Jari Lindströn, pöhöttynyt kyykyttäjä

kalsarit_pesuun

26

241

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkonäkö_kauhistuttaa

Mitähän tyydytystä tuo läski saa kantasuomalaisten kyykyttämisestä?

• siniperse.myyty

Jarilla on kassakaappisopimus Kokoomuksen ja EK:n kanssa palkkiovirasta, ei se muuten tällaista ajaisi.

• Pata_kattilaa_soimaa_

Persut ja työmies Putkonen olivat itse mukana sopimassa nykyisestä työvoimapolitiikasta, siis myös tuosta. Silloinko teitte kassakaappisopimuksen.

• Elopuhuuiaan
        Pata_kattilaa_soimaa_ kirjoitti:

Persut ja työmies Putkonen olivat itse mukana sopimassa nykyisestä työvoimapolitiikasta, siis myös tuosta. Silloinko teitte kassakaappisopimuksen.

Perussuomalaisilla ei ole mitään tekemistä Lindstömin pahvin ja Orpon:Sipilän päätöksien kanssa.
        Älä puhu Elon poika paskaa.

• Mitä työläiset valittaa eikö ole parempi että olette hiljaa. Minulla on nyt valta voima ja kunnia määrätä mitä teille tehdään?

• toivon_pahaa

Tuon otuksen poliittinen ura on ohi seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Siellä hän on sitten huonosti koulutettuna muiden kantisten kanssa poljettavana ruokajaonossa.

• reipas-raitis

Hoikka suloinen Arhinmäki on minun ehdokkaani. Pidän raittiista urheiluihmisistä jotka toimivat alkon esikuvana koko kansalle.

• SikaTeurastetaan

Linsdströmin ei kannata mennä leipäjonoon, hänet tapetaan sinne.

• MieVaanKysäsen

Kuinkahan niistä tuleekin aina tuollaisia kun ummet ja lammet ennen vaaleja selitettyään pääsevät kiinni vallankahvaan?

• JotaiMelkoKäsittämätöntä

Näitä pakolaisia kohtaan ollaan niin mielinkielin ja oman kansan köyhiä potkitaan persuuksiin.

• TurhaTätäOliSanoakkaan

Ei nää Sipilät ja muut niissä nää, mitään muuta kuin rikastumisen mahdollisuuden SPR;stä puhumattakaan.

• EuKultapossuKerho
        TurhaTätäOliSanoakkaan kirjoitti:

Ei nää Sipilät ja muut niissä nää, mitään muuta kuin rikastumisen mahdollisuuden SPR;stä puhumattakaan.

Käsittämätöntä se on, jos tämän menon annetaan jatkua vielä Tammikuun vaalien jälkeenkin. Haloo Suomalaiset ootteko te aivan umpivinttejä?

• saatanaannsnnsna

Muslimit aika poistaa maastaa ja koko Euroopasta. Islam on synonyymi tuhoille. Soini on rättipäiden perseennuolija ja kantaväestön päällesylkijä..

• Saatanantunarit

Sininen puolue on pienen ihmise asialla.
      Se pieni ihminen on Petteri Orpo.
      Terho minä, minä.
      Soini , kun äänestäjät eivät ymmärtänee kun käänsin nuttuani.
      Siinä ne kuykyttää suomalaista työtöntä, tuovatctänne halpatyövoimaa afrikasta jne.
      Oikea mustanpuhuva tulevaisuus Suomelle.

• OsaaPiirtääTikkuukkoja

Tervon brofiili muistutta hieman Pikkukorppikotkaa sivulta katsottuna.

• Jalluterho

Sehän Terho on se miss Jallu luuraa tyyppi, ilmiselvästi

• Oltakoon sinisistä muutoin mitä mieltä hyvänsä, niin hallitusohjelman hyväksymisen suhteen ovat samoilla linjoilla kuin Perussuomalaiset. Sen taannoisen teatterin tiimoiltahan Halla-ahokin ilmoitti puolueensa hyväksyvän hallitusohjelman, jota nyt noudatetaan.

Työttömien kyykyttäminen tuntuu harmittavan lähinnä vihervasemmistoa.

• Etsilleensä

• hahahahahaahahh
        Etsilleensä kirjoitti:

Sitäpä jallitusohjelmaa eivät juuri noudata.
        Sen hallitusohjelman takia Halla-aho kipattiin.
        Eli sipilä pyyhki peffansa hallitusohjelmalla. Siniset tekee mitä sippis ja orpo käskee.
        https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaisten-eduskuntaryhma-hallituksen-tulee-nujertaa-tyottomyys-tyottomia/

Kyllä sitä hallitusohjelmaa jotka persut hyväksyivät noudatetaan aika tarkasti poislukien maahanmuuttoasiat. Halla-aho hyväksyi hallitusohjelman johon on kirjattu sekä aktiivimalli 1 että 2 ja tämän lisäksi nuorten ja pienten yritysten työntekijöiden kyykytyslait.

Persujen on turha vinkua, jos he saisivat omat rasistiset tavoitteensa läpi niin he hyväksyisivät aivan kaiken muun mitä kokoomus ikinä vain tahtoisi.

PS ei ole mitään muuta kuin kokoomuksen rasistiosasto.

• beethooven

Kaljupään puolueen kannatus on kutakuinkin 1,1 % ja siksi myös jää kaikkien suureksi iloksi vielä hyvinkin. Heheheheheheheh jo nyt.

• Huijarityhdessä

Ei se mikään puolue ole. Se on petosjärjestö.

• sairasvääns

JL:n olemuksesta huomaa selvästi että miehellä on paha pöörnautti. Vahvojen lääkkeitten voimalla yrittää saada järkeviä päätöksiä aikaiseksi----------------LOMALLE ja pitkälle sellaiselle

• Rotti

Jari on tiineenä Juhana Vartiolle.

• TaiNäköKysymys

Komeetta katella näitä sinisii. Ovat niin kaukana sinivalkosesta kuin aurinko maasta.

• valtajavastuull

Jari Lindström on koulukiusattu. Kuvittelee nyt antavansa takaisin väärille kohteille tosin. En kyllä yleensä puolusta kiusaajia, mutta kieltämättä jotenkin Lindströmin olemuksesta paistaa sellainen omahyväisyys ja koppavuus, että kenties se ns kiusaaminen sattui vain omaan nilkkaan. Kun duunari sai vähänkin valtaa, niin nähdään millainen likasanko hänen päänsä on.

• jditzudjdkdg

siniperse, tuo on paha.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3790
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3392
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      56
      3117
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      2978
    5. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2958
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2770
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2410
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      39
      2321
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2175
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      1949
    Aihe