Laihdunko nopeasti jos syön pelkän mandariinin aamupalaksi? Yleensä oon syöny ruisleivän pelkillä kurkuilla?
Tänää söin:
Aamupala: ruisleipä kurkuilla
Kouluruoka: yksi kalapuikko
Päivällinen: 1dl hernekeittoa
Iltapala: mandariini
Harrastan paljon liikuntaa päivän aikana ja juon 2litraa vettä
Ja en kysy niiltä jotka tulee tänne valittamaan että tuo on vaarallista!
Laihdunko tällä aamupalalla?
2
293
Vastaukset
- Jokukkkka
Todellakin laihtuu! :) ruisleivässä on joku 60-70kcal. Yhdessä kalapuikkoa on n. 40 kaloria. Desi hernekeittoa on 90-100 kcal. Mandariinissa on 45 kaloria. Eli jos vaihat ruisleivän mandariinin, niin saat päivässä joku 230 kaloria, mutta jos syöt ruisleivän aamulla, niin kalorit on yhteensä päivän aikana 255. Tossa on kyllä sika vähän, mutta tee itse miten näet asian toimivan. Tsemppiä! :) Ja vielä kun liikut, niin tuon kalorimäärän kyllä kulutat. Mun perusaineenvaihdunta on 1450kcal eli siis kulutan tuon ilman mitään liikuntaa. Syön 450kcal päivässä ja kulutan joku 200, eli kuluttamattomia kaloreita jää 250. Tolla Mä oon laihtunut 2 kiloa kahdessa viikossa ja aion todellakin jatkaa! :)
- Sanonpahanvaan
Eieiei! Aamupalan väliin jättäminen/liian pieni aamupala on just huonosta, ei pelkästään sen takia, että ei lähde aivot kunnolla käyntiin, mutta niin ei lähde aineenvaihduntakaan. Aineenvaihdunta on se joka niitä kaloreita polttaa, jos se ei oo kunnolla käynnissä, ei kaloreita pala. Hedelmät marjat yms. on hyviä "herättämään" aineenvaihduntaa, mutta niitäkin tarvitsee olla tarpeeksi ja pitää sitten juoda maitoa yms. että tulee kalsiumia. Sitruunavesi tai kurkku on hyviä aamulla, mutta ne pelkästään on huonompia kun kunnon aamupala. Ja ylipäätänsäkin liian vähän syöminen lihottaa, tai no ei nyt varsinaisesti. Keho ei saa tarpeeks ravinteita ja menee säästöliekille ja kilot tippuu hitaasti (alussa saattaa olla nopeaa, kun keho ei vielä tajua että joutuu nääntymään). Sitten kun joku päivä kuitenkin ahmit (sillä se on tosi todennäköistä) niin keho tarttuu niihin kiloihin, valmistautuakseen uuteen nääntymiseen. Eli rupea lisäämään lisää ruokaa ruokavalioosi, terveys on kuitenkin tärkeämpää kuin laihuus :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765