Kepu kaksilla rattailla v. 2018 pressavaaleissa!

nerokasta

Siis mitä! Kepu on asettanut Vanhasen TP-ehdokkaakseen, ja myös kunniapj Väyrynen pyrkii samaan virkaan!

Suunnitelma on niin ilmiselvä kuin vain voi olla eli kahden kärjen taktiikka, tavoitteena kannatuksen moninkertaistaminen!

Eipä suotta Sipilän nerokkuutta ole ylistetty!
Jälleen mainio neronleimaus TP-viran saamiseksi puolueelle.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Addagio

      Kyllä kepu on noissa vaaleissa ihan ilman rattaita. Laahustavat ehdokkaat perässä sekavia höpötellen ja änkyttäen.

    • heittämällä

      Paavo kerää tämän potin.

    • maajakotitalousnaiset

      Kepun kunniapuheenjohtaja on toisella kierroksella kummisedän kanssa.
      Lautamasa jää lähtötelineisiin.On siinä sippilän matkasaarnaajalla selittämistä kesän puoluekokouksessa kesäkuussa.Puoluekokous on muuten Sotkamossa kepun kurakuopan reunalla,Toivottavasti ei ruoka lopu kesken kuten kävi muutama vuosi sitten.Oliko ruoat viety tukiaisilla ulkomaille.

    • Paavo_ei_mukaudu

      Paavo tohtoriksi väitelleenä, kuten hän itse korosti, tietää, että sotilaallisesti liittoutumaton on synonyymi sanan: puolueeton, kanssa.
      Kaikki muut presidenttiehdokkaat käyttävät sanontaa: sotilaallisesti liittoutumaton, mutta Paavo sanontaa: puolueeton. Paavo elää Neuvostoliiton ja suomettumisen aikaa edelleen. Silloinhan sitä sanaa käytettiin. Ja eikös Paavo väitettyt tohtoriksi tietämällä, että Neuvostoliitto on ikuinen?

      • Heh_teräviä_havaintoja

    • jusupov2

      Paavon pitäisi itse erota Kepusta,koska säännöt eivät oikein anna muuta vaihtoehtoa.Mutta ???.
      Muistettakoon historia,onko oma etu aina edellä?Tavallinen tallaaja ei ymmärrä tällaista menoa,Kepun kunniapj. Ja kuitenkin perusti uuden puolueenkin.Mikä moraali?

      • omassa_maailmassaan

        Onko Paavo seonnut?


      • MikäIhmeMissä
        omassa_maailmassaan kirjoitti:

        Onko Paavo seonnut?

        Paavo toteuttaa kepun parhaimpia ominaispiirteitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe