Citikan ajo-ominaisuudet

Nimismiehenkiharat

Olen nyt ajellut Volvo kakkosautolla muutaman kuukauden.
Nyt otin sitikan käyttöön, siinä näet on vetokoukku ja tarvitsin tavarnkujetuskapasiteettia.
Totesin taas C5 jousituksen erinomaisuuden jälleen kerran.
Täristävä tie oli muuttunut tasaiseksi, tai eihän nyt sentään vaan citikan jousitus vain on niin hyvä.
Kannattaa kokeilla ja verrata Hydraktive jousitusta vaikkapa ruotsin raudan vastaavaan.
Prestiisi ei korvaa mukavuutta!

3

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmaKokemusOnTämä

Minä olen ajanut 406 pösöllä 10 vuotta, jossa on progressiiviset jouset ja jousitus viritetty mukavuuspainotteiseksi.

Ajoin 100 km volvo S60:llä ja en voinut uskoa todeksi, mukavuus nolla alustan osalta verrattuna 20 vuotta vanhaan pösöön.

Olen pari kertaa ollut C5:n kyydissä enkä huomannut kuin sen, että jousitus pamauttaa ikävästi poikittaisista asfalttihalkeamista, myönnän kyllä että tiet joilla ajeltiin oli sangen tasaisia muuten, joten jousitus ei ehkä päässyt näyttämään vahvinta osaamisaluettaan.

• Nimismiehenkiharat

Koska C5 jousitus perustuu kaasunpaineeseen jolla ikääntyessään on taipumus koveta, toisin kuin tavanomaisne iskun vaimennus joka veltostuu.
      Poikittaiset halkeamat, nimismiehenkiharat, kuopat ja heitot ylittyvät C5 lähes huomaamattomasti.
      Omassa 260 tkm ajetussa c5 jousitus on kunnossa.
      On minullakin kokemusta 406 ajosta eikä sen jousitus ole hullumpi, ei kuitenkaan pärjää C5:lle.
      Muuten C5:a on myös rautajousilla.

• Cvitonen

Itse ajelen Cviitosta mehujousilla. Hyvä auto rakentajalle, takapaksiin voi laitta vaikka talon laastit ja laatat niin ei ole perä maassa eikä valot vastaantulijoiden silmissä. Harmikseni täytyy kuitenkin tunnustaa että parhaat kyydit olen kyllä saanut BMW 730 kyydissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      112
      6945
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      391
      6621
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3337
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2889
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2484
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      38
      2039
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe