oli juuttunut risteykseen ja toinen parkkipaikalle. Tarvis niissä varmaan niitä hiekkasäkkejä laittaa konttiin, mutta etuveto porskuttaa. - Ajo.neuvot
Nelivedolla pääsee jumittamaan autonsa sellaiseen paikkaan, josta pääsemiseen tarvitaankin usein ulkopuolista apua. Nelivetoauto antaa tottumattomalle kuljettajalle väärän kuvan kelistä ja onkin yksi yleinen syys peräänajoihin.
Mutta hyvän kuljettajan käsissä nelivetoauto on mukava ajopeli. - Pois.alta
Ei pääse neliveto liikennevaloissa oikeuksiinsa huonolla kelillä, kun takaveto-mannet sutii edessä pääsemättä mihinkään. Johtotähti jumittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787