Omat rikollisetkeinot kun tippuu avun ulkopuolelle

vittumitäpaskaajköklj

Olen opiskelija, muuttanut uudelle paikkakunnalle ja puoli vuotta jonottanut turhaan terapiaan. Ongelmiani ei oteta vakavasti, vaikka minulla on toistuva ahdistus johon terapia on ennenkin auttanut, ei ole vieläkään tietoa, pääsenkö terapiaan koska en ole välittömässä vaarassa ilmeisesti vahingoittaa itseäni ja muita. Kieltäydyin alussa kaikista lääkkeistä, kun ennenkin olen pärjännyt ilman, mutta ahdistukseni on viime aikoina mennyt pisteeseen, että en enää kestä.

Olen käyttänyt mirtatsapiinia joskus eikä se auttanut, teki vain päästä sumuisen ja nosti painoa 10 kiloa. Soitin lääkäriin ja kerroin etten pääse terapiaan, eikä sieltä puolen ole mitään tapahtunut puoleen vuoteen, hän suostui vastahakoisesti määräämään suoraan ketiapiinia mirtatsapiinin tilalle ja huomasin että se on psykoosilääke jolla on vakavat haittavaikutukset ja vaurioittaa maksaa. Nyt sitten arveluttaa. Toinen vaihtoehtoni on kannabis ahdistuksen hoidossa, kokeiltuani hasista kerran ja alan kääntyä kannabiksen kannalle rauhoittavana lääkkeenä. Siitä ei tullut minulle mitään haittavaikutuksia, ainoa mikä inhottaa on keuhkot, sillä ei savu tee hyvää keuhkoille. Oloni oli todella likainen kun tor verkosta tilasin rikollisilta suoraan kannabista ja nyt ahdistaa ja pelottaa että jää kiinni. Vain koska en saa omalta paikkakunnaltani järkevää apua. Mietin että tästäkö tämä syrjäytyminen "rikolliselle" tielle alkaa, tällä lailla ihmisistä tehdään "narkkareita". Olen kyllä aika kyrpiintynyt yht. kunnan tilaan mielenterveyden hoidossa, muussakin terv. hoidossa. Samasta paikasta torverkosta voi tilata myös aseita, joilla ampua itsensä, jos alkaa ahdistamaan liikaa. On todella helppoa siis pudota täysin pohjalle, jos siis tämä oma apu ei autakaan.

9

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diakoniatyö

      Mikä sinun mieltäsi painaa? Mikä siellä ahdistaa? Onko ahdistus psyykkeestä johtuva vai jotenkin elimellinen esim. että happitilanne laskee jostakin syystä tai verensokerin rajut heilahtelut tai jokin verenkiertohäiriö aivoissa.Mahdolisesti jokin piilevä tulehdus elimistössä tai huono hemoglobiini.Mielestäni olet toiminut oikein kun et luota liikaa lääkkeisiin.Lääkkeetkin voivat aiheuttaa sivuvaikutuksia. Nyt kuitenkin pitäisi päästä selville mikä mieltäsi painaa vai onko kyse jostakin fyysisestä sairaudesta joka aiheuttaa kummallisen henkisen olotilan.

      Mielestäni toistuvaa ahdistusta nuorilla voi aiheuttaa tämä täysin järjetön tilanne yhteiskunnassaAhdistusta se aiheuttaa myös vanhemmille ikäryhmille.Kalliit asunnot, elintarvikkeet, pinnallisuutta,materialistista elämäntyyliä suosiva yhteiskunta.Monet vastuullisilla paikoilla olevat päättäjät vaikuttaisivat ajavan vain omia ja hyvävelijärtelmän etuja. Lääkebisneksen pyörittäminen on tärkeämpää kuin ihmisten hyvinvoinin parantaminen.

      Voisitko hakea keskusteluapua, tukea esim. kirkon diakoniapalveluista. Puhuminen usein auttaa ainakin vähän joskaan ei ongelmia välttämättä heti selvitä.

    • tehokasahdistuslääke

      Kannabis voi kerääntyä kehooon ja aiheuttaa ongelmia pahentaa ahdistusta ja aiheuttaa psykoottisuutta myöhemmin ja aine voi olla epäpuhdasta siihen voi olla sekoitettu jotakin vaarallisempaa ainetta. Älä pilaa elämääsi tuollaisilla aineilla. Käytä mieluummin niitä lääkärin määräämiä lääkkeitä, sitten kun löydätte sellaisen sinulle sopivan lääkkeen että haitat pieniä. Siis niin kauan että tunnet olevasi kunnossa. Sitten voi yrittää vähentää jos lääkäri lupaa ja pikku hiljaa lopetella lääkkeet. Jjos lääkkeiden lopettamisen jälkeen tulee taas huono olo alkaa sitten vaan taas käyttämään lääkettä niin kauan että voi taas hyvin ja miettii onko elämäntavoissa jotakin mitä vielä voisi muuttaa niin että olisi mukavampi elää. Monesti olosuhteitaan ei voi muuttaa sittten pitää yrittää jaksaa, olosohteet voivat kuitenkin jossain vaiheessa muuttua paremmaksi yllättäenkin. On niin paljon helpompaa hypätä vihreälle oksalle kun planeetat liikkuu suotuisiin asemiin ja myötätuuli alkaa puhaltamaan elämässäsi kun olet fyysisesti ja henkisesti ainakin kohtuullisen terve. On niitä monia muitakin terapiapaikkoja ja vertaistukiryhmiä paikkakunnasta tietty riippuu mitä tarjolla etelässä sininauha- ja valkokanauha, helsinkimissio, seurakunnissa on krito-ryhmiä, ei välttämättä tarvi kuuulua seurakuntaan. Reipas liikunta auttaa ahdistukseen jos oot introvertti hikihölkkälenkki 1-2 kertaa viikko jos on huono kunto voi alottaa kävelyllä ja hölkätä osan äkkiä se kunto nousee, uiminen ja jumppa tai jokin reipas tanssi , jos oot enempi extrovertti niin paritanssit, joukkuepelit yms yms just sitä liikkumista mistä tykkäät.Ootko kiinnnostunut henkisistä jutuista seurakunnissa on monenlaista ohjelmaa . Pidätkö eläimistä? ehkä koira sopisi sinulle, se kaveri on tehokas ahdistuslääke.

