Yksinäisyys

Totaalisenyksin

Taas kerran tuo kamalin ajankohta vuodesta joulu ja taas kerran totaalisen yksin.

Ei tuttuja, ei kavereita,ei sukulaisia ei ketään.
Ainoa joka jaksaa pitää vielä pystyssä on mun ihana haukku joka hänkin on kipeä ja antaa lisää murhetta.
OLEN KUITENKIN TÄNÄÄN TEHNYT PÄÄTÖKSEN , ETTÄ TÄMÄ PASKA ELÄMÄ SAA RIITTÄÄ. JOS JOUDUN KOIRAN LAITTAAN POIS NIIN LOPPUU TÄMÄ TOUHU SIIHEN. ONNEKSI ON KAAPISSA TARPEEKSI VAHVOJA LÄÄKKEITÄ JA VIINAA

5

584

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta.burn.out

Minä taas oikein innolla odotan joulua ja saan olla omissa oloissani, ulkoilla, levätä ja kuntoilla. Työni on kaikkea muuta kuin unelmatyötä, tosi eripurainen ja huonosti organisoitu työyhteisö, välillä jopa haaveilen työttömyydestä, olen työttömänäkin ollut enkä ollut stressaantunut kuten nyt, nykyään menee viikonloput nukkuessa univelkoja ja pakolliset kotityöt tehden, sellaista omaa aikaa ei ole niinkuin työttömänä oli. Niin ettei tämä työssäolevan elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, vaikka rahahuolia ei olekaan.

• aloneinearth

Yksi yksinäinen joulu lisää............. Helppoa ei kenelläkään, joten ajattelin koettaa
      ohittaa koko joulun ja uudenvuoden samantien.
      Boikotoin kaupallista joulua jota aletaan hehkuttaa jo kuukausia ennen!!
      Haluaisiko joku boikotoida kanssani :)

• aloneinearth

Yksi yksinäinen joulu lisää............. Helppoa ei kenelläkään, joten ajattelin koettaa
      ohittaa koko joulun ja uudenvuoden samantien.
      Boikotoin kaupallista joulua jota aletaan hehkuttaa jo kuukausia ennen!!
      Haluaisiko joku boikotoida kanssani :)

• Anonyymi00005

Joulun aikaan pitää taktikoida. Ennen joulua ei osta mitään kallista ja elelee vaan
        niillä peruselintarvikkeilla. Näey heti joulun jälkeen ovat kaikki jouluruoat sekä
        tarpeelliset tavarat paljon halvempia. Näin saa omalle rahalleen runsaasti lisää
        sitä kaivattua ostovoimaan ja pääsee herkuttelemaan hyvillä eineksillä.

• okkigaam

Seinältä:Maksa lisää veroa (jotta voit ostaa nelosolutta kaupasta tai kirjoittaa tuhmia someen niin, että poliisisetä voi tulla heristämään sinulle sormeasi samalla, kun kaduilla turvallisuudentunne on järkkynyt ja 10-vuotiaiden on osattava vastustella riittävästi pedofiileja).
      Maksa lisää veroa (jotta kansanedustajat voivat ottaa torkkuja mukavasti lämpimän peiton alla työaikana ja nauttia sopeuttamiseläkkeitä poliittisen uran jälkeen, vaikka tienaisivat samaan aikaan maltaita).
      Maksa lisää veroa (jotta kansanedustajat voivat viettää kunnon lomat, saunoa remontoidussa eduskuntatalon saunassa, syödä ja juoda hyvin pikkujouluissa ja osallistua harrastekerhoihin).
      Maksa lisää veroa (jotta presidentti voi uudenvuoden puheessa unohtaa Suomen ja suomalaiset ja keskittyä puhumaan ulkomaalaisista ja kaikista viime vuosien pöyristymisen aiheista valita Valtterin).
      Maksa lisää veroa (jotta Suomi voi toimia EU:n nettomaksajana ilman sen kummempaa päätösvaltaa).
      Noudata EU:n latelemia sääntöjä (samalla kun siellä, missä säännöt luodaan, ei noudateta niitä itse).
      Hanki hintavat henkilöpaperit ja matkustusasiakirjat (jotta voit esittää ne aina matkustaessasi Euroopassa, missä on vapaa liikkuvuus kaikilla muilla paitsi eurooppalaisilla).
      Maksa lisää veroa (että valtionjohto kutsuu NATO-sotilaat maaperällemme elätettäviksi verorahoillamme).
      Maksa veroa polttoaineesta ja ajoneuvosta (samalla kun tiemme rapautuvat eikä joukkoliikenteemme suinkaan tarjoa parempaa palvelua samalla kun yksityisautoilusta halutaan kirosana ja työn perässä pitää olla valmis kulkumaan pitkiäkin matkoja).
      Kärsi valkoisen hyväosaisen miehen ja naisen taakkaa (samalla kun muuta maailmaa ei kiinnosta tippaakaan, mitä Suomessa tapahtuu).....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      54
      1536
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      21
      1166
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      79
      720
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      698
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      539
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      520
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      54
      464
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      27
      456
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      433
    Aihe