Rukoillaan, että nelosolut jää alkoihin sekä muut väkevät juomat.
Herra varjele nuorisoamme pahalta!
Kiitos Isä Jeesuksen nimessä että vaikutat tämän. Aamen!
Nelosolut ei ruokakauppoihin
6
528
Vastaukset
- Ihmiseniloksi
Kiitos Isä Jeesuksen nimessä, että annoit nelosoluen kauppoihin meidän janoisten iloksi. Korkkaan ensinmäisen Herraa kiittäen ja Martti Lutteria iloiten!
- seitsemänkymppinen
Martti Luther aloitti päivänsä juomalla lämmintä olutta.
- lopputulosratkaisee
Ei väliä, koska saman määrän viinaa saa juomalla enemmän keskaria.
- Speedy1957
Vain harvat nelosoluet tulevat kauppoihin. Suurin osa jää Alkoon koska ovat yli 5,5%.
Muistakaa tämä. Varmaan on Jeesuskin kuunnellut teitä tässä. - väiskin-nimeen
Rukoilin jumalilta polvet ruvella viinarahaa. Ei ne ylisyöneet pulleat jumalat ota kuuleviin korviinsakaan köyhän miehen huokausta.
Hyväsydäminen kauppias antoi kuoriasten pilaamaa näkkileipää minulle kottikärryllisen. Asiakas oli löytänyt yhdestä pakkauksesta yhden pienen kuoriaisen ja nostanut siitä hirmusen älämölön. Näkkileivästä saa kiljua kun liottaa näkkärit ja laittaa satsin muhimaan lämpöseen paikkaan.
Ehkä ensi vuonna rukoukseni jo kuultaisiin! - uskovat
Aamen, olipas hyvää tuo olut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244