Tietääkö joku,koska on seuraava maailmanloppu,päivämäärä olisi tärkeä?
Seuraava maailmanloppu
12
360
Vastaukset
- PeseMyösAutosi
Otat tietenkin. Mitä vittua höpiset. Tämä paska ei lopu. Se muuttaa muotoaan.
Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti.
Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa. Matt24:35Herran päivä tulee kuin varas. Sinä päivänä taivaat katoavat jylisten, taivaankappaleet palavat ja hajoavat. Silloin paljastuu maa ja kaikki, mitä ihminen on maan päällä saanut aikaan. 2.Piet 3:10
- tamml23
Pallit heiluvat ja sähkötolpat levitoivat.
- Matikkaa
2040-luvulla. Viime vuonna alkoi viimeiset 25 vuotta eli seitsemän vuosiviikon (49 vuoden) jälkimmäinen puolikas.
Vanhan Testamentin aika kesti 4024 vuotta. Jotta summa olisi 6066, tarvitaan Uuden Testamentin ajaksi 2042 vuotta. Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut. Apt 1:7
Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa eikä edes Poika, ei kukaan muu kuin Isä. Matk 13:32
sillä te tiedätte itse aivan hyvin, että Herran päivä tulee kuin varas yöllä. 1.Tess 5:2
"Valvokaa siis, sillä te ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.- tietäjäviisas
On ennustettu, että kun Suomen suurista ikäluokista viimeinen kuolee, tulee vedenpaisumus joka ei lopu koskaan.
Viiden miljardin vuoden kuluttua tämä aurinkokuntamme lakkaa olemasta auringon polttoaineen loppuessa.
Maailmanloppuhan se ei ole, koska triljoonat muut aurinkokunnat jatkavat elämäänsä, eivätkä edes huomaa pienen auringon muuttumista punaiseksi jättiläiseksi. No, ehkä maailmanloppu jeesusta odottaville, koska odottajien määrä tavoittaa nollakohdan.Ei tiedä kukaan. Jos joku sanoo tietävänsä, voi olla varma että on väärässä. Täytyy vaan tehdä mitä Nooa teki. Mitä Nooa teki? Teki kaikki mitä Jumala käski, vaikka maailma nauroi hänelle.
- 77onnenlukuko
7.7 eli seittemäs seittämättä
- orwellsslave
Ihmiskunnat loppu tulee 2037. Se ei tarkoita, että elämä maapallolta loppuisi. Vain maapallon suurin tuhoeläin lakkaa vaikuttamasta täällä. Hyönteiset odottavat vesi kielellä, että pääsevät hallitsemaan nisäkkäiden valtakauden jälkeen. Muurahaisia on jo tällä hetkellä lukumääräisesti enemmän ja osaavat käyttää blockchainteknologiaa paremmin kuin homo sapiens.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158