Kun kieltäytyy ilmaistyöstä tulee karenssi, lisäksi -20% vähennys yhden kuukauden perusturvaan, ainakin aluksi.
Kela lähettää kunnan sosiaalitoimelle ilmoituksen sosiaalityön tarpeesta, sosiaalitoimen tulee laatia asiakkaalle itsenäisen selviytymisen suunnitelma asiakkaan ollessa paikalla ja tämä tulee asiakkaan allekirjoittaa.
Mikäli suunnitelmaa ei jostain syystä tehdä eikä sitä voi toimittaa Kelaan, Kelan ei tarvitse maksaa ollenkaan perusturvaa.
Eli ei työmarkkinatukea eikä perusturvaa jos ei suostu pakkohömppään ja holhoukseen.
Työttömät siis aiotaan nyt murhata ilman leirejä, kai luottaen että joko tappaa nälkä tai työttömät alkavat tehdä itsemurhia.
Elämme vaarallisia aikoja.
Työttömät murhataan ilman leirejä
13
91
Vastaukset
- kxlxmxmzmzlx
"sosiaalitoimen tulee laatia asiakkaalle itsenäisen selviytymisen suunnitelma"
kaksi metriä köyttä. koska kolme metriä maksaisi liikaa. - nxndmdldfl
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/ihmiskoe-vetaa-hiljaiseksi-onko-meista-robottivallankumouksen-jalkeen-vain-virtalahteiksi-koneille-6692313
yllättäen kaikille löytyikin työtä! - Lindströmin-pihvi
Eutanasia työttömille!
- hömppähommaa
Tarkoitatko sitä kuntouttavaa hömppähommaa?
Minulle kun sitä "ehdotettiin" menin sitten 3 kk ajaksi 2 pv/vk 4h/pv.
Ei siellä mitään tekemistä ollut, tämän olen kertonut työvoimaviranomaisille, sosiaalitoimen edustajalle ja "työpaikalle" itselleenkin.
Nyt onkin sitten saanut olla TE-keskukselta ja sosiaalitoimelta rauhassa lähemmäs 2 v. - J.Vartiainen
Arbeit macht frei !
Työttömät eivät siis voi olla kuin orjia. - Tasaarwoo
Kun laiton kyömynenä ei saa turvapaikkaa. ei mistään karenssista ole tietoa vaan ruoka ja disco huolto toimii.
- kuka.jää
Mutta kuka jää kaipaamaan työttömiä?
- aamupuuron
pika puoliin pääsee duunaritkin velli hommiin kun työ ministeri tunnusti aamu tvssä halpa työ tulee suomeekin olemaan.
- jukistoimintaan
Kyllähän tuo Lindströmmi tuolla perustelee, aktiivitoimia työllistämistoimina ja työpaikkoihin ihmisiä saavana .Oppositio tuo esille että jos ihminen ei löydä työtä ,niin työttömyysturvaa leikataan. Nyt on sellainen paikka,että tätä ei pidä jäädä nielemään tällaisenaan,eikä opposition todellakaan kuunnella enää näitä selityksiä suostuen kansalaisia rankaisevaan sortovaltaan.
Opposition on aika lähteä liikkeelle jäsenistönsä kautta laajassa skaalassa nousta ja nousta vastustamaan näitä hallituksen toimia kasaamalla kansalais aktiviteettia taakseen .- huudelkaa.puskista
Edes työttömät ei teitä kommunisteja äänestä ja hyvä niin.
- sanktiot
vasurit voisi vahteeksi järjestää kamppanian työttömyys häirinnän olevia ihmisiä.
Työttömien kusettaminen on hienoa kun minulla on täydet valtuudet siihen nyt
- Toimeentulo
Helppoa on huudella sieltä missä työttömyys ei itseä ahdista. Voidaanko vaatia mahdottomia, työhakemuksia vain hakemusten takia. Vain siksi että tilastot kaunistuu ja köyhä saa leipämurusensa kun on orjuutetun asemansa hyväksynyt. Lähtisikö politiikot tähän itse.
Joskus näyttää että ei näissä ole järkeä huono-osaisten kannalta nähtykään, tehdään vain mielivaltaisia päätöksiä. Hyvä on politiikkojen huudella isoilla palkoilla ja kiristää enstisestään ihmisten elämää. Usein vitsa palaa takaisin toisessa muodossa ja jotakin kautta tulee maksuun huono-osaisten kiristykset. On paikkakuntia jotka ovat huonommassa asemassa kuin työministeri näyttää ymmärtävän. Jokaiselle kuuluu maksaa työstään palkka jolla he tulee elämässä toimeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03790- 433392
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563117Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342978- 162958
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452770- 442410
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392321- 422175
- 451949