YLE vääristää totuutta nettisivuille luomallaan "gallupnappulalla", joka on tarkoitettu rämpytettäväksi Niinistön puolesta trollaaville Suomenkansan vihaajille.
.
YLE mainostaa omaa rakentamaansa nettimediaPELIÄ, jonna on tarkoituksella ohjattu klikkaajat Niinistöä tuomaan "ensimmäiseksi" vaihtoehdoksi.
.
Pitäkää mielessä....YLE on nykyisin kokoomusen trolli-pravda, ennen se oli täsin punainen demari-trollipaja.
.
Mutta mitä HUHTASAAREN esiintymiseen tulee, hän niisti "pojilta" nenän. !
Huhtasaari oli paras vaalitentissä
23
160
Vastaukset
- Jytkähtää
Huhtasaaren JYTKY on suurin pelko Euvostoliitoa kannattavien ehdokkaiden piireissä.
- kauhuskenaario
Huhtasaaren suurin pelko heti pakolaisten jälkeen on se, että maaplätty pullistuisi pyöreäksi palloksi ja että taivaankansi pysyisi edelleen litteänä tasona.
- PS-Opisto
Muista, että mamut paistavat leivän uunin katossa, meillä Suomessa arinalla.
.
Fysiikka on vielä mamuinsinööreillä hieman hakusessa. Uskonnossa pitävät nokkamiehenään maantierosvoa, meillä ei uskontohömppään enää kukaan usko, tiede korvaa jo sen täysin.
.
On teillä elämä vaikeaa.
.
Toista se on meillä PerusSuomalaisilla, jotka ovat tieteessä ja tekniikassa maailmankärkeä.
- naisääni
Pressanvaali on turvallinen protestivaali.
Eli jos et pidä eu menosta, äänestä huhtis tai pave.
Tosin äänet kannattaisi keskittää, joten huhtis (p*llu ratkaisee).- Lauralle-ääniä
Näin on asia. Paavolta ei viime pelissä koskaan voi saada sitä samaa mitä Lauralta ainakin teoriassa voisi saada.
Siksi äänet Lauralle. Tuo nätti ja jörkevä vaalea amazoonimme nostetaan tämän pohjoisen ja sohjoisen tasavaltamme presidenttirouvaksi.
- eiolejakoja
Ei Huhtasaari pärjää nykyisillä avuilla. Järkevien ihmisten äänet vie Niinistö, Vanhanen ja jokunen muu ja pottia jää jaettavaksi hihhuli homppelien äänet. Siinä Huhtasaari ei vitullaan pärjää, vaan pitäisi olla radikaali lesbo että olisi edes teoreettisia mahdollisuuksia sekä vetäisi Haaviston äänet itselleen sekä niitä, jotka eivät tässä tilanteessa edes äänestä.
- Laurallemeneeääni
Noinhan sinä haluat itsellesi uskotella mutta olet niin väärässä että ihan naurattaa. Poissaolevaa ja dementoitunutta seitsenkymppistä pikkuvauvan isää ei äänestä kukaan ja Lauralla on rohkeutta johtaa tämä maa pois tästä ahdingosta.
- valitettavasti
Yleisradion toimittajat ei oikein uskaltanut antaa Lauralle puheenvuoroja.
- Gäddasta
Virollakin on nuori vaalea nainen presidenttinä. Huhtasaari myös Suomen presidentiksi.
- niinpä_niin
Yle ei saanut Usassa mieleistään henkilöä presidentiksi. Nyt yritetään vaikuttaa Suomen vaaleihin.
Tajua jo juntti, että sen kannatus jää näiden nahkapäiden ja yksinkertaisten
junttien kannatukseen. Oletko nähnyt ketään muita, kuin maastopukuisia
juntteja ja joitain nahkapäitä hänen kannattajissaan ? ?
Meinaatko, että viisas voi edes alistua noin alas, mutta kun et tajua niin et.- Rakkikoiraräksyttää
Et selvästi liiku paljon ihmisten ilmoilla ja keskustele kenenkään kanssa jos et kerran ole tietoinen miten suosittu Huhtasaari on ! Heittelemällä tuollaisia kommentteja kuinka muka vain joku marginaaliryhmä äänestää Lauraa paljastat oman tietämättömyytesi ja kielenkäyttösi johdosta myös pohjattoman sivistymättömyytesi. Olisi kiva tietää kuka kaltaistesi lempiehdokas on. Veikkaisin että Haavisto.
- Äly-Hoi-älä-jätä
Tyhmät perässähiihtäjät äänestävät Niinistöä ja Väyrystä.
.
Sellaisilla äänestäjillä ei lanttu leikkaa, jotka juoksevat äänestämään median esillä pitämiä mädättäjiä, kuten kokoomuksen, demarien, vasemmiston ym. muiden suvakituhlareita.
.
Älykkäät äänestävät Huhtasaarta. Suomi tulee takaisin vain hänen johdollaan, ei mädättäjien.- mitäsanottetähän
Minä olenkin melkoisen älykäs ja äänestän Huhtasaarta.
Mikään muu ei minulle käy!!!! - UudetTuuletNyt
mitäsanottetähän kirjoitti:
Mikään muu ei minulle käy!!!!Sama täällä ! En halua nykyisen menon jatkuvan, haluan että päätöksiä tehdään järjellä ja sydämellä ja Pahvi-Sauli ei sellaiseen kykene joten valintani on Huhtasaari.
- rsdf
Nyt täytyy saada "uutta kehiin", siksi Laura Huhtasaari.
Niinistö on jo koettu ja nähty. - Lauraaäänestäväälykkö
mitäsanottetähän kirjoitti:
Mikään muu ei minulle käy!!!!Minä olen älykkö ja äänestän tietenkin Huhtasaarta. :)
Ketä muuta noista edes voisi äänestää? Paavo kyllä puhuu kansallismielisesti, mutta se on jo kauan sitten ryvettynyt politiikassa. Paavosta tietää, että siihen ei voi luottaa, mutta Huhtasaari on vielä kirjoittamaton kortti.
- populistinen_keko
" populistiSta_paSkaa
8.12.2017 14:21
Populistisilla paSkapuheillako presidentiksi Laura? :)
Tremendous pile of shit. Sen varaan on hyvä rakentaa parempaa Suomea? :D "
Sitä päivää ei tule että Laurasta presidentti ja Laura tietää sen. Persutkin tietävät ja siksi Paavo saa persujen äänet.- TurhaKuvitella
Oletpas sinä ikävällä tuulella, nousitko väärällä jalalla tänään ? Ei ole mitään syytä viljellä alatyylisiä ilmauksia ,voi keskustella ihan sivistyneesti. Et sinä ilkeilemällä Huhtasaarelta ääniä pois saa.
- huomaaja--
ootpa taas väkisin keksiny vääristelyn.
- kaarinakaija
Itse äänestän viimeaikaisista uutisoinnista johtuen ihmistä, joka ajaa meidän Suomalaisten puolta, siksi ääni Sauli Niinistölle.
Samalla tiedustelen, miksi Huhtasaari ajaa venäjämielisenä venäjän asiaa?
https://m.iltalehti.fi/politiikka/201712102200593618_pi.shtml
https://yle.fi/uutiset/3-9932747- Pahvieiolepuolellamme
Miten Sauli on kautensa aikana ajanut Suomen kansan puolta ?
- kaikenkanssa1111
Sauli tosiaankin hakee tukea venäjän akressiota kohtaan. Huhtasaari venäjämyönteisenä sanoi syksyllä, että kymmenen ydinpommin jälkeen ei kauan mene kun putin on täällä. Siksi hän fanittaakin putinia.
https://demokraatti.fi/huhtasaaren-hurjat-putin-puheet-taas-tapetilla-puolustautuu-tanaan-10-ydinpommia-ei-siihen-kauaa-mene/
https://m.iltalehti.fi/politiikka/201708142200324865_pi.shtml
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752833- 572766
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172533- 412072
- 522026
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2771995Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421150
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21090Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96999