      • kantapäälapiossa

        Syrjäytyneilä harvoin mielessä paritanssit, ei paljon huvita edes puhua ihmisille mitään. Kannabista voi käyttää ihan myös syötynä, niin ei keuhkoja ahdista. Eikä sinne kukaan mitään paskaa sekaan työnnä. Voimia.


      • Imnotlying

        Älä kehota ketään enään ikinä syömään mitään masennukseen liittyviä lääkkeitä kiitos, lääketiede on täysin kujalla psyykkeen toiminnasta.


    • Onkotutkittuveriarvot

      Kilpirauhassairaus?

    • elämä.on.ankeaa

      Näin minä syrjäydyn / syrjäytetään!

      Jäin työttömäksi uuden työn koe-ajan jälkeen. En siis kelvannut ko. työhön .
      Nyt odotan Kelan päivärahoja. En pysty maksamaan ylisuuren asunnon vuokraa jonka jouduin työssä ollessani ottamaan kun ei ollut pieniä asuntoja saatavilla.
      Kela maksanee nyt asumistukea vain yksiön kokoisesta. Enkä tiedä suostuuko sossu maksamaan osan vuokrasta, tuskin paria kk pidempään?
      Asunnottomuus siis häämöttää tulevaisuudessa?
      Lisäksi painaa velat ulosotossa joita en pysty nyt ollenkaan maksamaan vaikka tähän saakka olen maksellut n. 900€/kk.
      Töitä haen mutta kun ei niitä ole paikkakunnallani liioin tarjolla ja hakijoita on runsaasti.
      Kunpa olisi edes rengin työtä jossa asunto ja ruokaakin joskus tarjolla? Nekin mahdollisuudet kelpais jos tietäis missä sellaista olis tarjolla.

      Mitä teen, tyydynkö kohtaloon vai "hyppäänkö hateloon"?

      • SSS

        Mutta hei, Ahmedilla on kivaa Helsingissä ydinkeskustassa pitää asuntoa samalla kun kotimaassaan on lukaali. Täällä suomalainen vaimo puskee joka vuosi mustikka mohameddia, ja kotimaassaan lomalla lissää. Suomi nousuun. Eihän se haittaa jos naapurilla on paremmin asiat, sehän olisi naapurkateutta. Suomessa katsos ollaan niin hyväsydämmisiä että annetaan mielummin ulkomaalaisille joiden kanssa ei ole mitään muuta samaa kuin ulkomuoto.
        Aina niiltä 1980-2000 syntyneiltä leikataan ja kuritetaan, sekä eläkeläisiltä jotka ovat maan rakentaneet. Nykyiset keski-ikäiset sipilät vain vetää kaikki omaan perseeseen ja vaatii muita maksamaan nelinkertaista maksua siitä mitä itse ovat tehneet, aivan naurettavaa, mutta minkäs teet kun ketään ei kiinnosta. Kaikki muu on niin jännää ja kivaa, on hupia ja peliä, on vaikka mitä. Noooh, täytyy katsoa tämä "näytelmä" loppuun, näytelmä mitä tämä elämä nyt esittää, sotahan tässä tullaan näkemään. Suomi on jakautunut, ja jakautumista vain jatketaan ja kiihdytetään.


    • Eiiii

      En tiedä toi että lääkäri määrä psykosi läkettä ahdistuksen.

      Onkohan just kyseisetä läkkestä kampanija eli lääkäri saa sittä provikka.

      Kannbis voi silti olla hyvä verattuna sihen psykosi läkkesen.

      Kadultta saa apua mutta yhteiskunnasta ei.

    • JokuJokaEnOleMinä

      joku, joka en ole minä, on kuvaamasilainen. Jatkuvaa ulkopuolella oloa koulusta asti. Jatkuvasti piirien vaihtuminen, ja ties mitä. 11 vuotta TE-toimiston tempuissa mukana eikä palkallista työtä. 9euroa päivältä, jee. se joku, joka en ole minä, on siirtynyt polttamaan kannabista, se vie turhautuneisuuden pois ja löytänyt taas iloa siitä mistä ei enään ole pitkään aikaan löytänyt iloa. Parasta lääkettä mitä on löytänyt, on tungettu psykoosilääkkeitä ja SSRI ja mirtoja, bentsoja ties mitä. Yllättäen tuo laiton on auttanut eniten, on alkanut jopa saamaan hieman aikaiseksi asioita kunhan ei ole liiaksi polttanut. Koulusta ei tullut mitään, 16v teinipoika istutetaan luokkaan ja sanotaan että lue. Luottotiedot on mennyt, mutta se ei haittaa (kuulemma) :)

      Ei tule rakentamaan mitään elämällään, ei halua lapsia tänne tehdä syrjäytymään, sillä syrjäytyminen periytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe