Onko tietoa millainen mies on kyseessä ja yhtyykö Lauran mielipiteisiin? Jokainen muu Presidenttiehdokas ei häpeile kun puhutaan parisuhteesta. Onko Laura vielä sellainen joka ei ole päättänyt tyttö? Kyllä Presidentin pitäisi olla naimisissa!
Laura Huhtasaaren puoliso
31
1189
Vastaukset
- Mene-kysyyn-Huhtaselta
Olihan tuo torilla Lauran mukana kampanja-avauksessa mukana viikko sitten. Sieltä olisit voinut ihan itse käydä kysymässä Huhtasen isännän mietteitä.
Minua ne ei kiinnosta pätkääkään, mitä mieltä asioista se on, minulle täysin outo ihminen. Tuskin sitäkään kiinnostaa minun mielipiteet, joten tasapeli.- seinäit
Oliko edustavan näköinen?
- Vastauskysymykseen
seinäit kirjoitti:
Oliko edustavan näköinen?
Ihan normaalin näköinen suomalainen mies.Olivathan he linnan julissa yhdessä kaikkien nähtävillä.
- niinniinniinniin
Taitaa olla joku suzuki pv:tä virittävä jonne, jolla on myös Plymount Duster autotallissa.
- fakta.tieto
Enempi siinä on miestä kuin sinun eunikistasi joka vain yrittää löysää lieroa työntää vazainaan!!!
- imefaktaa
voi olla mutta suomen kansa ei hyväksy kesään kolmekymppistä amista presidentin puolisoksi ja kättelemään veteraaneja. Runkkuhan ei osaisi edes käyttäytyä. Kyllä Sauli jatkaa!
- Kertokaaheti
imefaktaa kirjoitti:
voi olla mutta suomen kansa ei hyväksy kesään kolmekymppistä amista presidentin puolisoksi ja kättelemään veteraaneja. Runkkuhan ei osaisi edes käyttäytyä. Kyllä Sauli jatkaa!
Missä on kolmekymppinen amis ? Onko joku uusi ehdokas tullut mukaan kisaan ?
- jhjkhkj
Kertokaaheti kirjoitti:
Missä on kolmekymppinen amis ? Onko joku uusi ehdokas tullut mukaan kisaan ?
Eikös Haavistolla ollut joku sen ikäinen poju?
- Tiedoksivaankaikille
Laura Huhtasaarella on mies ja kaksi tytärtä. Ei ole ollut mikään salaisuus.
- jalatristiin
Äpäröitä vissiin, koska wikipedia ei mainitse.
- tiedoksivgertuhj
Miksi ei poikaa? Minulla on poikakin!
- Tiedoksivaankaikille11
tiedoksivgertuhj kirjoitti:
Niin minullakin mutta tässä aloituksessa kysyttiin Laura Huhtasaaren perheestä.
- Salmanonni
tiedoksivgertuhj kirjoitti:
Sinulla on poikaoletus. En tiedä oletko mies/naisoletus jasiltä väliltä.
Nythän on niin , että pojat ei ole poikia, eikä tytöt tyttöjä, on vain oletuksia.
Ossi voi huomenna olla Assi. Nii, että jos annamme lapselle nimen, se voi sitten olla tyyliin, Lyyli Anselmi Onnin Anna.
Niinistön lapsen nimi varmaan , salmamuhammed. - Enneunia
Salmanonni kirjoitti:
Sinulla on poikaoletus. En tiedä oletko mies/naisoletus jasiltä väliltä.
Nythän on niin , että pojat ei ole poikia, eikä tytöt tyttöjä, on vain oletuksia.
Ossi voi huomenna olla Assi. Nii, että jos annamme lapselle nimen, se voi sitten olla tyyliin, Lyyli Anselmi Onnin Anna.
Niinistön lapsen nimi varmaan , salmamuhammed.Mistä lasipallosta sinä Jonne-Marketta tuon Niinistön lapsen nimen ennustit, vai näitkö peräti enneunen?
- Tohtori-lääkäri
Lauran ukko on koulutukseltaan lääkäri, samaan tapaan kuin Soinin Timpankin muija on lääkäri.
Halla-aho on tohtori, mutta se ei ole kuitenkaan lääkäri.- Eikäole
Naimisissa jääkiekkoilijan kanssa!
- miästässä
Laura on ...mahtava nainen. Rakastan tuollaisia naisia!
- Laura-ja-Kike
Laura on samanlainen näyttävän näköinen tehotyttö kuin Kike Elomaa oli kolmekymppisenä.
Nyt Kike on jo 62-vuotias, mutta edelleen kun se saapuu huoneeseen, niin joka ikinen öijä sen saapumisen huomaa. On sillä sellainen ryhti ja katse edelleen.
Jos Laura pysyy terveenä, ja politiikasta kiinnostuneena, niin uskon että tasavallan presidenttinä hänet tullaan vielä Suomessa näkemään.
Voi mennä vielä 6 v. tai 12 v. lisää aikaa, mutta päälle viiskymppisenä ne pressat yleensä Suomessa valitaankin. - Mylvivää--naurua
Laura-ja-Kike kirjoitti:
Laura on samanlainen näyttävän näköinen tehotyttö kuin Kike Elomaa oli kolmekymppisenä.
Nyt Kike on jo 62-vuotias, mutta edelleen kun se saapuu huoneeseen, niin joka ikinen öijä sen saapumisen huomaa. On sillä sellainen ryhti ja katse edelleen.
Jos Laura pysyy terveenä, ja politiikasta kiinnostuneena, niin uskon että tasavallan presidenttinä hänet tullaan vielä Suomessa näkemään.
Voi mennä vielä 6 v. tai 12 v. lisää aikaa, mutta päälle viiskymppisenä ne pressat yleensä Suomessa valitaankin.Käyttääkö Laura yhtä paljon dopingia kuin Kike saman ikäisenä?
- UkkoUlos
Laura-ja-Kike kirjoitti:
Voi mennä vielä 6 v. tai 12 v. lisää aikaa, mutta päälle viiskymppisenä ne pressat yleensä Suomessa valitaankin.Lauran vuoro on nyt.Me ei voida antaa väsähtäneelle vanhalle miehelle vielä kuutta vuotta , se on liian pitkä aika tässä tilanteessa kun Sale ei pidä Suomesta huolta eikä ole kansan puolella,
- Kunnonnosto
Mylvivää--naurua kirjoitti:
Käyttääkö Laura yhtä paljon dopingia kuin Kike saman ikäisenä?
Enpä usko.
Eihän tarvitse.
Luulenpa , että Niinistö käyttää tiettyä ainetta joka nostaa mieskuntoa.
Pääsee luistelemaan.
- oliskohannäin
On luultavasti onnellinen mies.
- OnnenTimo
Varmasti on kun on saanut noin kauniin vaimon joka ei turhia haihattele.
- gfre
Presidentin vaalin voittavan Laura Huhtasaaren mies on lääkäri.
- Nytselvisikaikille
Tulevan presidentin, erityisopettaja Laura Huhtasaaren puoliso Timo Lämsä on ammatiltaan lääkäri.
- Tässävastaus
Aloittaja kysyi yhtyykö mies Lauran mielipiteisiin . Iltalehdessä oli tällainen pätkä : "Lämsä mainitsi Iltalehdelle, että hänen vaimonsa vahvuutena on se, että hän on aina oma itsensä.
- Hän ei esitä mitään roolia, Lämsä sanoi ja lisäsi allekirjoittavansa vaimonsa poliittiset näkemykset "sataprosenttisesti", vaikka hän ei puolueen jäsenyydestä huolimatta osallistu itse aktiivisesti politiikkaan. " - IhanYkkönen
Laurassa meillä on oiva valinta tämän maan presidentiksi. On todellinen Helmi,harvoin tarjolla mitään vastaavaa Suomen politiikassa !
- kalevim
Arvot sitä mitä Suomen kansa tarvitsee.
- Raatilaiset
Käydäänkö läpi myös muiden ehdokkaiden puolisot?
- MontakosTenavaa
Niin...loppui aika lyhyeen tämä ketju kun Lauran taustalta paljatuikin ihan kunnollinen aviomies.Ai että mahtoi harmittaa ! Käydääs tosiaan läpi muiden ehdokkaiden puolisot ja lapset ja aloitetaan vaikka Pekka Haavistosta :-)
- Armahdetaan
Eiköhän jätetä Huhtasaaren puoliso rauhaan, hänellä on taatusti kestämistä ihan tarpeeksi Laurassakin, eikä varmastikaan kaipaa elämäänsä enää lisää harmeja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063