Omat rikollisetkeinot kun tippuu avun ulkopuolelle

vittumitäpaskaajköklj

Olen opiskelija, muuttanut uudelle paikkakunnalle ja puoli vuotta jonottanut turhaan terapiaan. Ongelmiani ei oteta vakavasti, vaikka minulla on toistuva ahdistus johon terapia on ennenkin auttanut, ei ole vieläkään tietoa, pääsenkö terapiaan koska en ole välittömässä vaarassa ilmeisesti vahingoittaa itseäni ja muita. Kieltäydyin alussa kaikista lääkkeistä, kun ennenkin olen pärjännyt ilman, mutta ahdistukseni on viime aikoina mennyt pisteeseen, että en enää kestä.

Olen käyttänyt mirtatsapiinia joskus eikä se auttanut, teki vain päästä sumuisen ja nosti painoa 10 kiloa. Soitin lääkäriin ja kerroin etten pääse terapiaan, eikä sieltä puolen ole mitään tapahtunut puoleen vuoteen, hän suostui vastahakoisesti määräämään suoraan ketiapiinia mirtatsapiinin tilalle ja huomasin että se on psykoosilääke jolla on vakavat haittavaikutukset ja vaurioittaa maksaa. Nyt sitten arveluttaa. Toinen vaihtoehtoni on kannabis ahdistuksen hoidossa, kokeiltuani hasista kerran ja alan kääntyä kannabiksen kannalle rauhoittavana lääkkeenä. Siitä ei tullut minulle mitään haittavaikutuksia, ainoa mikä inhottaa on keuhkot, sillä ei savu tee hyvää keuhkoille. Oloni oli todella likainen kun tor verkosta tilasin rikollisilta suoraan kannabista ja nyt ahdistaa ja pelottaa että jää kiinni. Vain koska en saa omalta paikkakunnaltani järkevää apua. Mietin että tästäkö tämä syrjäytyminen "rikolliselle" tielle alkaa, tällä lailla ihmisistä tehdään "narkkareita". Olen kyllä aika kyrpiintynyt yht. kunnan tilaan mielenterveyden hoidossa, muussakin terv. hoidossa. Samasta paikasta torverkosta voi tilata myös aseita, joilla ampua itsensä, jos alkaa ahdistamaan liikaa. On todella helppoa siis pudota täysin pohjalle, jos siis tämä oma apu ei autakaan.

9

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diakoniatyö