Mikä on teidän ruumiinlämpö? Itselläni oli eilen aamulla 34,2C. Ei ollut vielä kylmän tms. Uskon et koulussa se laski alle 34, koska varpaat ja sormet alkoi puutua. Ihohan mulla sinertää lähes aina ja huulet. Mut sehän on vaan hyvä merkki ja oikeestaan otan joku päivä kuumemittarin mukaan kouluun ja mittaan et onko alle 34C. En malta ottaa et nään alle 34C lukeman :D Aion paastota 2 päivää, la ja su ja mittaan sitten maanantaina. Koulussa mulla on aina kylmä. Ja siksi alhainen ruumiinlämpö on hyvä merkki, koska elimistöllä ei ole energiaa lämmittää, koska en ole syönyt. Ja kun en ole syönyt, niin laihdun :). Onko siis alle 35C lievää hypotermiaa vai täh?
Teidän ruumiinlämpönne?
Jokukkakkka
2
311
Vastaukset
- cjfjjjddjjdjdjdjdj
vaihda mittaria, kannattaa..
- RAL-
Tuollainen lukema voi liittyä myös kilpirauhasen vajaatoimintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716