Yksinäisyys

Totaalisenyksin

Taas kerran tuo kamalin ajankohta vuodesta joulu ja taas kerran totaalisen yksin.

Ei tuttuja, ei kavereita,ei sukulaisia ei ketään.
Ainoa joka jaksaa pitää vielä pystyssä on mun ihana haukku joka hänkin on kipeä ja antaa lisää murhetta.
OLEN KUITENKIN TÄNÄÄN TEHNYT PÄÄTÖKSEN , ETTÄ TÄMÄ PASKA ELÄMÄ SAA RIITTÄÄ. JOS JOUDUN KOIRAN LAITTAAN POIS NIIN LOPPUU TÄMÄ TOUHU SIIHEN. ONNEKSI ON KAAPISSA TARPEEKSI VAHVOJA LÄÄKKEITÄ JA VIINAA

4

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta.burn.out

      Minä taas oikein innolla odotan joulua ja saan olla omissa oloissani, ulkoilla, levätä ja kuntoilla. Työni on kaikkea muuta kuin unelmatyötä, tosi eripurainen ja huonosti organisoitu työyhteisö, välillä jopa haaveilen työttömyydestä, olen työttömänäkin ollut enkä ollut stressaantunut kuten nyt, nykyään menee viikonloput nukkuessa univelkoja ja pakolliset kotityöt tehden, sellaista omaa aikaa ei ole niinkuin työttömänä oli. Niin ettei tämä työssäolevan elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, vaikka rahahuolia ei olekaan.

    • aloneinearth

      Yksi yksinäinen joulu lisää............. Helppoa ei kenelläkään, joten ajattelin koettaa
      ohittaa koko joulun ja uudenvuoden samantien.
      Boikotoin kaupallista joulua jota aletaan hehkuttaa jo kuukausia ennen!!
      Haluaisiko joku boikotoida kanssani :)

    • aloneinearth

      Yksi yksinäinen joulu lisää............. Helppoa ei kenelläkään, joten ajattelin koettaa
      ohittaa koko joulun ja uudenvuoden samantien.
      Boikotoin kaupallista joulua jota aletaan hehkuttaa jo kuukausia ennen!!
      Haluaisiko joku boikotoida kanssani :)

    • okkigaam

      Seinältä:Maksa lisää veroa (jotta voit ostaa nelosolutta kaupasta tai kirjoittaa tuhmia someen niin, että poliisisetä voi tulla heristämään sinulle sormeasi samalla, kun kaduilla turvallisuudentunne on järkkynyt ja 10-vuotiaiden on osattava vastustella riittävästi pedofiileja).
      Maksa lisää veroa (jotta kansanedustajat voivat ottaa torkkuja mukavasti lämpimän peiton alla työaikana ja nauttia sopeuttamiseläkkeitä poliittisen uran jälkeen, vaikka tienaisivat samaan aikaan maltaita).
      Maksa lisää veroa (jotta kansanedustajat voivat viettää kunnon lomat, saunoa remontoidussa eduskuntatalon saunassa, syödä ja juoda hyvin pikkujouluissa ja osallistua harrastekerhoihin).
      Maksa lisää veroa (jotta presidentti voi uudenvuoden puheessa unohtaa Suomen ja suomalaiset ja keskittyä puhumaan ulkomaalaisista ja kaikista viime vuosien pöyristymisen aiheista valita Valtterin).
      Maksa lisää veroa (jotta Suomi voi toimia EU:n nettomaksajana ilman sen kummempaa päätösvaltaa).
      Noudata EU:n latelemia sääntöjä (samalla kun siellä, missä säännöt luodaan, ei noudateta niitä itse).
      Hanki hintavat henkilöpaperit ja matkustusasiakirjat (jotta voit esittää ne aina matkustaessasi Euroopassa, missä on vapaa liikkuvuus kaikilla muilla paitsi eurooppalaisilla).
      Maksa lisää veroa (että valtionjohto kutsuu NATO-sotilaat maaperällemme elätettäviksi verorahoillamme).
      Maksa veroa polttoaineesta ja ajoneuvosta (samalla kun tiemme rapautuvat eikä joukkoliikenteemme suinkaan tarjoa parempaa palvelua samalla kun yksityisautoilusta halutaan kirosana ja työn perässä pitää olla valmis kulkumaan pitkiäkin matkoja).
      Kärsi valkoisen hyväosaisen miehen ja naisen taakkaa (samalla kun muuta maailmaa ei kiinnosta tippaakaan, mitä Suomessa tapahtuu).....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe