Rukoillaan, että nelosolut jää alkoihin sekä muut väkevät juomat.
Herra varjele nuorisoamme pahalta!
Kiitos Isä Jeesuksen nimessä että vaikutat tämän. Aamen!
Nelosolut ei ruokakauppoihin
6
534
Vastaukset
- Ihmiseniloksi
Kiitos Isä Jeesuksen nimessä, että annoit nelosoluen kauppoihin meidän janoisten iloksi. Korkkaan ensinmäisen Herraa kiittäen ja Martti Lutteria iloiten!
- seitsemänkymppinen
Martti Luther aloitti päivänsä juomalla lämmintä olutta.
- lopputulosratkaisee
Ei väliä, koska saman määrän viinaa saa juomalla enemmän keskaria.
- Speedy1957
Vain harvat nelosoluet tulevat kauppoihin. Suurin osa jää Alkoon koska ovat yli 5,5%.
Muistakaa tämä. Varmaan on Jeesuskin kuunnellut teitä tässä. - väiskin-nimeen
Rukoilin jumalilta polvet ruvella viinarahaa. Ei ne ylisyöneet pulleat jumalat ota kuuleviin korviinsakaan köyhän miehen huokausta.
Hyväsydäminen kauppias antoi kuoriasten pilaamaa näkkileipää minulle kottikärryllisen. Asiakas oli löytänyt yhdestä pakkauksesta yhden pienen kuoriaisen ja nostanut siitä hirmusen älämölön. Näkkileivästä saa kiljua kun liottaa näkkärit ja laittaa satsin muhimaan lämpöseen paikkaan.
Ehkä ensi vuonna rukoukseni jo kuultaisiin! - uskovat
Aamen, olipas hyvää tuo olut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665565Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932902- 2742591
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212150Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136