Citikan ajo-ominaisuudet

Nimismiehenkiharat

Olen nyt ajellut Volvo kakkosautolla muutaman kuukauden.
Nyt otin sitikan käyttöön, siinä näet on vetokoukku ja tarvitsin tavarnkujetuskapasiteettia.
Totesin taas C5 jousituksen erinomaisuuden jälleen kerran.
Täristävä tie oli muuttunut tasaiseksi, tai eihän nyt sentään vaan citikan jousitus vain on niin hyvä.
Kannattaa kokeilla ja verrata Hydraktive jousitusta vaikkapa ruotsin raudan vastaavaan.
Prestiisi ei korvaa mukavuutta!

3

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmaKokemusOnTämä

      Minä olen ajanut 406 pösöllä 10 vuotta, jossa on progressiiviset jouset ja jousitus viritetty mukavuuspainotteiseksi.

      Ajoin 100 km volvo S60:llä ja en voinut uskoa todeksi, mukavuus nolla alustan osalta verrattuna 20 vuotta vanhaan pösöön.

      Olen pari kertaa ollut C5:n kyydissä enkä huomannut kuin sen, että jousitus pamauttaa ikävästi poikittaisista asfalttihalkeamista, myönnän kyllä että tiet joilla ajeltiin oli sangen tasaisia muuten, joten jousitus ei ehkä päässyt näyttämään vahvinta osaamisaluettaan.

    • Nimismiehenkiharat

      Koska C5 jousitus perustuu kaasunpaineeseen jolla ikääntyessään on taipumus koveta, toisin kuin tavanomaisne iskun vaimennus joka veltostuu.
      Poikittaiset halkeamat, nimismiehenkiharat, kuopat ja heitot ylittyvät C5 lähes huomaamattomasti.
      Omassa 260 tkm ajetussa c5 jousitus on kunnossa.
      On minullakin kokemusta 406 ajosta eikä sen jousitus ole hullumpi, ei kuitenkaan pärjää C5:lle.
      Muuten C5:a on myös rautajousilla.

    • Cvitonen

      Itse ajelen Cviitosta mehujousilla. Hyvä auto rakentajalle, takapaksiin voi laitta vaikka talon laastit ja laatat niin ei ole perä maassa eikä valot vastaantulijoiden silmissä. Harmikseni täytyy kuitenkin tunnustaa että parhaat kyydit olen kyllä saanut BMW 730 kyydissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe