evl, miksi viidesläisyys on kirkon mätäpaise?

viidesläinen

Olet tällä palstalla monilla nikeilläsi aina solvaamassa kirkon viidesläistä herätysliikettä.
Voitko nyt kertoa mitä mätää on Raamatu-uskollisuudessa ja evankeliumin julistuksessa?
Toivon, että vastaat asiallisesti.

27

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä.syy

Viidesläisten vihaaminen perustuu juurikin heidän Raamattu-uskollisuuteensa ja siihen, että he eivät hyväksy homouden harjoittamista. Siksi liberaalit ja homottajat ovat heidän kimpussaan tälläkin palstalla.

• Viidesläisyyttä vihataan sammumattomalla raivolla usein myös siksi että siellä on sanottu muutamille tekopyhille teeskentelijöille että heidän kuviteltu luulo-uskonsa ei ole oikeaa uskoa jota Raamattu vaatii, vaan paljasta perkeleiden palvomista ja ihmiskunnian pyytämistä.

Tämähän on tietenkin aivan oikein että surutonta ihmistä, joka KUVITTELEE olevansa faroseusten lailla suuri uskovainen, -herätellään omista mahtavista luuloistaan syntisen synnintunnustajan paikalle.

Moni ei voi koskaan antaa anteeksi että "heidän suurta pyhyyttään ja kunnollisuuttaan" on näin verisesti loukattu! Heidän, jotka sentään "eivät ole kuin nuo publikaanit"...

• Toivotaan, että luterilainen_, raamatunlukija, sielunhoitaja, vivamossa, ym tulee keskustelamaan asiasta 🤗

• Onko viidesläinen usko "oikeaa uskoa" ?

:-)

• "... siellä on sanottu muutamille tekopyhille teeskentelijöille että heidän kuviteltu luulo-uskonsa ei ole oikeaa uskoa jota Raamattu vaatii..."

Eli olet viidesläisten kanssa samaa mieltä? Vai oletko erimieltä?

• naurunpaikka.taas

Ei evl "ehdi" vastaamaan kun trollaa monilla nikeillään omaa vanhaa ketjuaan.

• kirkon.toivo

Viidesläisyys on kirkon selkäranka!

• kiitosKL

Aamen!

• ettei.unohdu

noetetaan

• Onko sinusta asiallista "syyttää" ihmistä monilla eri nikeillä kirjoittamisesta? Onko sinulla näyttöä siitä, että aloituksessa mainittu nikki kirjoittaa myös muilla nikeillä?

• humpappaa

Eikös sinun pitäisi alkaa jo valmistautua humpalle lähtöön?

• humpappaa kirjoitti:

Eikös sinun pitäisi alkaa jo valmistautua humpalle lähtöön?

Kiitos huolenpidosta :)

• näin.on

"Onko sinusta asiallista "syyttää" ihmistä monilla eri nikeillä kirjoittamisesta? Onko sinulla näyttöä siitä, että aloituksessa mainittu nikki kirjoittaa myös muilla nikeillä?"

Vain sokea ei tätä huomaa, mutta et tietenkään asiaa tiedä, mikäli et ole ollut luterilaisuus palstalla vasta kuin vuoden ?
        On aivan varmaa, että kyseinen nikki käyttää hyvin monia nikkejään jopa samassa ketjussa, tästä on näyttöä vuosien ajalta.
        Lopetetulla k_k- palstalla oli rekattuna zelig, mutta jäi kiinni häirikköuskovaisena, tämän jälkeen herjaamisensa on vain kiihtynyt.

Näitä ainakin ovat; kristitty_mies, raamatunlukija, sielunhoitaja, tietoa, kokemukseni, luterilainen_ , lukija, pirkko_kuulolla, ville_pappi, körttipappi, evl, Höh_ , vivamossa, taivastiellä, silloin kun paljastuu tulee väliin; hahahaaaa, eli sekoaa monia monia muita.

Yhteistä myös ovat aiheet, jotka poikkeuksetta koskevat KRS ja heidän nykyisiä, sekä edesmenneitä työntekijöitä.

• näin.on kirjoitti:

"Onko sinusta asiallista "syyttää" ihmistä monilla eri nikeillä kirjoittamisesta? Onko sinulla näyttöä siitä, että aloituksessa mainittu nikki kirjoittaa myös muilla nikeillä?"

Vain sokea ei tätä huomaa, mutta et tietenkään asiaa tiedä, mikäli et ole ollut luterilaisuus palstalla vasta kuin vuoden ?
        On aivan varmaa, että kyseinen nikki käyttää hyvin monia nikkejään jopa samassa ketjussa, tästä on näyttöä vuosien ajalta.
        Lopetetulla k_k- palstalla oli rekattuna zelig, mutta jäi kiinni häirikköuskovaisena, tämän jälkeen herjaamisensa on vain kiihtynyt.

Näitä ainakin ovat; kristitty_mies, raamatunlukija, sielunhoitaja, tietoa, kokemukseni, luterilainen_ , lukija, pirkko_kuulolla, ville_pappi, körttipappi, evl, Höh_ , vivamossa, taivastiellä, silloin kun paljastuu tulee väliin; hahahaaaa, eli sekoaa monia monia muita.

Yhteistä myös ovat aiheet, jotka poikkeuksetta koskevat KRS ja heidän nykyisiä, sekä edesmenneitä työntekijöitä.

Mikä se näyttö on?

• onkoälyssäsikinvimaa
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Mikä se näyttö on?

Juurihan se sinulle kerrottiin

• näin.on

Mikä se näyttö on?

No, laita tuohon oik. yläkulmassa olevaan kenttään, etsi keskustelusta; zelig niin asiat alkavat selviämään.

• näin.on kirjoitti:

No, laita tuohon oik. yläkulmassa olevaan kenttään, etsi keskustelusta; zelig niin asiat alkavat selviämään.

Onko hän siis myöntänyt kirjoittavansa noilla kaikilla nikeillä?

• näin.on

Onko hän siis myöntänyt kirjoittavansa noilla kaikilla nikeillä?

Kymmenen sivua samaa skeidaako ei todista sinulle mitään ???
        Haloo !!!

• näin.on kirjoitti:

Kymmenen sivua samaa skeidaako ei todista sinulle mitään ???
        Haloo !!!

Mitä sen pitäisi todistaa? Jos henkilö kirjoittaa samalla nikillä sivukaupalla minun mielstäni skeidaa, se tosistaa, että hän kirjoittaa sivukaupalla minun mielstäni skeidaa. Mutta todistaako se sitä, että hän kirjoittaa useilla eri nikeillä? No ei todista, ellei hän sano kirjoittavansa niillä nikeillä tai olen sen tiedon muuten saanut ja se on todistettu paikkansa pätäväksi. Muutenhan kaikki on vain arvailua.

• näin.on

Mitä sen pitäisi todistaa? Jos henkilö kirjoittaa samalla nikillä sivukaupalla minun mielstäni skeidaa, se tosistaa, että hän kirjoittaa sivukaupalla minun mielstäni skeidaa. Mutta todistaako se sitä, että hän kirjoittaa useilla eri nikeillä? No ei todista, ellei hän sano kirjoittavansa niillä nikeillä tai olen sen tiedon muuten saanut ja se on todistettu paikkansa pätäväksi. Muutenhan kaikki on vain arvailua.

Ok, ettet itse ole juuri tuo kyseinen multinikki ?

• näin.on

Sillalailla, osui ja upposi : ) : ) ; )

• otan.osaa
        näin.on kirjoitti:

Sillalailla, osui ja upposi : ) : ) ; )

Ei taida olla sinulla osaa eikä arpaa naismaailmassa:)

• näin.on kirjoitti:

Ok, ettet itse ole juuri tuo kyseinen multinikki ?

Ahaa...tuolla tavoin "tiedät" kuka kukin on. Se on varmasti hyvä taito.

• näin.on

Ahaa...tuolla tavoin "tiedät" kuka kukin on. Se on varmasti hyvä taito.

Alkaa yhä enemmän tosiaan tuntua siltä, että juuri sinä olet tuo multinikki ja siinä sivussa myös välissä mölisevät lisämausteesi, otan.osaa ja uskovainen.lady.
        Kirjoitustyyli nääs nääs......

Ilman noita multinikkejäsi palsta olisi rauhallisempi ja asiallisempi paikka kirjoitella.
        Mikset taas vaihteeksi heittäydy dogmatikoksen rooliin, vai etkö muista tunnuslukuasi ?

• näin.on kirjoitti:

Alkaa yhä enemmän tosiaan tuntua siltä, että juuri sinä olet tuo multinikki ja siinä sivussa myös välissä mölisevät lisämausteesi, otan.osaa ja uskovainen.lady.
        Kirjoitustyyli nääs nääs......

Ilman noita multinikkejäsi palsta olisi rauhallisempi ja asiallisempi paikka kirjoitella.
        Mikset taas vaihteeksi heittäydy dogmatikoksen rooliin, vai etkö muista tunnuslukuasi ?

No joo, asia tulikin jo selväksi.
        Tietysti aina voi sanoa, että tuo tai tämä nikki on vaikka minä Eerikatässämoi, mutta kun et sitä kuitenkaan pysty mitenkään todistamaan, on vähän ongelmallista syytellä jotakin nikkiä jonkun toisen nikin tekemisistä. Jos totuus olisi se, mitä täällä esitetään, esim. nyt sinä, niin johtopäätös on se, että täällä ei taida olla muita kirjoittajia kuin minä...niin, no,ehkä toisena sinä.
        Voihan se olla niinkin, että sinä olet usko.vainen, kirjoitatte niin samalla tavalla... :)

• eipä.ole.kuulunutkaan

No joo, asia tulikin jo selväksi.
        Tietysti aina voi sanoa, että tuo tai tämä nikki on vaikka minä Eerikatässämoi, mutta kun et sitä kuitenkaan pysty mitenkään todistamaan, on vähän ongelmallista syytellä jotakin nikkiä jonkun toisen nikin tekemisistä. Jos totuus olisi se, mitä täällä esitetään, esim. nyt sinä, niin johtopäätös on se, että täällä ei taida olla muita kirjoittajia kuin minä...niin, no,ehkä toisena sinä.
        Voihan se olla niinkin, että sinä olet usko.vainen, kirjoitatte niin samalla tavalla... :)

Eerikan nikki on näköjään bannattu.

• xfbteh
        eipä.ole.kuulunutkaan kirjoitti:

Eerikan nikki on näköjään bannattu.

Totta!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe